Aihe: Fender Custom Shopin Relic Stratot
1
supernasu
03.01.2006 12:40:41
Löytyisikö keltään tietoa tai käyttökokemuksia kyseisistä peleistä?

Lähinnä kiinnostaa ko. kitaroiden relicoinnin määrä. Kitarapajalla on ainakin yksi 56' Relic Strato joka on vahvasti relicoitu, kun taas niissä harvoissa myynti-ilmoituksissa mitä olen nähnyt, on relicoinnin taso huomattavasti vähäisempi. Onko homma tuurissaan vai voiko ostaessa asiaan vaikuttaa?

Lisäksi kiinnostaa relicoinnin laatu eli se, että tuntuuko kitara käteen aidosti kuluneelta vai sellaiselta itse jyrsityltä?

Eli tuollaiset kiinnostaisi kovasti, olisiko kellään myytävänä tai onko havaintoja mistä tuollaisia Suomen maassa löytyisi?
PLO
03.01.2006 13:13:52 (muokattu 03.01.2006 13:20:14)
Juurikin poikkesin tuossa Tampereen DLX-musiikissa ja siellä seinällä tuollainen reliikkistrato roikkui. Näytti päällisin puolin kohtuu lievästi murjotulta. Eipä tullut testattua, mutta vieressä ollutta kuluneemman oloista teleä tuli vähän soiteltua ja se ainakin pikaisesti kokeiltuna tuntui näppeihin ihan hyvältä.

edittiä.
Niin joo, tuosta tuntumasta. Itte soittelen tuollaisella aidosti relikoituneella Les Paulilla ja kyllä siinä erilainen soittotuntuma on. Lähinnä tietysti kaulasta johtuen. Se kun oikeasti soittamalla ei kulu tasaisesti koko matkalta.
svilo
03.01.2006 16:24:37
Löytyisikö keltään tietoa tai käyttökokemuksia kyseisistä peleistä?

Lähinnä kiinnostaa ko. kitaroiden relicoinnin määrä. Kitarapajalla on ainakin yksi 56' Relic Strato joka on vahvasti relicoitu, kun taas niissä harvoissa myynti-ilmoituksissa mitä olen nähnyt, on relicoinnin taso huomattavasti vähäisempi. Onko homma tuurissaan vai voiko ostaessa asiaan vaikuttaa?

Lisäksi kiinnostaa relicoinnin laatu eli se, että tuntuuko kitara käteen aidosti kuluneelta vai sellaiselta itse jyrsityltä?

Eli tuollaiset kiinnostaisi kovasti, olisiko kellään myytävänä tai onko havaintoja mistä tuollaisia Suomen maassa löytyisi?

Se Pajan strato ei ole ollut noin "relic" uutena, se on kokenut ~200 keikkaa, joten runtua on saanut. Torilla oleva minun vanha "Mary Kaye" relic on mainio, osta pois:

www.vilo.net/setup.htm

Tai sitten saahan niitä muualtakin / muidenkin relikkejä: esim

www.vilo.net/haar.htm
- tone is everything -
tomukka
03.01.2006 17:20:41
Tai sitten saahan niitä muualtakin / muidenkin relikkejä: esim. www.vilo.net/haar.htm

Suomalaista käden työtä: http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/vcg.html
Hannu H.
03.01.2006 17:28:02

www.vilo.net/haar.htm

Jotenkin koomista kun on röydetty kitara viimosenpäälle timmissä casessa.. =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
svilo
03.01.2006 17:54:25 (muokattu 03.01.2006 17:55:39)
Suomalaista käden työtä: http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/vcg.html

Suomalaista käden työtä ainostaan relikointi, ei body, kaula etc... tietääkseni ?

...ja pitkähintaisia.

-sv
- tone is everything -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)