MarkoA 05.01.2006 13:51:14 (muokattu 05.01.2006 13:51:53) | |
---|
Mitä paksuutta ja merkkiä E.Pulliainen käyttää? Jos joku tietää niin kertokaa mieluusti! - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
Mean guitar, that's a swingin' old town
Rockin' and a-rollin' just a little while
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'... |
Rämppy 05.01.2006 13:54:24 | |
---|
Ainakin joskus ilmoitti käyttävänsä Ernie Balleja. Paksuudesta en osaa sanoa muuta kuin että paksut ovat. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
rosberg 05.01.2006 14:00:53 | |
---|
kyllähän se soitto sormista lähtee jos sieltäkään. siis toi pulliaisjuttu on kans yksi hirveimmistä perversioista. mutta se ei ole mikään ihme, sillä mä en tajua sitäkään, että mikä helvetti ajaa ihmisen soittamaan rautalankaa just samoilla kamoilla ja muovisangoilla kuin joku hank marvin. siis eikö tulis halvemmaksi soittaa levyn tahtiin ilmakitaraa ja ehkä ottaa itsestään valokuva takan reunalle? tulis ainakin halvemmaksi kuin -62 vuoden straton ostaminen. mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Rämppy 05.01.2006 14:04:25 | |
---|
siis toi pulliaisjuttu on kans yksi hirveimmistä perversioista. mutta se ei ole mikään ihme, sillä mä en tajua sitäkään, että mikä helvetti ajaa ihmisen soittamaan rautalankaa just samoilla kamoilla ja muovisangoilla kuin joku hank marvin. siis eikö tulis halvemmaksi soittaa levyn tahtiin ilmakitaraa ja ehkä ottaa itsestään valokuva takan reunalle? tulis ainakin halvemmaksi kuin -62 vuoden straton ostaminen. mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. Toivottavasti helpotti? Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
MarkoA 05.01.2006 14:08:22 (muokattu 05.01.2006 14:10:39) | |
---|
snifffff - meni herneet nenään... Joo. Viiksimiehelle ;P kerrottakoon etten perversiyttäni kysele. En etsi samanlaista soundia tai muutakaan, en soita rautalankaa ja niin edelleen. Tuli vain mieleen kysäistä täällä kun yksi veijari meinas että se on salaisuus jota kukaan ei tiedä. Jos ei sitä täällä tiedetä niin ei sitten missään :D - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
M-Juhana 05.01.2006 14:16:27 | |
---|
kyllähän se soitto sormista lähtee jos sieltäkään. siis toi pulliaisjuttu on kans yksi hirveimmistä perversioista. mutta se ei ole mikään ihme, sillä mä en tajua sitäkään, että mikä helvetti ajaa ihmisen soittamaan rautalankaa just samoilla kamoilla ja muovisangoilla kuin joku hank marvin. siis eikö tulis halvemmaksi soittaa levyn tahtiin ilmakitaraa ja ehkä ottaa itsestään valokuva takan reunalle? tulis ainakin halvemmaksi kuin -62 vuoden straton ostaminen. mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. Et vaan osaa ! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
MarkoA 05.01.2006 14:32:06 | |
---|
mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. En oo koskaan soittanu emmaa. Enkä soita! !D - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
kartar 05.01.2006 14:34:16 | |
---|
kyllähän se soitto sormista lähtee jos sieltäkään. siis toi pulliaisjuttu on kans yksi hirveimmistä perversioista. mutta se ei ole mikään ihme, sillä mä en tajua sitäkään, että mikä helvetti ajaa ihmisen soittamaan rautalankaa just samoilla kamoilla ja muovisangoilla kuin joku hank marvin. siis eikö tulis halvemmaksi soittaa levyn tahtiin ilmakitaraa ja ehkä ottaa itsestään valokuva takan reunalle? tulis ainakin halvemmaksi kuin -62 vuoden straton ostaminen. mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. Ilmakitaran soitto levyn tahtiin on kyllä yksi edullisimpia tapoja harrastaa kitaransoittoa ja se pätee rautalangan lisäksi muihinkin tyyleihin, sillä myös muidenkin kuin rautalankakitaristien on nähty käyttävän arvokkaita kitaroita ja vahvistimia. |
J.Hollström 05.01.2006 14:50:29 (muokattu 05.01.2006 17:15:06) | |
---|
Käsittääkseni 0.13-sarja punotulla G:llä. E: tämä setti olikin siinä E. Pullias-fenkussa. |
Härski 05.01.2006 14:55:39 | |
---|
Kaikissa kuvissa, mitä olen Pulliaisesta kitaran kanssa nähnyt, on ollut punomaton G- kieli. Eikä se setti mikään älyttömän paksu mun käsittääkseni ole ollut, joku .11 ehkä. Rautalankaakin voi soittaa ilman rautavaijereita. |
ktvr 05.01.2006 15:13:59 | |
---|
Vuosien takaisessa Rytmi-lehden haastattelussa Pulliainen sanoi käyttävänsä Ernie Balleja kokoa 0.12-0.54 |
Hanhi 05.01.2006 17:11:44 | |
---|
mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. "Muistatkos Emma sen kuutamoillan.." huikea |
Les Fender 05.01.2006 18:45:28 | |
---|
"Muistatkos Emma sen kuutamoillan.." huikea Sinä huusit ja potkit ja ******* sotkit..... punkh aikain versio.......oli tuo kahekskyetluvull.. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Jii 05.01.2006 19:45:42 | |
---|
kyllähän se soitto sormista lähtee jos sieltäkään. siis toi pulliaisjuttu on kans yksi hirveimmistä perversioista. mutta se ei ole mikään ihme, sillä mä en tajua sitäkään, että mikä helvetti ajaa ihmisen soittamaan rautalankaa just samoilla kamoilla ja muovisangoilla kuin joku hank marvin. siis eikö tulis halvemmaksi soittaa levyn tahtiin ilmakitaraa ja ehkä ottaa itsestään valokuva takan reunalle? tulis ainakin halvemmaksi kuin -62 vuoden straton ostaminen. mä en jaksa soittaa emmaa enää kertaakaan. nii. ku siis rautalanka on kuiteski aika helppoa musiikkia ja jos vaan ostaa voksin ac30:ni ja straton, niin nopeasti sitä semmoseksi pulliaiseksi kehittyy. jep. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Jag 05.01.2006 19:48:00 (muokattu 05.01.2006 19:48:51) | |
---|
ääd...ei mtn. sittenkään "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |