Aihe: Efektiklippi
1
monotone
08.01.2006 13:08:15

Piuhoittelin efektilautaa kasaan ja tässä pikaisen koeajon tulokset. Laudasta löytyy mm. SIB Treminator, Voodoo Lab Micro Vibe, Xotic BB preamp ja Boss OC-2 - erikseen ja sattumanvaraisesti yhdisteltynä. Tajunnanvirtaa!

Tallennus 57'lla (about kartion suuntaan) Mboxiin, tilaefekti jälkikäsittelynä.

http://koti.mbnet.fi/monotone/music/noodle.mp3

Nokkelimmat huomaavat, että viritysmittari laudasta vielä uupuukin. :-)
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
Exhausted
08.01.2006 14:25:24

Mikä kitara, mikä vahvistin? Tosi kiva yleissaundi. Efektitkin kuulostaa varsin mukavalta.
Pnctocn
08.01.2006 17:58:28 (muokattu 08.01.2006 18:02:40)
Nokkelimmat huomaavat, että viritysmittari laudasta vielä uupuukin. :-)

ei tarvi,
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=25615683

buahaha.

EDIT: hyvä klippi
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
Jag
08.01.2006 19:14:52

Ei noin hyviä klippejä tänne. Se herättää voimakasta kateutta eräissä tahoissa (lue minussa) :D
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
monotone
08.01.2006 21:40:02

Mikä kitara, mikä vahvistin?

Gibson LP std ja vahvistin courtesy of Svilo Tone Imports Ltd - eli Dr Z 6545 nuppi Cornford 2x12'een. :-)
svilo
09.01.2006 07:36:22
Gibson LP std ja vahvistin courtesy of Svilo Tone Imports Ltd - eli Dr Z 6545 nuppi Cornford 2x12'een. :-)

Heh, tuo oli hyvä, btw 6545:lle olisi ollut muitakin ottajia näin jälkikäteen. Varmaan juuri se "tone" mitä etsitkin.....

-sv
- tone is everything -
Deranged
09.01.2006 08:57:30
Piuhoittelin efektilautaa kasaan ja tässä pikaisen koeajon tulokset.

Jos kevytroso olis mun juttu niin hakisin tuota soundia tai jotain sinne suuntaan.

Mutku ei niin ei :(

Karseella särömäärällä on pakko vääntää päivästä toiseen ku oon niin amatööri nakkisormi ruuhkanahkatukka ja kaikkee.. :)
kunnasja
09.01.2006 09:13:10
Hell...skutin hyvä toi perussoundi. Efektitkin iha jees. Hyvää soitantaakin. Ja vielä: tostahan saa buustaamalla helposti enempisäröisemmänkin leadin... joku kompura(?) ja delay kehiin, niin sehän on siinä.

Ite käytin joskus yhdistelmänä Bossin CS-3 ja NS-2, eli kompura ja heti perään noisegate. Säröllä soittaessa se geitti söi pois... lähinnä pölynimuria muistuttaneen kohinan ;) Lopputulos: hyvä. Kandee kokeilla jos on mahdollisuus. Ja tosiaan, delay on kaikkien soolojen äiti, isä ja isomummo.
Jake.e
09.01.2006 09:19:44
Siistiä menoa.
..::Onko sulla tulta? -Hei beibi mä olen tulta::..
Aki
09.01.2006 09:24:08

Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
monotone
09.01.2006 14:41:43

Heh, tuo oli hyvä, btw 6545:lle olisi ollut muitakin ottajia näin jälkikäteen. Varmaan juuri se "tone" mitä etsitkin.....

-sv

Jep, sieltä se löytyi se mitä haettiin. Ja muutama muukin. :-) Yllättävää on se miten hyvin toimii makuuhuone-voluumeillakin. Tuosta klipistähän kuuluu kitaran akustinenkin ääni paikoitellen - sen verran hiljaa oli tasot (ja 57 suuntaa melko hyvin). Nätisti kyllä aukee kun saa avata vähän hanaa...

Ja vielä: tostahan saa buustaamalla helposti enempisäröisemmänkin leadin... joku kompura(?) ja delay kehiin, niin sehän on siinä.

Joo, mulla on kyllä kompura myös laudassa, oon vaan käyttänyt sitä vielä melko hienovaraisesti. Eikä mulla hirveesti ole käyttöä tosta paljon gainimmalle soundille just muutenkaan. Enimmäkseen pelailen kitaran volan kanssa gainitasoja hakiessa. Ja tosiaan, vähän kun saa luukkuja avata niin muhevoituu soundi kummasti vielä tuosta.

Delay (ja reverb) mulla on ohjattuna toiseen styrkkariin, josta annostelen sitten volaspedulla tarpeen mukaan. En vaan viittinyt tätä varten viritellä toista mikkiä, kun pääasia oli tuo efektihässäkkä. Ehkäpä teen joskus klipei koko systeemillä (ja soitankin jotain tolkullista).
jussimus
09.01.2006 15:13:33
Oli kyllä aivan mahtavaa soittoa! Eikä saunditkaan ollu huonot ;)
svilo
09.01.2006 15:47:29
Eikä mulla hirveesti ole käyttöä tosta paljon gainimmalle soundille just muutenkaan. Enimmäkseen pelailen kitaran volan kanssa gainitasoja hakiessa

Oikein :)
- tone is everything -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)