Wintersun2 06.01.2006 22:18:13 | |
---|
tulin miettineeksi ,että onko tuo kitara hyvä soittaa istualtaan ja seisaaltaan? NARUTO,BLEACH,FULL METAl ALCHEMIST |
Juunas666 06.01.2006 22:23:14 | |
---|
tulin miettineeksi ,että onko tuo kitara hyvä soittaa istualtaan ja seisaaltaan? Kokeile itse. Itselläni helpoin tapa on rueta istumaan, ja vetää hihnaa sen verran kireäks että hihnan varassa on se kitara mulla. Myös seisaaltaan soitan usein. |
ollikainen 06.01.2006 22:23:50 | |
---|
kyllä se ihan hyvä on soittaa istualtaan,siis jos on hihna. |
Rypsolisti 06.01.2006 22:24:41 | |
---|
Ehkä se on parempi seisaalteen en tosin oo niin kokeillu mut istualteenkin on iha kiva soittaa. En tiiä mitä pidät yleensä tommosten RR/V tyylisten kitaroitten soittelemisesta mutta itse en oo mikää hirvee fani mut tosta kitarasta pidin kyllä ja tuntu oikein mukavalta. |
Decadetroll 06.01.2006 23:12:49 | |
---|
Ihan hyvä sillä on soitella, vaikka onko alasarvessa jakki. Ite roikotan lähinnä hihnan varassa, alasarven etuosa oikeaa jalkaa vasten. Everything is an End.. |
luopio 07.01.2006 02:27:11 | |
---|
Ei semmosta kannata tuommosta peliä ostaessa niin mietti, jos sylikitaran haluut nii osta stratobodinen. Mutta kyllähän se tuollakin onnistuu. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
SH1THEAD 07.01.2006 03:30:01 | |
---|
Ei semmosta kannata tuommosta peliä ostaessa niin mietti, jos sylikitaran haluut nii osta stratobodinen. Mutta kyllähän se tuollakin onnistuu. Minä olen sitä mieltä, että paras kitara mitattuna soittoasentojen mahdollisuuksissa on kyllä Warlock. Siinä on samantyylinen kaarre alareunassa kuten stratoissa ja pauleissa, mutta sitten siinä on vielä se V-kitaroista tuttu kolo jonne reiden saa hyvin mahtumaan. Kun kitara on molempien pisteiden varassa on soittoasento mitä parhain, eli miltein samanlainen kuin klassisen kitaran nysvääjillä. Paremmin on tuo Warlock reiden päällä pysynyt kuin pauli ja strato, tele taas oli ihan mallikkaasti. Seisaaltaan soitettaessa sehän on makuasia missä asennossa se kitara on. Itselläni se roikkuu reisillä, Timo Tolkilla leuan alla ja Knotin jätkillä lattian rajassa. äsh :/ |
Henkkiz 07.01.2006 11:53:32 | |
---|
kyllä se ihan hyvä on soittaa istualtaan,siis jos on hihna. Itse oon soittanut RR mallisia kitaroita aina istualteen, yleensä ilman hihnaa. Seisten sitä hihnaa tarvii. :) |
luopio 07.01.2006 13:19:31 | |
---|
Minä olen sitä mieltä, että paras kitara mitattuna soittoasentojen mahdollisuuksissa on kyllä Warlock. Siinä on samantyylinen kaarre alareunassa kuten stratoissa ja pauleissa, mutta sitten siinä on vielä se V-kitaroista tuttu kolo jonne reiden saa hyvin mahtumaan. Kun kitara on molempien pisteiden varassa on soittoasento mitä parhain, eli miltein samanlainen kuin klassisen kitaran nysvääjillä. Paremmin on tuo Warlock reiden päällä pysynyt kuin pauli ja strato, tele taas oli ihan mallikkaasti. Seisaaltaan soitettaessa sehän on makuasia missä asennossa se kitara on. Itselläni se roikkuu reisillä, Timo Tolkilla leuan alla ja Knotin jätkillä lattian rajassa. Joo no kuhan heiin ton straton. Mun mielestä istualtaan soittaminen ei kyl oo enää se olennaisin asia ku lähetään extreme-mallisia bodyja ostamaan. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Decadetroll 07.01.2006 13:33:11 | |
---|
Henkkiz, ainoa huono puoli näissä halvemmissa RR kopsuissa on että se jakin paikka on alasakarassa--->uppoaa kivasti jalkaan. au. Toki kulmallinen plugi auttaa, mutta ei sekään mukava ole. Everything is an End.. |
Axeplayer 07.01.2006 13:38:39 | |
---|
Itällenikin tuon muotoisia kitaroita löytyy ja lähes aina soitan istuviltaan. Sanoisinpa että istuen on ehkä helpompi soittaa kuin seisaalteen. Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun. |
MasK oF SaNiTY 07.01.2006 17:17:03 | |
---|
Mulla on toi MMv Sn ja omasta mielestäni on hyvä soittaa istualtaan jos löytää jotain jalan alle nostamaan kaulan.. jos ymmärsitte =) Seisaaltaan mainio.. stabiili on Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
Wintersun2 07.01.2006 23:43:38 | |
---|
pitää koittaa.:) soittelen kitaraa ja katson narutoa,fullmetal alchemistia ja bleachia |
Dark Hunter 08.01.2006 20:39:08 (muokattu 08.01.2006 20:39:40) | |
---|
Osta kulmaplugi ja istualtaan ei ole mitään ongelimasoitta, vaikka ilma hihnaa. Neutrikin plugi on ainakin senverran pyreä, että ei paina ainakaan miun jalkaa. |