Nacher 12.01.2006 14:51:23 | |
---|
Kuten varmaan kaikkea, tätäkin on saletisti joku kysynyt useammankin kertaa aikaisemmin, mutta otetaan nyt aiheeseen uusi katsaus. Eli, mikä olisi hyvä reverbipedaali, ja onko noilla pedaaleilla millään mahdollista saada esim aidon jousikaiun vertaista reverbiä aikaan? Monesti olen nähnyt Line6 Tonecore verbzillaa kehuttavan, tosin kyllä sillä hinnalla pitääkin olla jo melkoisen hyvä reverbi. Onko kokemuksia? Mielellään joku, joka sopii hyvin sekä cleaniin että säröleadeihin. Säädettävyydestä plussaa, mutta mielummin yksi hyvä soundi kuin kymmenen casiota. |
fridgebuzz 12.01.2006 15:11:00 | |
---|
Aika monella täällä taitaa olla tuo EHX:n Holy (/Holier) Grail. Odotellaan kunhan löytävät tämän threadin.. POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN! |
McNulty 12.01.2006 16:14:51 | |
---|
En käytä reverbiä... Vahvistimessa on ihan asiallinen jousikaiku, mutta oli minulla joskus lisänä vielä Digitech DigiVerb josta sai sitten halli- ja huonekaiut. Delay ja echo on enempi miun juttuja ja niiden kera ei passaa reverbiä käyttää. Menee muuten sellaiseksi puuroksi että... Hevimiehelle tuo reverb on vähän niin ja näin :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Kapane 12.01.2006 16:50:17 | |
---|
Missäs hintaluokassa mennään? EHX Holiest Grail on varmaankin se paras mitä on, ellei tankkeihin mennä. Dillinger - talossa ja puutarhassa |
Nacher 12.01.2006 17:52:21 | |
---|
No cleaneissa itse olen täysin reverbriippuvainen, en osaa millään puhtaalla, reverbittömällä soundilla soittaa mitään, heh. Mielestäni pieni reverbpehmennys samanaikaisesti delayn kanssa ei pistä ainakaan soolosoundia puuroksi, lähinnä vaan tuo siihen syvyyttä, mutta toki jos molemmat vetää ihan extremeksi... |
Exhausted 12.01.2006 17:53:37 | |
---|
On muuten yksi hienoimmista avaruussaundeista kun pistää reverbin ennen säröä. Tulee aika Godspeed You Black Emperor-henkinen saundi |