Aihe: Squierin Tele
1
broolika
10.01.2006 18:03:51
eli mitä mieltä ootte noista Squierin valmistamista Standardi teleistä ja miksei stratoistakin? oon vaan harkinnut ostamista
MarkoA
10.01.2006 18:14:51
Hinta-laatusuhde erittäin hyvä. Mulla on tuommonen 50th Anniversary tele (lyhyt artikkeli löytyy mun soittokamoista) johon olen erittäin tyytyväinen. Puuosat ja työnjälki on siistiä, ei mitään moittimista. Ei häpeä kalliimman Fenderin vieressä ollenkaan. Osia on tullut vaihdettua, mutta ihan alkuperäisenäkin ois mennyt. En voi sanoa muuta, kuin että hyvä kitara. Itsellä oli vertailussa viikonpäivät vastaava Fender ja paremmuusjärjestykseen noita oli paha mennä laittamaan. Kaulaprofiilit oli hieman erit, mutta toinen tykkää tyttärestä ja toinen ties mistä. Noistakin on jotain vielä halvempia versioita myyty (Bullet, Affinity?) joista en osaa sanoa, mutta kaikki Squierit (kitarat ja bassot) joilla olen soittanut on ollut järkiään aika hyviä soittimia. Erityisesti kun hinta otetaan huomioon.
- Rockin' in the evenin' when the sun goes down Mean guitar, that's a swingin' old town Rockin' and a-rollin' just a little while Ain't got no rollin', ain't got no holdin'...
broolika
10.01.2006 18:20:52
Hinta-laatusuhde erittäin hyvä. Mulla on tuommonen 50th Anniversary tele (lyhyt artikkeli löytyy mun soittokamoista) johon olen erittäin tyytyväinen. Puuosat ja työnjälki on siistiä, ei mitään moittimista. Ei häpeä kalliimman Fenderin vieressä ollenkaan. Osia on tullut vaihdettua, mutta ihan alkuperäisenäkin ois mennyt. En voi sanoa muuta, kuin että hyvä kitara. Itsellä oli vertailussa viikonpäivät vastaava Fender ja paremmuusjärjestykseen noita oli paha mennä laittamaan. Kaulaprofiilit oli hieman erit, mutta toinen tykkää tyttärestä ja toinen ties mistä. Noistakin on jotain vielä halvempia versioita myyty (Bullet, Affinity?) joista en osaa sanoa, mutta kaikki Squierit (kitarat ja bassot) joilla olen soittanut on ollut järkiään aika hyviä soittimia. Erityisesti kun hinta otetaan huomioon.

juu ihan noita standard-malleja meinasin
Jaava
10.01.2006 18:23:22
Yleisesti ottaen squierit ovat (ainakin hintaansa nähden) erittäin hyviä soittimia, mutta kaverilla on yksi squier strato ja se on kyllä yksi huonoimmista kitaroista, joilla olen soittanut.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Petrukki
10.01.2006 18:57:54 (muokattu 10.01.2006 18:58:14)
Mitä eroa muuten on stratoilla ja telecastereilla. Ei ole koskaan selvinnyt.
"pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.!
p130
11.01.2006 11:55:52

Mitä eroa muuten on stratoilla ja telecastereilla. Ei ole koskaan selvinnyt.

Vitsi?

No, tässäpä:
http://www.fender.com/products/sear … ection=guitars&cat=stratocaster

ja

http://www.fender.com/products/sear … ?section=guitars&cat=telecaster
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Bald Anus
11.01.2006 16:19:16

Ei valittamista.
He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12
Petrukki
11.01.2006 16:21:06
Vitsi?

Ei ollut. En näköjään ollut huomaavani muotoilua. Kiitos.
"pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.!
migeboy
12.01.2006 19:13:59
itselläni tollanen anniversary telecaster, en valita.
duane aslaksen
12.01.2006 19:23:02

Itselläni on Affinity Tele mihin vaihdettu DiMarzio Twang King mikit + Gotohin virittimet. Lähtee niin rokit, punkit kuin humpat. Noista halpiskitaroista saa pienellä viitseliäisyydellä kyllä toimivia kitaroita.
It's my job to keep punk rock elite...
Johnny99
12.01.2006 19:28:19
Multa löytyy Affinity strato 25 anniversary malli eikä voi kyllä valittaa. Tallassa tällä hetkellä SD jb jr ja hyvin soi.
Myykää mulle pink paisley tele/strato
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)