Aihe: Marshall TSL60
1
tommi_899
13.01.2006 15:43:52

Löysin käytettynä kyseisen nupin hintaan 850€ (josta vielä ehkä saa tingittyä). Minkälaisia kokemuksia tuosta on? soittelen aika monipuolista musiikkia, rokista metalliin (esim. hellacopters -> mokoma). Hakua olen kyllä käyttänyt, mutta jos löytyisi jotain uutta :).. vanha vahvistin on Laney GH50l ja se hieman ärsyttää 1 kanavaisuuden takia.
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen shovi: eiks sua hävetä kuunnella himiä? -ota pastilli-
JuSu
13.01.2006 15:50:14
Löysin käytettynä kyseisen nupin hintaan 850€ (josta vielä ehkä saa tingittyä).

Vehkeestä en muuten sano mitään, kun vain pikaisesti olen testannut...

Mutta tuo 850 euroa käytetystä on aivan liikaa, uuden saa Soundslive:sta Britanniasta kotiovelle kuljetettuna 770 eurolla.

http://www.soundslive.co.uk

Homma toimii, testaamani yksilö oli nimenomaan tuolta hankittu.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
saha
13.01.2006 15:52:37 (muokattu 13.01.2006 15:55:04)
Härski hinta, samalla rahalla saa uutenakin. Viitosella tai kutosella alkava kolminumeroinen luku on lähempänä totuutta.

Kesti 2 minuuttia kirjottaa tämä ja joku tietenkin ehtii väliin.

Muistaakseni Tsl:n higain-kanava on aivan onneton. Muutamia kertoja testailleena ja ehkä oikein muistavana voin sanoa niin.
>-)))> #2
Punttisika #5
tommi_899
13.01.2006 15:58:46 (muokattu 13.01.2006 16:02:13)

hmm. okei hyvä että tuli tuo esille.. nyt ei mitään kiirettä enää olekkaan. enää vaan kokemuksia sitten.

mitenkä tuo tuolta tilaaminen toimii? maksut? kuljetukset?

samalla voisi tuosta JCM2000 DSL50 kertoakokemuksia jos löytyy
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen shovi: eiks sua hävetä kuunnella himiä? -ota pastilli-
saha
13.01.2006 16:01:41
No nyt meni yli ymmärryksen:

http://www.soundslive.co.uk/product … ame~Jackson---RR5-Rhoads~ID~806.asp

Ei jumaleuta, ei voi muuta sanoa.
>-)))> #2
Punttisika #5
Niskamies
13.01.2006 16:04:25
Muistaakseni Tsl:n higain-kanava on aivan onneton. Muutamia kertoja testailleena ja ehkä oikein muistavana voin sanoa niin.

Mun mielestä se on todella hyvä. Muuten samanlainen kuin crunch, mutta enemmän gainia.
More is more.
JuSu
13.01.2006 16:04:42 (muokattu 13.01.2006 16:09:21)
No nyt meni yli ymmärryksen:

http://www.soundslive.co.uk/product … ame~Jackson---RR5-Rhoads~ID~806.asp

Ei jumaleuta, ei voi muuta sanoa.

Mulla meni yli ymmärryksen, että miksi sulla meni yli ymmärryksen..? =)

Ainakin Thomannilla about samaan hintaan.

JuSu
Da Make
13.01.2006 16:16:10

JuSu

Ja Suomessakin olen nähnyt 1200e parhaimmillaan... eipä tuo mikään ihme ole.

TSL on ihan hyvä moderni brittisoundinen nuppi, on se ehkä hieman parempi kuin JCM-900. mutta suosittelisin mieluummin vaikka Laney VH100R nuppia, kaksi täysin erillisesti säädettävissä olevaa kanavaa jne.

Oikeasataan en kyllä ostaisi DSL enkä TSL marsua, en vain tykkää siitä nirskahtavasta särökanavasta yhtään.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
saha
13.01.2006 16:20:05

JuSu

Ymmärrys palasi äskettäin, kun pistin hinnat näkymään euroina :D
>-)))> #2
Punttisika #5
JuSu
13.01.2006 16:23:36
Ymmärrys palasi äskettäin, kun pistin hinnat näkymään euroina :D

Ahaa, ymmärrän... =)

JuSu
tommi_899
13.01.2006 16:30:59

Ja Suomessakin olen nähnyt 1200e parhaimmillaan... eipä tuo mikään ihme ole.

TSL on ihan hyvä moderni brittisoundinen nuppi, on se ehkä hieman parempi kuin JCM-900. mutta suosittelisin mieluummin vaikka Laney VH100R nuppia, kaksi täysin erillisesti säädettävissä olevaa kanavaa jne.

Oikeasataan en kyllä ostaisi DSL enkä TSL marsua, en vain tykkää siitä nirskahtavasta särökanavasta yhtään.

VH100R nuppia olen ite kuolanutkin pitkään jo, se olisi mukava kun tykkään ton mun GH50l:n soundista paljon..
jussimus
13.01.2006 17:30:29 (muokattu 13.01.2006 17:32:17)
Härski hinta, samalla rahalla saa uutenakin. Viitosella tai kutosella alkava kolminumeroinen luku on lähempänä totuutta.

Ihmettelen suuresti jos joku löytää TSL-nupin alle 700 euron.

Muistaakseni Tsl:n higain-kanava on aivan onneton.

No ei todellakaan ole. Mutta millaiseksi sitten kukin mieltää hyvän hi gain-soundin, se on asia erikseen.

Edit: Tervetuloa vaan 28.2. Espoon Dipoliin kuuntelemaan kuinka TSL ärjyy!
Joel Harald
13.01.2006 17:57:05
Täältä yksi ääni lisää DSL -sarjalle.
Ostetaan telecasterin kaulamikki.
S.o.F.
13.01.2006 19:16:00
Itselläni on tuo Marshall TSL 60. Tykkään edelleenkin kovasti. Mukavat perussoundit irtoaa niin puhtaana kuin särönä. Eteen oman maun ja tarpeen mukaan purkkeja niin a-vot - alkaa taittumaan erikoisemmatkin mieliteot! Toki kitaralla ja kaapillakin on väliä... Kokeilemalla oikeastaan vasta selviää, että vastaako TSL Marsu sitä mitä etsii. Kauppaan, kitara mukana - mars! ;-)
kalamies#42 >-)))> ...täh...?!?!? ...ai mä vai...?
Tompsi
13.01.2006 19:31:55
Täältä löytyy TSL100 jonka olen vuosia mieltänyt oivaksi ja monipuoliseksi vahvaimeksi josta en ole mitään onnettomaan viittaavaa löytänyt. Tuskin tuo TSL60:kaan voi täysin dadaa olla jos kyseessä on yhtään samanmoinen laitos.
Jucciz
13.01.2006 19:47:56
Minut DSL-sarja jätti kylmäksi. Ei yhtään sitä fiilistä mitä oikeissa Marshalleissa.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
saha
13.01.2006 21:32:09
Ihmettelen suuresti jos joku löytää TSL-nupin alle 700 euron.

Vasta muutama kk sitten minulle tarjottiin semmoista kutosella. Toki myyjän tuttavuus saattoi vaikuttaa asiaan.

Mutta millaiseksi sitten kukin mieltää hyvän hi gain-soundin, se on asia erikseen.

Juuri näin.

Eteen oman maun ja tarpeen mukaan purkkeja niin a-vot - alkaa taittumaan erikoisemmatkin mieliteot!

Juuri näin. Itse hoen "keep it simple" ja vältän viimeiseen asti tavaran tunkemista kitaran ja vahvarin väliin. Ainakin säröt pitäisi hoitua sillä itellään. Choruksen ja eq:n tarpeen vaatiessa tuikkaan mukaan.

Toki kitaralla ja kaapillakin on väliä... Kokeilemalla oikeastaan vasta selviää, että vastaako TSL Marsu sitä mitä etsii. Kauppaan, kitara mukana - mars! ;-)

Juuri näin. 1960A:n ja en-tarkkaan-muista-mutta-ei-mitään-laatua-kitaran kanssa itse soittelin, josko sieltä löytyisi syy minun kokemuksiini.
>-)))> #2
Punttisika #5
Miikathebest
14.01.2006 14:32:40 (muokattu 14.01.2006 15:01:07)

DSL on mielestäni muuten mainio vahvistin, paitsi juuri tuo nirskahtava särökanava vähän ärsyttää... josko sen voisi modauttaa... tai sitten olen vaan välittämättä ja opettelen soittamaan paremmin.

Ykköskanavan cruch-moden päälle vaan overdriveä, niin ei nirskahtele ollenkaan pahasti.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)