Aihe: Holy Grail Guitar Show 2018
1
pkopen
15.02.2018 23:36:03
No nythän olisi erinomainen mahdollisuus yhdistää kitaraharrastus Berliiniin tai Berliini kitaraharrastukseen, miten päin vaan. Messuthan järjestetään 5-6.5. ja tarkemmin tapahtumasta löytyy sivulta https://www.holygrailguitarshow.com.

Itse päätin pitkän pohdinnan jälkeen osallistua tänä vuonna ja kun asiasta juteltiin Juha Ruokankaan kanssa Tonefestissa, lupauduin toimimaan yhteyshenkilönä jos muitakin kiinnostuneita löytyy. Juhakin tänne varmasti kirjoittelee kunhan kiireiltään ehtii.

Joten mitenkäs on, löytyykö kiinnostuneita? Ainahan sitä voisi huonomminkin toukokuisen viikonlopun viettää :)
Juha Ruokangas
16.02.2018 15:49:29

Tervehdys! Tämähän olisi hienoa jos Suomesta lähtisi Berliiniin Muusikoiden.net jengiä. :) Minä jo alustavasti kysyin meidän (kun olen siis itse yksi tuon tapahtuman järjestäjistä) showtiimin vetäjältä mahdollisista ryhmäalennuksista, ja sieltä sanoivat että yleensä ei ole ollut sinällään mitään erityiskohtelua, mutta että jos nyt saisi suurin piirtein päälukua kuinka moni olisi tulossa, niin mietitään olisiko jotain kädenojennusta mahdollista tehdä.

Kannattaa käydä tsiigailemassa holy grail nettisivuja - siellä on jo ajantasainen näytteilleasettajaluettelo, mutta paljon asiaa sieltä taitaa puuttuakin vielä. Tapahtumassahan on sarja demokonsertteja la-su, sekä todella mielenkiintoisia luentoja myös, mutta eivät tosiaan taida vielä näkyä sivuilla. Meiltä on tulossa tapahtumaan demosoittajaksi Erja Lyytinen, jonka demoveto on lauantaina alkuiltapäivästä muistaakseni. Tapahtumassa esitellään myös kitara jota me täällä parhaillaan Erjalle teemme... ja on siellä muutakin uutta luvassa meidän taholtamme, mutta jääköön nyt vielä pimentoon... ;-)

Juu, näytteilleasettajia on miltei 40 maasta joka puolelta maa-planeettaa, joten varsin kansainvälinen ja ainutlaatuinen tapahtuma on luvassa.
mitja
18.02.2018 06:53:54
Joka vuosi on ollut tarkoitus osallistua, mutta aina ollut rundia samana viikonloppuna.
Nyt saattaisi onnistua vihdoin!
maxillaris
20.02.2018 10:12:33
Täältä on myös yksi mahdollinen lähtijä.
Ymmärsinkö oikein, että tapahtuman hinta on 25€/molemmat päivät? Mikäli näin, niin hinta on minusta jokin nyt sangen maltillinen.
pkopen
20.02.2018 10:22:57
Hienoa että kiinnostuneita alkaa löytyä! Lippujen hinta tosiaan on tuo 25€ koko viikonlopusta ostettuna ennen 15.3. ja sen jälkeen 30€.
Samaa mieltä että ihan maltillinen hinnoittelu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)