Tervehdys! Tämähän olisi hienoa jos Suomesta lähtisi Berliiniin Muusikoiden.net jengiä. :) Minä jo alustavasti kysyin meidän (kun olen siis itse yksi tuon tapahtuman järjestäjistä) showtiimin vetäjältä mahdollisista ryhmäalennuksista, ja sieltä sanoivat että yleensä ei ole ollut sinällään mitään erityiskohtelua, mutta että jos nyt saisi suurin piirtein päälukua kuinka moni olisi tulossa, niin mietitään olisiko jotain kädenojennusta mahdollista tehdä. Kannattaa käydä tsiigailemassa holy grail nettisivuja - siellä on jo ajantasainen näytteilleasettajaluettelo, mutta paljon asiaa sieltä taitaa puuttuakin vielä. Tapahtumassahan on sarja demokonsertteja la-su, sekä todella mielenkiintoisia luentoja myös, mutta eivät tosiaan taida vielä näkyä sivuilla. Meiltä on tulossa tapahtumaan demosoittajaksi Erja Lyytinen, jonka demoveto on lauantaina alkuiltapäivästä muistaakseni. Tapahtumassa esitellään myös kitara jota me täällä parhaillaan Erjalle teemme... ja on siellä muutakin uutta luvassa meidän taholtamme, mutta jääköön nyt vielä pimentoon... ;-) Juu, näytteilleasettajia on miltei 40 maasta joka puolelta maa-planeettaa, joten varsin kansainvälinen ja ainutlaatuinen tapahtuma on luvassa. |