Juutas 08.02.2018 13:33:03 | |
---|
Hei, kaipaisin suosituksia sopivista keikkakäyttöön (tai miksei studioonkin) soveltuvista etuasteista, pedaaleista tai multiefekteistä. Käyttö olisi truba- tai akustista duo/trio-meininkiä varten. Reverb olisi hyvä löytyä (kun kaikista "talon" miksereistä ei löydy säällistä tai ollenkaan), niin ikään kompura olisi varmaan syytä olla - mielipiteitä tästäkin kaivataan. Mitä muuta itse katsoisitte must-have-osastoon tämän tyyyppiseen toimintaan? Niin ja mainittakoon, että pyrkimys olisi saada tarvittaessa akustinen PA:han pelkällä piezo-mikillä ilman että mennään täysin akuankka-osastoon.. Kiitos vinkeistä! Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä... |
Socialite 08.02.2018 16:40:00 | |
---|
Viimeiset kolme vuotta oon itse mennyt Zoomin A3:lla. Asialliset kaiut, eq, sooloboost ja erinomainen kierronpoisto. Hyvä hintalaatusuhde. Ei kuitenkaan maailman helppokäyttöisin, ainakaan alkuun. |
Juutas 08.02.2018 20:02:30 | |
---|
Socialite: Viimeiset kolme vuotta oon itse mennyt Zoomin A3:lla. Asialliset kaiut, eq, sooloboost ja erinomainen kierronpoisto. Hyvä hintalaatusuhde. Ei kuitenkaan maailman helppokäyttöisin, ainakaan alkuun. Yllättävän pätevän oloinen peli - kiitos vinkistä! Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä... |
PJS 09.02.2018 12:21:04 | |
---|
Juutas: Hei, kaipaisin suosituksia sopivista keikkakäyttöön (tai miksei studioonkin) soveltuvista etuasteista, pedaaleista tai multiefekteistä. Käyttö olisi truba- tai akustista duo/trio-meininkiä varten. Reverb olisi hyvä löytyä (kun kaikista "talon" miksereistä ei löydy säällistä tai ollenkaan), niin ikään kompura olisi varmaan syytä olla - mielipiteitä tästäkin kaivataan. Mitä muuta itse katsoisitte must-have-osastoon tämän tyyyppiseen toimintaan? Niin ja mainittakoon, että pyrkimys olisi saada tarvittaessa akustinen PA:han pelkällä piezo-mikillä ilman että mennään täysin akuankka-osastoon.. Kiitos vinkeistä! Itse menisin tällä hetkellä ToneDexterillä ja jollain reverb spedulla liikenteeseen. "Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil." |
paskiaispaska 09.02.2018 14:47:14 | |
---|
Tc helicon voicelive 3. Siinä on kaikki samassa paketissa lauluefektejä myöden. |