Aihe: Etuasteet, pedaalit ja multiefektit akustiselle kitaralle
1
Juutas
08.02.2018 13:33:03
Hei,

kaipaisin suosituksia sopivista keikkakäyttöön (tai miksei studioonkin) soveltuvista etuasteista, pedaaleista tai multiefekteistä.

Käyttö olisi truba- tai akustista duo/trio-meininkiä varten. Reverb olisi hyvä löytyä (kun kaikista "talon" miksereistä ei löydy säällistä tai ollenkaan), niin ikään kompura olisi varmaan syytä olla - mielipiteitä tästäkin kaivataan.

Mitä muuta itse katsoisitte must-have-osastoon tämän tyyyppiseen toimintaan? Niin ja mainittakoon, että pyrkimys olisi saada tarvittaessa akustinen PA:han pelkällä piezo-mikillä ilman että mennään täysin akuankka-osastoon..

Kiitos vinkeistä!
Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
Socialite
08.02.2018 16:40:00
Viimeiset kolme vuotta oon itse mennyt Zoomin A3:lla. Asialliset kaiut, eq, sooloboost ja erinomainen kierronpoisto. Hyvä hintalaatusuhde. Ei kuitenkaan maailman helppokäyttöisin, ainakaan alkuun.
Juutas
08.02.2018 20:02:30
Socialite: Viimeiset kolme vuotta oon itse mennyt Zoomin A3:lla. Asialliset kaiut, eq, sooloboost ja erinomainen kierronpoisto. Hyvä hintalaatusuhde. Ei kuitenkaan maailman helppokäyttöisin, ainakaan alkuun.

Yllättävän pätevän oloinen peli - kiitos vinkistä!
Olen aina oikeassa - paitsi silloin kun olen väärässä...
PJS
09.02.2018 12:21:04

Juutas: Hei,

kaipaisin suosituksia sopivista keikkakäyttöön (tai miksei studioonkin) soveltuvista etuasteista, pedaaleista tai multiefekteistä.

Käyttö olisi truba- tai akustista duo/trio-meininkiä varten. Reverb olisi hyvä löytyä (kun kaikista "talon" miksereistä ei löydy säällistä tai ollenkaan), niin ikään kompura olisi varmaan syytä olla - mielipiteitä tästäkin kaivataan.

Mitä muuta itse katsoisitte must-have-osastoon tämän tyyyppiseen toimintaan? Niin ja mainittakoon, että pyrkimys olisi saada tarvittaessa akustinen PA:han pelkällä piezo-mikillä ilman että mennään täysin akuankka-osastoon..

Kiitos vinkeistä!

Itse menisin tällä hetkellä ToneDexterillä ja jollain reverb spedulla liikenteeseen.
"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil."
paskiaispaska
09.02.2018 14:47:14

Tc helicon voicelive 3. Siinä on kaikki samassa paketissa lauluefektejä myöden.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)