Aihe: Telecaster Thinline Nylon
1
Fide
12.01.2005 09:30:37

Torilla kaupan

http://www.loyttyniemi.fi/tele

Kävin tuota yksilöä käpistelemässä ennen joulua ja ihastuin kyllä ikihyviksi. Nyt vain oma rahatilanne ei sitten mitenkään päin salli tuon hankkimista, joten uskallan ottaa kitaran puheeksi julkisesti (ei harmita mainostaa =)

Onkos kellään mielipiteitä tuollaisesta? Pengoin ennen vuoden vaihdetta nettiä, mutta tietoa ei meinannut olla paljon ollenkaan. Vehjettä ei vissiin kovin kauaa valmistettu.

Kaikin puolin kuitenkin aika veikeä soundinen namu.

Joku vois ostaa pois, pitää pumpulissa, ja myydä mulle sitten kesällä. eiks jeh? ;-)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Juzzu
12.01.2005 09:45:09
Mulle kyllä kelpais! Ei ole vaan nyt rahaa sijoittaa moiseen.
Mies juoksee lappiin mutta veuhkuissaan hukkuu tenojokeen
weelie
12.01.2005 10:05:33
Täälläkin on pitkään ollut yksi myynnissä:
http://www.power-sound.fi/index1.htm

Enpä ole oikein noista Fenkun puolisähköisistä (tms) innostunut. Nailonkieliset kyllä periaatteessa kiinnostaa.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Chemo
12.01.2005 10:16:01

Toihan oli viehko!

Ei vaan oo mitään semmoista juttua meneillään, mihin tarvitsisi just tuommoisen, eikä nykyisellä arsenaalilla pärjäisi... muuten voisi jopa innostua tuosta. Oikeasti. Hintakaan ei tunnu kohtuuttomalta, vaikken tiedäkään millä noitä yleensä myydään.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Fide
13.01.2005 13:41:42

Nosto, ihan masokistisista syistä
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
efunkelist
27.03.2005 22:53:32

Akustinen tai elektroakustinen nylonkielinen kitara kiikarissa... Ja löytyi haulla tällainen?! Melko perverssi kitara, mitenköhän tuo mahtaa soida... :o

Ootko Fide käpistelemään päässyt tuollaista? Ei tiedä jos meillä tulee kesällä kilpajuoksu powersoundiin tuota ostamaan, jos se siellä vielä lepää ;)
Fide
28.03.2005 00:07:22 (muokattu 28.03.2005 00:18:42)

Kävinhän mä tuota yksilöä kokeilemassa.. eli justiinsa tuota alun linkin peliä, ja kun sivusto näköjään toimii, niin saattapi olla edelleen kaupan. Myyjä mies oli oikein mukava veikko.

Yksilö oli virheetön ja se vähä, mitä vaffarin läpi kokeilin, niin tykkäsin kyllä. Kielet oli nailonin tapaan säädetty aika korkealle, mutta soundi oli kyllä blues =)

Vaffarin hanat kaakkoon ja gainia, niin huonomallakin pelillä sai sellaisen varsin lämpimän ja pyöreän särön. Tykkäsin kovasti.

Ei tuntunut edes kovin kiertoherkältä. Mutta siis on ihan aidosti sähkis, eli ei sovellu akustisesti soitteluun, kuin korkeintaan yksin yön pimennossa treenatessa...

Eli osta pois, ja myy mulle sit halvalla jos et pidä ;-)

EDIT: luin ton sun toisen ketjun mikitetyistä nailonkielisistä ja korostan tähän, että tuo tele on siis todella sähkis... ei siitä sitä akustisen nailonkielisen soundia ulos saa kuin välttävästi. Mutta jos sitä soittaa sähkiksenä, niin käsissä on tosi veikeä soundi =)))
Fide
18.01.2006 11:56:31

Anteeksi ikuisuuksia vanhan aiheen nostosta, mutta nyt olisi taas yksi projekti johon tämmöinen nylon tele olisi omiaan... ei kellään sattuis olemaan käsissä tai tiedossa yksilöä?

Someron Power Soundin yksilö on tiedossa ja kalliiksi havaittu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)