Fjouza 16.01.2006 22:46:39 | |
---|
Jeos. Eli, olen tässä nyt hieman tutkiskellut noita nuppeja ja näyttää siltä että ykköspaikasta taisteleen nyt Hughes & Kettnerin trilogy ja Englin Powerball. Pitäis saada vahva ja kunnon särövalli, hyvä rouhea crunch ja tietenkin cleani joka ei heti rikkoudu kun soittaa kovemmallakin volumella. Jos voitte ja viitsitte niin laittakaa mielipidettä siitä kumpi on parempi ja miksi. Tiedän, että tämä on melko ärsyttävä kyssäri, mutta nyt pitäis saada kunnon vehje alle. Kiitos. |
N33m0 16.01.2006 22:48:29 | |
---|
pistätkö vielä musatyylin ni saadaan vielä tarkempi kuva halutusta soundista slow music for slow people |
Fjouza 16.01.2006 23:04:45 | |
---|
Varmaan siellä jossain Foo Fighters/Saves The day/Further Seems Forever/Funeral For A Friend osastoa eli, Rock/Punk/Emo sarakkeilla. Ehkä jenkki säröä kaipailen ja myös vaihtelevuutta muihin kanavoihin, että löytyis myös syvyyttä ja särmää. |
Fjouza 16.01.2006 23:06:42 | |
---|
Eli hyvä clean kanava jotta saa vähän sointu rallattelua ja sitten crunchy kanavaan rouheutta ja selkeyttä...aika vaatimattomat pyynnöt mulla. |
DZN 16.01.2006 23:31:04 | |
---|
VHT ultralead:) Aka. Dino and 6077dino |
Kapane 16.01.2006 23:44:51 | |
---|
Varmaan siellä jossain Foo Fighters/Saves The day/Further Seems Forever/Funeral For A Friend osastoa eli, Rock/Punk/Emo sarakkeilla. Ehkä jenkki säröä kaipailen ja myös vaihtelevuutta muihin kanavoihin, että löytyis myös syvyyttä ja särmää. Noiden bändien kanssa miettisin kyllä Mesa/Boogien Single Rectifieria. Dillinger - talossa ja puutarhassa |
oiva tumpeloinen 16.01.2006 23:47:51 (muokattu 16.01.2006 23:49:14) | |
---|
Tulipa vaan mieleen, että oletko kokeillut Mesoja? Kalliimpia kuin nuo vaihtoehdot, mutta särövallissa aika pitelemättömiä. Puhtaat on ihan ok, ainakin headroomia löytyy ja ihan kivat rock-crunchitkin tulee. Ollaan ainakin jenkki-osastolla. Powerballista löytyi kanssa tosi kiva hevi-crunch, keppinä oli Framuksen baritoni ja vireet alhaalla. Tosin silloin nupin ongelma oli puhtaiden muroutuminen. Ja kovaan särövalliin mä en ottais välttämättä Engliä, mun mielestä Mesa on siinä huomattavasti vahvemmilla. Tosin molemmat vahvarit näistä on aika kansaa jakavia, pitää vain käydä kokeilemassa kummasta itse pitää. Tuosta Kettusesta taas ei ole tarpeeksi kokemuksia eteenpäin kerrottavaksi.... DIT: hidaskin vielä, mutta jos haluaa tarpeeksi headroomia, kokeilisin Dual Rectoa ennen Singleä. |
Fjouza 17.01.2006 00:46:30 | |
---|
Tällä hetkellä ollaan nauhoittamassa uutta lohkaisua ja soitin viikonloppuna melko monta raitaa Mesa Stiletto Deucella. Kokeilin myös nopeasti mesa dual rectifieriä(2-kanavainen versio). Olihan se aika tykki vehje mutta en ehtinyt cleani säätojen kanssa kikkailla yhtään. Säätö varaa niissä tuntuu olevan ihan helvetisti. Ne tuntuvat myös maksavan melko paljon. Sen vuoksi juuri kyselin Englin ja Hughin perään koska niiden hinnat pyöriin lähempänä lompakkoani tällä hetkellä. Ei kai tässä auta muu kuin etsiä Engli ja hughi käsiin ja kikkailla ja kokeilla. Kiitos kaikille avusta. Cherious. |
Jake.e 17.01.2006 07:08:57 | |
---|
Tuo trilogy on kaunein nuppi koskaan, Mutta muista se että se ei yleensä ole merkki ominaisuuksista. En oo koskaan ees päässy testamaan sitä :/. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Spike 17.01.2006 11:15:35 | |
---|
Jos powerballin saundi on yhtään lähellä screameriä, niin sanoisin että Trilogysta löytyy paremmat rock-saundit. Se iso särö on löysempi kuin engleissä, mutta ei nyt mikään mesa sentään. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Jucciz 17.01.2006 14:52:36 | |
---|
Fireballista ei saa hyvää, rouheaa crunchia ja cleanitkin ovat aika mitäänsanomattomat. Isoa särövallia kylläkin irtoaa. |
Super-Jari 17.01.2006 14:56:15 | |
---|
Kokeile ENGLin powerball. Mun mielestä maailman aidoin, kallein ja paras nuppi. Kauniisti soi blues. |
Ben_D 17.01.2006 16:01:28 | |
---|
Kokeile ENGLin savage. Mun mielestä maailman aidoin, kallein ja paras nuppi. Kauniisti soi blues. |