0101978 31.12.2005 06:16:25 | |
---|
Minkä takia ipanat jotka nykyään aloittaa soiton kyselee kaikki neuvot netistä, eikä käytä ollenkaan omaa järkeä. Luuletteko ettei esim. vahvistimienne potikoista tapahdu mitään muutosta kun haette idolinne (pakarinen, tuisku, wikholm, hammett, smith, vai, fareri, van halen) soundia? |
McNulty 31.12.2005 06:37:43 | |
---|
Minä aikanaan pyöräilin n. 15km musakauppaan ja takaisin kysymään miten soitetaan pull-off ja hammer-on :) Silloin ei ollut vielä nettiä, josta olisi vastauksen googlettanut. Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk! |
Antti1 31.12.2005 06:57:57 | |
---|
Miksi ipanat nykyään soittaa kännykällä kavereilleen, eikä pyöräile loskassa? Niinpä... "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
Lilli 31.12.2005 07:30:57 | |
---|
Miksi ipanat nykyään soittaa kännykällä kavereilleen, eikä pyöräile loskassa? Niinpä... Syynä taitaa olla se ihmisen perisynti eli laiskuus. Siksi kai kännykät on keksitty, notta yhteydenpito helpottuisi, samoin tietokoneet. - Onhan meidänkin mukava heitellä läppää näin M.netin kautta eikä tars pyöräillä kahta ja puoltasataa kilometriä kysymään Kiveltä millanen keikkapaikka se ja se on tai Foxin luo sataa kilsaa kysyyn yhestä humpparista... Toisaalta kun katsoo noita lökäpöksyisiä paikasta toiseen raahautuvia (sipsipussi toisessa ja 1½-litran cokis toisessa kädessä) Runescapen (vai mikä sen pelin nimi on? - Rune kuitenkin...) pelaajia, niin ei tulevaisuus luovuuden näkökulmasta tarkasteltuna näytä kovin hyvältä. :-( 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Feggy 31.12.2005 09:20:06 | |
---|
Mulle kaikki heti nyt. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
DeWilde 31.12.2005 10:12:53 | |
---|
Oliko järkevää avata kaksi samaa ketjua? Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
McNulty 31.12.2005 10:38:10 | |
---|
Oliko järkevää avata kaksi samaa ketjua? niitä on varmaan 15 koko foorumilla :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk! |
Juzzu 31.12.2005 10:39:38 | |
---|
niitä on varmaan 15 koko foorumilla :) Niin, no topicin aloittaja käyttää järkeä Seuraava JYVÄSKYLÄN Operaatio:Live 20.1.2006 Ilokivessä! -Kapula Rattaissa - Kätyrit - Aivolävistys |
LamaAjanElvis 31.12.2005 10:47:47 | |
---|
Minä aikanaan pyöräilin n. 15km musakauppaan ja takaisin kysymään miten soitetaan pull-off ja hammer-on :) Silloin ei ollut vielä nettiä, josta olisi vastauksen googlettanut. Tuossa on jo todellista ja rehtiä yrittämistä! + In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
Exhausted 31.12.2005 11:21:27 | |
---|
Kai sitä ennenkin opittiin soittamaan. Muistan kyllä kun pienenä keräännyttiin kavereiden kanssa soittelemaan, vaihtelemaan niksejä ja riffejä. Tosin tuleehan sitä vieläkin tehtyä. |
Joel Harald 31.12.2005 11:42:50 (muokattu 31.12.2005 11:43:31) | |
---|
Sillonkun minä alottelin soittoa ni netistä ei ollut tietoakaan juuri ja ainoa mistä jotain tietoa löytyi oli isän sointuoteopas. Sen kanssa sitten kelattiin kaikki Suuret Toivelaulukirjat läpi. EDIT: Niin ja eihän mulla ees ollu mitään vahvistinta minkä nappeja käännellä. Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
ninos 31.12.2005 12:14:34 (muokattu 31.12.2005 12:16:03) | |
---|
Niin ja eihän mulla ees ollu mitään vahvistinta minkä nappeja käännellä. Samoin. Tai eihän siitäkään ole kuin parisen vuotta :D mutta soittoa alotellessani kävin kirjastossa lainaamassa kaikki rokkilevyt ja selaamassa kaikki kitarakirjat läpi ja aina hirveä pino tavaraa kotiin ja kuuntelemaan ja opettelemaan. Se oli elämää :) Nykyään oon niin laiska että kuuntelen koneelta musiikkia ja opettelen. :/ Syvä huokaus tähän väliin... Edit: Ja anteeksi, tämähän oli kitaraKAMAT eikä soittaminen :D Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
|
sihvoh 31.12.2005 12:32:21 | |
---|
Se nyt vaan on niin, että tavat ovat muuttuneet, eikä välttämättä aina hyvään suuntaan. Tällaisilla kuten itse, on kuitenkin hyvä tilannne. Vaikka koko netti katoaisi, ei tulisi kauhean suurta paniikkia, täytyisi vaan miettiä miten juttuja tehtiinkään ennen nettiä :-) Omalta kohdalta voin kyllä sanoa, että ilman en olisi pystynyt oppimaan tätä vauhtia kuin nyt on tapahtunut. Olen käynyt siellä kirjastossa, lainannut tolkuttomasti kirjoja, kuunnellut paljon levyjä, käynyt katsomassa keikkoja ja sen LISÄKSI käyttänyt kovasti nettiä tiedon hakemiseen. Tärkeimmät ovat taustojen imurointi, tabien haku ja keskustelujen seuranta ja niihin osallistuminen. Kaikki täydentävät toisiaan. Tosin voisi tulla kuitenkin pienoinen paniikki, jos netti katoaisi huomenna, koska työasioidenkin hoito kärsisi aika pahasti. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Sintti 31.12.2005 13:01:40 | |
---|
Meinasin kirjoittaa tähän jotain hyvin typerää, mutta enpäs kirjoittanutkaan. Thank god.. Onko muuten jumalaa / Jumalaa? "Mä en jaksa enää ottaa mitää järkevää kantaa mihinkää. Rölölöö!" -Sam Other |
-Prokitaristi- 31.12.2005 13:21:00 | |
---|
Meinasin kirjoittaa tähän jotain hyvin typerää, mutta enpäs kirjoittanutkaan. Thank god.. Onko muuten jumalaa / Jumalaa? Zakk Wyldeä lainaten: - "Totta kai Jumala on olemassa, kenen te luulette kaljan keksineen?" |
N33m0 31.12.2005 13:56:51 | |
---|
Itse olen oppinut netin ansiosta huomattavasti. Olen ehkä liian laiska raahautumaan kirjastoon hakemaan jotakin kitaraopusta vuodelta miekka ja magia kun voin lukea suoraan netistä Francesco Farerin selittämänä miten tilutetaan. (eh, hyvä läppä...) slow music for slow people |
Deranged 31.12.2005 14:16:48 | |
---|
Minkä takia ipanat kyselee kaikki neuvot netistä, eikä käytä ollenkaan omaa järkeä. Sukusiittoisuus on vähentänyt kansamme keskimääräistä älykkyyttä vuosikymmenten saatossa. Suomalaisten geenipooli on köyhtynyt, ja näinollen kaikilla syntyvillä ipanoilla ei ole järjen kehittymiseen vaadittavia fysiologisia resursseja. |
Lego 31.12.2005 14:19:03 (muokattu 31.12.2005 14:20:37) | |
---|
Sukusiittoisuus on vähentänyt kansamme keskimääräistä älykkyyttä vuosikymmenten saatossa. Suomalaisten geenipooli on köyhtynyt, ja näinollen kaikilla syntyvillä ipanoilla ei ole järjen kehittymiseen vaadittavia fysiologisia resursseja. Itsetutkiskelu on kyllä välillä ihan hyvästä mutta kaikkea ei varmaan julki kannata tuoda.. Asiasta sen verran että eikö se muka ole järjen käyttöä että tekee asiat helpommin jos siihen kerran on mahdollisuus? E. Toki tuollaisissa itsestään selvissä asioissa kannattaa miettiä kaksi kertaa ennenkuin alkaa kyselemään asioita muualta. |
Cujo 31.12.2005 15:24:10 | |
---|
Asiasta sen verran että eikö se muka ole järjen käyttöä että tekee asiat helpommin jos siihen kerran on mahdollisuus? Mie en ymmärrä miksi joidenkin ihmisten mielestä kaikki pitää aina tehdä vaikeimmalla tavalla? Onko ketjun aloittaja katkera siitä, että omassa nuoruudessaan ei saanut apua soittohommiin, mutta nykyään on niin paljon helpompaa? "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
rakula 31.12.2005 15:32:16 (muokattu 31.12.2005 15:32:25) | |
---|
Minä aikanaan pyöräilin n. 15km musakauppaan ja takaisin kysymään miten soitetaan pull-off ja hammer-on :) Silloin ei ollut vielä nettiä, josta olisi vastauksen googlettanut. Mäkin joskus ihmettelin samaa kun treenasin trooperia toukkana. Keksin sen kuitenkin itse kun kuuntelin tarpeeksi ja veivasin. Eat my ass and balls |