ollikainen 18.01.2006 20:35:13 | |
---|
|
Härski 18.01.2006 20:49:36 | |
---|
Mulla on tommonen Deluxe kans, muttailman floikkaa ja lukkoja. F-Musicista löysin, reilut 2 vuotta sitten. |
ollikainen 18.01.2006 20:51:23 | |
---|
no miten se soi? |
Härski 18.01.2006 20:57:19 (muokattu 18.01.2006 20:57:49) | |
---|
no miten se soi? Typeräähän tämä kehuminen on, mutta en valitakaa, sanotaan jokseenkin diplomaattisesti näin. Mulla on siinä texas-specialit singlecoileina ja tallahumpparina SD:n Distortion. Oon miettinyt sen tilalle jotain muuta tässä viimeaikoina. Tallan vaihdoin Gotohin täysterästallaan ja satulan vaihdoin Fenderin LRS rullasatulaan. Kyll mää täst piän. |
LamaAjanElvis 18.01.2006 21:14:37 | |
---|
Tuo lisenssifloikkakin varmaan kestää sen pari vuotta, jonka aikana kerkeää helposti hankkia aidon floikan tilalle. Ainakin mexicon Classikit on helvetin hyviä niin tuskin noi stankkulaisetkaan paskoja. In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Sormet lähtee soundista. |
ollikainen 18.01.2006 21:34:51 | |
---|
tuo on deluxe. |
Härski 18.01.2006 21:37:58 | |
---|
Tuo lisenssifloikkakin varmaan kestää sen pari vuotta, jonka aikana kerkeää helposti hankkia aidon floikan tilalle. Ainakin mexicon Classikit on helvetin hyviä niin tuskin noi stankkulaisetkaan paskoja. Deluxet kyykyttää noita Classiceja sata nolla. No ei ihan, mutta kuitenkin... Deluxet on parhaimpia Mehikaanoja, samaa tasoa, ellei parempaa, kuin Highway- sarjan jenkkiritsat. |
LamaAjanElvis 18.01.2006 22:10:54 | |
---|
Eiku perkeles joo... Sekoitin ton deluxen siihen std sarjan floikkavehkeeseen. Jees! American vintagen (säästämisen) kans olen jo luovuttanut, mut jos edes jenkki Std:n vielä sais. Olympic white, vaahteralaudalla... slurps... In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Härski 18.01.2006 22:19:31 | |
---|
American vintagen (säästämisen) kans olen jo luovuttanut, mut jos edes jenkki Std:n vielä sais. Olympic white, vaahteralaudalla... slurps... Mullakin on Jenkki vintage gasituslistalla. 2-tone sunburst vaahteraotelaudalla... nam! |
LamaAjanElvis 18.01.2006 22:30:50 | |
---|
Mullakin on Jenkki vintage gasituslistalla. 2-tone sunburst vaahteraotelaudalla... nam! Se on!... on se! Perhana kun tulot meni huononemaan entisestään tässä just. Hyvällä mallilla oli säästäminen, mut... (vetäytyy laskimen kera takavasemmalle) In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner.
And the mob wanted in.
Härski 18.01.2006 22:51:15 | |
---|
Se on!... on se! Perhana kun tulot meni huononemaan entisestään tässä just. Hyvällä mallilla oli säästäminen, mut... (vetäytyy laskimen kera takavasemmalle) Mäkin jäin pari viikkoa sitten lomalle, pakosta... rahaa tulossa jossain kaukana horisontissa taas. |
Juzpe 19.01.2006 11:03:37 | |
---|
Broidi osti tommosen vuosi sitten (tais olla joku vintage reissue blah blah blah, ainaki vintits mallisella kammella) ja sai rautalankaorkesterinsa jenkkistandardilla soittavan toisen keppimiähen jotakuinkin viikonvanhan tomaatin väriseksi... Sen verran oon itekkin sitä tesmannu, että vire pitää kovemmallakin kammetuksella ja ihan oikeelta stratolta kuullostaa. Broidikin on kehunu että soiva peli. O viä nätin vaaleenpunane... tytöt tykkää "I don't get into fights, I look for them" - Chris Holmes, WASP |