KingOfLoss 21.01.2006 01:16:07 | |
---|
Ibanezin rg 2570 etsiskelen mikkejä. Vedämme bändin kanssa biisejä aika laidasta laitaan, mutta selkeäsaundista särömikkiä olen miettinyt, joka kuitenkin kestäisi hieman rankemmassakin rassauksessa, kun musiikkityyli menee dream theater tyylisestä progemetallista ihan in flames tasolle. Katselin Duncanin SH-4 jb ja SH-6 distortionia, mutta en tiedä kumpi näistä sopisi tällaiseen menoon parhaiten vai kenties löytyisikö joku vielä parempi vaihtoehto? |
oiva tumpeloinen 21.01.2006 01:18:53 | |
---|
Kuulostaisi taas vanhan vitsin paikalta: Evolution voisi olla paikallaan.... |
tommiot 21.01.2006 01:19:53 | |
---|
Kyllä se on Evon paikka. |
Aki 21.01.2006 01:46:20 | |
---|
Ässähihasta: DiMarzion MegaDrive (tilaustavaraa) saattais olla hyvin osuva. Se ei ole ollenkaan niin kamala miltä nimi kuulostaa, mulla se on ihan blues-fuusio-yleiskäytössä, ja toimii oikein kivasti. Kuulema Steve's Special on hyvin lähellä, mutta mun korvaan kovasti ohuemman kuuloinen. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
PoLFus 21.01.2006 16:17:09 | |
---|
Evolution toimii missä vaan. Juuri tänään tuli todettua. TAAS. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
kanka 21.01.2006 16:19:10 | |
---|
E.V.O. |
Jesus_Plastica 22.01.2006 10:49:19 | |
---|
Itse en ostaisi JB:tä lehmusrunkoiseen kitaraan, duncan custom vois olla kova. |
Kasperi Tervonen 22.01.2006 12:37:25 | |
---|
Mites toi dimarzion tonezone? Mähän en tiedä mikeistä mitään, mutta ainakin tuota olen nähnyt ja kuullut kehuttavan... "What do you mean I ain't kind?
Just not your kind." -Dave Mustaine |
Antti1 22.01.2006 12:41:35 | |
---|
Evo, Custom tai ToneZone olis mun ehdotukset. Nyt riippuu vähän mihin suuntaan ollaan sitä kitaran sointia viemässä. Evo noista ehkä yleissoundeiltaan kirkkain, Custom sellainen keskitien tallaaja ja TZ älyttömän paksu. Kahdella ekalla tuskin menee mettään missään kepissä, mutta paksusointisella kitaralla ToneZone voi alamiddlensä takia kuulostaa tukkoiselta. Lehmus kun muutenkaan ei ole kauhean kirkassointinen loppujenlopuksi, niin ehkä noita kirkkaampia mikkejä, joista kuitenkin löytyy alapäätä. JB on varmaan jo liian ohut soinniltaan. Mahonkikeppiin taas sopii, kuin nyrkki silmään. "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |