pete114 15.02.2006 15:37:41 | |
---|
kielet meinaa olla melko korkealla tuossa minun yamahan erg 121c ja olen siitä pari kertaa kaularautaa säätäny. Molemmilla kerroilla noin 1/4 kierrosta. Mitään ei näytä tapahtuman. kun viritän kielet takasin kun olin ne löysäntäny ettei singu tai jotaki niin näyttäs olevan samalla korkeudella ku ennenki. sitte se paksumpi e kieli rätisee 3-11 nauhoilta. Ne sano kyllä että se on ihan normaali rovaniemen musiikkiliikkeessa mutta se ärsyttää. Kuinka paljon tuota kaularautaa uskaltaa vääntää ettei hajoa. |
Juniper 15.02.2006 15:47:06 | |
---|
Miksi olet säätänyt kaularaudasta kielten korkeutta? Kaularaudan säätö toki vaikuttaa myös kielten korkeuteen, mutta se ei ole sen tarkoitus. Koita nyt säätää siitä tallasta ensin kielten korkeus hyväksi. Sitten katsot mihinkä suuntaan sitä kaulaa pitää säätää. Nyt jos kielet rämisevät noinkin paljon voisi kaularaudan löysyttäminen olla paikallaan. |
pete114 15.02.2006 16:02:22 | |
---|
tuo talla on tosi hankala mulle säätää. pitää joka kieli erikseen niistä ruuveista alentaa. tuo paksua e kieltä yritin siitä alentaa niin heti alko rätisemään. ei oikein viittis kovin alkaa räpeltään niitten kanssa. mutta pakkokai se on että sais tuon rätinän pois. vois kokeilla sitä kaularaudan löysentämistä. |
Tomtom 15.02.2006 16:03:16 | |
---|
"Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |