Walrus 23.03.2006 23:14:18 | |
---|
Olis vahvistimen vaihto pienempään edessä ja olen katsellut lähinnä pieniä putkipelejä mutta heräs mielenkiinto myös tommosta Vox:in mallintavaan kohtaan. Olen aina suhtautunut hieman negatiivisesti noihin tietokoneisiin mutta noi Valvetronixit kuullosti ainakin Voxin sivuilla olivien klippien perusteella ihan päteviltä ja hintakaan ei ollu paha. Onko porukalla käytännön kokemuksia laitteesta? Paljonko tarvisi olla watteja kohtalaisen äänekkääseen bändisoittoon? En oo oikein perillä noitten trankkujen ja mallintimien käytännön tehoista ku en ole semmosilla juurikaan soitellut. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Aki 24.03.2006 01:19:41 | |
---|
Kukaan ei enään varmaan jaksa ees käskeä käyttämään sitä hakua. Vaikka laite sen ehdottomasti ansaitsisi, en mäkään jaksa sitä kovin montaa kertaa päivässä suitsuttaa. Kokeilepa sitä hakua, vastaukset on jo. noi Valvetronixit kuullosti ainakin Voxin sivuilla olivien klippien perusteella ihan päteviltä Ne klipit ei tee ollenkaan oikeutta tositilanteelle. Ne on ikivanhat klipit pakattuina hirveen huonosoundiseen muotoon. |
Walrus 24.03.2006 05:47:28 | |
---|
Allright, tuo hakukone taas meinaan kränäsi jotain ku ei suostunu etsimään mulle juttuja kyseisestä aiheesta eikä osunut mitään edes silmää ku useamman sivun selasin taakse päin. Alkoi vaan useammat käytännön seikat kuten kerrostaloyksiö ja Cubase painamaan vaakakupissa sen verran että pakko harkita noita mallintaviakin. Line6:sen suuntaan en suostu edelleenkään edes kusemaankaan mutta tuo Vox:i kuullosti kyllä ihan hyvältä. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
meitu 24.03.2006 07:55:01 | |
---|
Ne jotka soittaa ne tietää |
Walrus 24.03.2006 12:38:20 | |
---|
No niinpä näköjään ja kiitos avusta ku tämä tyhmä ei vaan osaa hakea. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |