Aihe: lisäkaappi kirpparilta?
1
Jiaster
11.04.2006 12:59:34

Näkyi tuolla kirppiksellä edelleen lojuvan joku vanhankon oloinen lisäkaappi tai sen runko (kaiutin on paikallaan, mutta rikki) ja mietin kannataisikohan se korjata talteen.. juuri nythän sille ei ole käyttöä, mutta.. Kaappi itsessään on tukevan oloinen, takaa umpinainen, pirun painava ja päällä tukeva kantokahva (Mitat n. L80*K60*S40). Hintaa oli vain 15 euroa ja tuntui, etten itse sillä hinnalla vastaavaa alkaisi värkkäämään. Mitään valmistajan merkkiä siitä ei löydy, ainoastaan liitännässä luki 50W, 8Ohm ja kaiutin on 12" kokoinen. Runkon materiaalista en muuta tiedä kuin, että etulevy oli tehty jotain 5-6 cm paksusta levystä. Haenko pois väi jätänkö sinne? :-)
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central
Spike
11.04.2006 13:02:21
Runkon materiaalista en muuta tiedä kuin, että etulevy oli tehty jotain 5-6 cm paksusta levystä. Haenko pois väi jätänkö sinne? :-)

Aika paksu... Mä varmaan ottaisin, voihan sen elementin aina vaihtaa ja sitten myydä vaikka eteenpäin.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Jiaster
11.04.2006 15:37:46

Aika paksu... Mä varmaan ottaisin, voihan sen elementin aina vaihtaa ja sitten myydä vaikka eteenpäin.

Hehe... nyt meni multa mitta-arviot vähän metsään... Kävin sen hakemassa pois ja ei se olekaan kuin 2,5senttiä paksua levyä ja muut mitat on L65*K45*S27. Itse tehty tuo taitaa olla, mutta siistiä työtä muuten ja tukeva kuin mikä. Tuohon koteloon taitaisi mahtua 2*10" kajaritkin... mutta jos pysyisi siinä 12":ssa, niin mikähän olisi hintalaatu-suhteelta hyvä kaiutin kitarakäyttöön tuollaiseen takaa umpinaiseen kaappiin?
oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central
hq
11.04.2006 15:51:45 (muokattu 11.04.2006 15:54:04)
mutta jos pysyisi siinä 12":ssa, niin mikähän olisi hintalaatu-suhteelta hyvä kaiutin kitarakäyttöön tuollaiseen takaa umpinaiseen kaappiin?

Eminenceltä löytynee paljon hyviä vaihtoehtoja.

http://www.eminence.com/eminence/pages/resources02/tonalguide.htm

Niin ja hintoja näkee http://www.uraltone.com
Spike
11.04.2006 19:59:37
Myös Celestionit. Vintage 30 on ainakin sellainen yleispätevä. Aika keskiäänipainotteinen.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)