Aihe: Marsu kyrvähti vaihteeksi
1
SiwamieS
14.04.2006 15:09:52
Pitkästä aikaa taas tuli käyttösavut pihalle. Vahvistin lähtee kyllä huoltoon heti kun pääsiäisestä päästään yli mutta nyt pyhien ratoksi voisi joku ehkä filosofoida mikä sille tuli. Vahvistin onpi JCM-800 2203, kärähdyshetkellä ollut päällä ehkä kolmisen tuntia (soitto-standby-soitto-standby jne..). Pääteputket ehkä 1½vuoden ikäiset, etusen ehkä vuoden enemmän. Kesken soiton vaimeni muutaman kerran rätisten ja sit sanoi että tsiu, heitti virrat poikki ja alkoi haista pahalle. Resetoinnin jälkeen meni standbylle mutta soittotilaan väännettäessä pimeni. Kokeilin vaihdella pääteputkia kun sattui olemaan muutama ehjä varayksilö, josko niistä olisi joku heikossa hapessa.. Hetken arpomisen jälkeen sain kuin sainkin vahvistimen pysymään päällä soittotilassa.. Kitaran ääntä ei kuulu, mutta vaimeaa vinkunaa ja kummallista verkkovirta-pörinää aina välillä hieman. En uskaltanut pitää kauhean kauaa päällä :) Ideoita? (Hmm, deja vu -fiilis, joskus ennenkin olen kirjoittanut tämmöisen threadin)
"Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni."
Mrezzye
14.04.2006 15:26:02

Onkohan minussa jotain vikaa, kun en lähes kymmenen putkivuoden aikana ole saanut kertaakaan putkia kärähtämään ja luukutuksen puutteesta se ei ainakaan johdu.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

SiwamieS
14.04.2006 15:51:54
Onkohan minussa jotain vikaa, kun en lähes kymmenen putkivuoden aikana ole saanut kertaakaan putkia kärähtämään ja luukutuksen puutteesta se ei ainakaan johdu.

No eihän sitä periaatteessa ole vielä todistettu että tuosta välttämättä putkia kärähti.. Sulla on kai hyvä säkä.
"Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni."
Imper
14.04.2006 15:58:06

Oma veikkaukseni on, että yks etuasteputki on kyrvähtänyt ja se poksautti sulakkeet. Ei muuten kannata kauheesti yrittää laittaa vahvistinta päälle ennenkö on hommannut uuden sulakkeen ettei satu lisävahinkoja.
Everyone is a per-son
SiwamieS
14.04.2006 18:22:18
Oma veikkaukseni on, että yks etuasteputki on kyrvähtänyt ja se poksautti sulakkeet.

Oisko noin? Taidanpa ensimmäisenä vain ostaa uudet etuset ja kokeilla josko se toimisi ilman kummempia korjaukseen viemisiä.
Tasapaino
14.04.2006 19:05:22 (muokattu 14.04.2006 19:37:45)
Oma veikkaukseni on, että yks etuasteputki on kyrvähtänyt ja se poksautti sulakkeet. Ei muuten kannata kauheesti yrittää laittaa vahvistinta päälle ennenkö on hommannut uuden sulakkeen ettei satu lisävahinkoja.

Hei, Imper. Jäätävän hienoa soittoa. Missä sävellajissa paukuttelit tuon Wish You Were Here'n?
Ora et labora.
mvirta
14.04.2006 21:38:54
Mäkin taidan laittaa veikkauksen sisään:

Virtalähteen kondensaattorit kupsahti vanhuuttaan ->
ns. "konkkaremontin!"aika.
Gibson is good enough
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)