aapeli5 15.04.2006 20:53:09 | |
---|
Ostin poikosena ko. kitaran. Sitä muka soiteltiin. Oli alunperin kellertävä, maalattu mustaksi myöhemmin (miksiköhän?). Kitaraan oli lisätty leveä humburger (?) mikki, Fenderin oma, eli 3 mikkiä. Ruusupuuotelauta. Painava lankku. Mikäpä lie kamppeen arvostus? kiinnostuneet yv. arto.heikkinen@kotikone.fi kommentteja palstalle voi myös heittää |
Les Fender 15.04.2006 21:20:44 | |
---|
Ostin poikosena ko. kitaran. Sitä muka soiteltiin. Oli alunperin kellertävä, maalattu mustaksi myöhemmin (miksiköhän?). Kitaraan oli lisätty leveä humburger (?) mikki, Fenderin oma, eli 3 mikkiä. Ruusupuuotelauta. Painava lankku. Mikäpä lie kamppeen arvostus? kiinnostuneet yv. arto.heikkinen@kotikone.fi kommentteja palstalle voi myös heittää Ai humburger... huminahampurilainen?? Oisko humbucker enämpi. Modaukset laskee rajusti hintaa, varsinkin tuo maalaus. Laita jotain kuvaa niin eiköhän mielipiteitä tule. 500€-???? jos muuten kunnossa. "Living is easy with eyes closed!" |
Vainhaalee 16.04.2006 11:54:51 | |
---|
Modaukset laskee rajusti hintaa, varsinkin tuo maalaus. Vähän off-topic mutta kuitenkin: Jossain takavuosien haastattelussa MC5:n Wayne Kramer kertoo kuinka joutui männä vuosikymmenillä myymään kitaransa, että sai lisää aineita. Mutta White Panther kytköksien (???) johdosta maalasi kitaran punaiseksi (???) ja vei kaniin... Eli joku saattaa omistaa harvinaisen arvokkaan tähtilippukitaran tietämättään... Hail to the King, Baby! |
rosberg 16.04.2006 14:35:50 | |
---|
Ai humburger... huminahampurilainen?? Oisko humbucker enämpi. Modaukset laskee rajusti hintaa, varsinkin tuo maalaus. Laita jotain kuvaa niin eiköhän mielipiteitä tule. 500€-???? jos muuten kunnossa. kuvaa näkemättä veikkaisin, että tosta kuitenkin lähemmäs tonnin vois saada. miksi? |
winny 16.04.2006 16:31:25 | |
---|
kuvaa näkemättä veikkaisin, että tosta kuitenkin lähemmäs tonnin vois saada. Joo,oon samaa mieltä!SE ois varmaan donan arvokkampi?jos se ois orkkisessa kunnossa!No tää oli vaan mun mielipide:P out of doors,in the open air... |
Les Fender 16.04.2006 16:58:15 | |
---|
Joo,oon samaa mieltä!SE ois varmaan donan arvokkampi?jos se ois orkkisessa kunnossa!No tää oli vaan mun mielipide:P Kyl se on ihan yleinen mielipide. 1500-2000€ hintaluokassa noita on näkynyt orkkiksina. Maalaus ja se mitä toimenpiteitä tuon mikin lisäys on aiheuttanut määrää hinnan. (Toki lisäksi muut kuntoon liittyvät seikat) Ruusperin tonni on varmaan ihan realistinen jos modaukset on tehty hyvin. "Living is easy with eyes closed!" |
Turder 16.04.2006 18:55:37 | |
---|
Hoho! Äijät vaan pudottaa hintaa alas "notta alle donaan se menee" -kommenteilla ja sitten jos kitara on myynnissä halvalla niin iskevät kuin eBayn snaipperit konsanaan. :) I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |
Riku Rotten 16.04.2006 19:13:23 | |
---|
Pistä tonne torille 2000 tai korkein tarjous ja aikaa riittävästi. Kuva ja ammattilaisen kuntoarvio liitteksi, kyllä se siitä. |
Les Fender 16.04.2006 19:53:41 | |
---|
Hoho! Äijät vaan pudottaa hintaa alas "notta alle donaan se menee" -kommenteilla ja sitten jos kitara on myynnissä halvalla niin iskevät kuin eBayn snaipperit konsanaan. :) ;o) Prklee, nythän me paljastuttiin... Mut tosissaan, kyl kaks donaa modatusta on liikaa. Tuosta sais hollandiasta modaamattoman deluxen 1800€ http://muziekinstrumenten.tweedehan … der-telecaster-deluxe-van-1975.html "Living is easy with eyes closed!" |
Riku Rotten 17.04.2006 11:31:08 | |
---|
Avainsanat: paras tarjous. |
gator 17.04.2006 12:00:29 | |
---|
Melko hurjia heittoja tulee 75-telestä. Tonni alkais mun puolesta jo riittää. Jos modaukset on tehty paskasti ni mun puolesta koko keppi sais jäädä ostamatta. |