Aihe: Kellä kokemusta Jackson RR3? Tartten apua!! 1 | |
---|---|
![]() 24.04.2006 22:35:02 | |
Elikkä ostin tässä Käytetyn Jackson RR3 kitaran ja se on muutamaa pikkuvikaa lukuunottamatta ihan hyvä keppi, mutte ne viat.. Ongelma 1: Eli ne mikit tuntuvat todella tunkkaisilta. siinä on Duncan Detonator mikit ja saundit on hirveää puuroa soolot vielä menee mutta ei riffeihin soveltuvaa soundia yhtään löydy. Itselläni toisessa kitarassa on EMG HZ-4 mikit ja niistä löytyy hyvät timmit soundit, mutta nämä ei pääse lähellekkään, että onko kellään samaa kokemusta? Lähinnä että onko mikit paskat vai olisko mahdollista että edellinen käyttäjä sählännyt niitä. Ongelma 2: Olen kuullut kaikenäköstä juttua Lisenssifloikasta toiset kehuu toiset haukkuu enemmän kun Metallica Glam rockia 80 luvulla. Elikkä onko muilla sellaista ongelmaa että Floikkaa ei voi venyttää taaksepäin eli siis kiristää kieliä kun tällä mun lisennsifloikalla niin ei voi tehdä?? Vai olisiko tämäkin edellisen käyttäjän sählinkiä? vai kenties vain säädöstä kyse ( jota kyllä jo yritin). Kiitos. - Niko - Metal up your ass!!! | |
![]() 24.04.2006 22:41:42 | |
Elikkä onko muilla sellaista ongelmaa että Floikkaa ei voi venyttää taaksepäin eli siis kiristää kieliä kun tällä mun lisennsifloikalla niin ei voi tehdä?? Onko sillä tallalla tilaa liikkua taaksepäin? Eli onko sen alle ja taakse jyrsitty sopivaa koloa? Kurkkaa sisuksiin, onko se blokattu jotenkin. In Goth We Trust! The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta | |
![]() 25.04.2006 10:47:15 | |
Ongelma 1: Eli ne mikit tuntuvat todella tunkkaisilta Tyhmä ajatus: Onko mahdollista, että kitaran tone-potikka olisi jotenkin rikki tms. ja sen takia saundista tulee tunkkainen. | |
![]() 25.04.2006 11:40:48 (muokattu 25.04.2006 11:42:19) | |
Ongelma 1: Eli ne mikit tuntuvat todella tunkkaisilta. siinä on Duncan Detonator mikit ja saundit on hirveää puuroa soolot vielä menee mutta ei riffeihin soveltuvaa soundia yhtään löydy. Itselläni toisessa kitarassa on EMG HZ-4 mikit ja niistä löytyy hyvät timmit soundit Minusta on melko uskomatonta, että joku voi valittaa huonosta soundista selvittyään hz-4:n luomasta helvetistä.. Se tunkkaisuus jota kuulet on todennäköisesti vain kitaran alapää, jota et ole tottunut hz-4:n läpi kuuntelemaan.. :) Mutta siis.. Soundi on tunkkainen? Mikähän vahvistin lie kyseessä? Equtuksella saa ihmeitä aikaan. Napsit alapäätä ja säröä pois ankaralla kädellä, lisäät aimo annoksen middleä ja yläpäätä maun mukaan. Jo pitäisi soundin olla kuin ehtoon kirkastusjuhlilla. Mutta jos tuosta Detonatorista tosiaan eroon haluat (jossa on ainakin omaan korvaani miellyttävän rapsakka soundi), suosittelen vahtamista DiMarzion Evolutioniin. Erotteleva, kirkas ja lujaulostuloinen mikki. Jos taas EMG-kantaan haluat, en voi suositella mitään muuta kuin yhdistelmää 81-85 ja sitäkin varauksella. Passiivisia EMG:tä ei kannata vaihtaa kuin kitarasta pois, kuten sananlasku sanoo. Ongelma 2: Olen kuullut kaikenäköstä juttua Lisenssifloikasta toiset kehuu toiset haukkuu enemmän kun Metallica Glam rockia 80 luvulla. Eipä tuo RR3:n floikka ole muutenkaan niin hyvää tekoa, että sitä liikaa kannattaisi käyttää. Jos haluaa kunnon syvyyspommitusta harrastaa tulee tuo RR3:n originelli loikka vaihtaa vaikkapa johonkin Edgeen, kalliimpaan Schalleriin tahi OFR:än. Nuo halvempien Jacksonien floikat ovat parhaimmillaan blokattuna.. :) Elikkä onko muilla sellaista ongelmaa että Floikkaa ei voi venyttää taaksepäin eli siis kiristää kieliä kun tällä mun lisennsifloikalla niin ei voi tehdä?? Vai olisiko tämäkin edellisen käyttäjän sählinkiä? vai kenties vain säädöstä kyse ( jota kyllä jo yritin). Tuo kyllä kuulostaisi hyvin vahvasti siltä, että talla on johonkin suuntaan blokattu vippaskonstein. Kyllähän tuon RR3:n floikan pitäisi vaikka mihin suuntiin vääntyä luonnollisesti. Sinun postimerkkisi palavat. | |
![]() 25.04.2006 14:18:23 | |
Eli ne mikit tuntuvat todella tunkkaisilta. siinä on Duncan Detonator mikit ja saundit on hirveää puuroa soolot vielä menee mutta ei riffeihin soveltuvaa soundia yhtään löydy. Itselläni toisessa kitarassa on EMG HZ-4 mikit ja niistä löytyy hyvät timmit soundit, mutta nämä ei pääse lähellekkään, että onko kellään samaa kokemusta? Missä vireissä pidät kitaroitasi? Itsellä on tuo Detonator stratossa, ja mielestäni soundi on mukavan murea E-vireen tienoilla. Vireen mennessä matalaksi tuo hieman mössää, mutta sitäkin saa hillittyä EQ:ta säätämällä. Kuulostaa erikoiselta että nuo HZ:t pyyhkivät Detonatoreilla lattia, oma havainto oli aivan päinvastainen kun sellaiset omistin. Nyt tosin täytyy todeta, etten noiden DD mikkien alkuperästä ole varma: tekeekö jokainen valmistaja lisenssillä omansa, vai tulevatko samasta puljusta. Ja kerta kiellon päälle.. eilen tuli EMG 85 hommattua tuohon Detonatorin paikalle, saas nähdä meneekö soundi B-vireessä puuroksi kasivitosen ominaissoundin ollessa aika reilusti kasiykköstä bassovoittoisempi. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" | |
![]() 25.04.2006 18:41:00 | |
Jeep joo saattaa olla ton detonatorin säädöiast kiinni meinaa kaikki kehuu niitä niin ja mä tykkään niist mun hz:oist et dunno mikä siin si on.. Metal up your ass!!! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)