Mika K 07.03.2003 22:46:38 | |
---|
Onkos täällä muusikoiden.net:issä Hughes&Kettner vahvistinten käyttäjiä? Ajattelin vaan kun täällä nuo vahvistinkeskustelut painottuvat useimmiten tuonne Line6 ja Marshall linjoille ja H&K :sta ei ole paljoakaan juttua ollut. Ei ilmeisesti ole ko. merkki vielä kovin suosittu Suomessa. Pistäkäähän kommentteja kehiin jos löytyy H&K:n vahvistinten käyttäjiä? |
benny 08.03.2003 09:52:49 (muokattu 08.03.2003 09:53:56) | |
---|
Vahvistinta en käytä, mutta Putki Kertoimen nimeen vannon. shitfuck inc. |
askomiko 08.03.2003 10:32:01 | |
---|
Vahvistinta en käytä, mutta Putki Kertoimen nimeen vannon. Samoin. Vahvaria shoppaillessa Triamp oli vahvana ehdokkaana. Melkoisen kova peli. "Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen |
Boge 08.03.2003 15:09:44 | |
---|
Triamp on kyllä helvetin kova peli ja veikkaan että se duotone onpi aika vastaava kuin triamp mutta vain kaksikanavainen. jos nyt uskaltaa tämmösen heittää niin triamp vetää ihan hyvin vertoja esim. mesan rectifier sarjalaisille. |
KMT 08.03.2003 17:11:21 | |
---|
Onkos täällä muusikoiden.net:issä Hughes&Kettner vahvistinten käyttäjiä? Meidän bändin vahvari on Hughes Kettner, oli jotain 30 W SKP: Rahan vallasta kansan valtaan... |
Keppis 09.03.2003 07:04:51 | |
---|
Mulla on Kettneri ja kyllä se ihan hyvä vehje on |
uM 11.03.2003 22:26:04 | |
---|
Ittelläni on h&k, joku tuollainen vähän vanhempi malli mutta jotenkin se sopii kitaraani kuin... no täydellisesti. Jotain marsuja ja peaveytä olen kokeillu mutta ne kaikki ulisee jotenkin ikävästi ja rupeaa tosi helposti kiertämään. Music is an anonymous place, so you never know what to expect! |
Deranged 12.03.2003 10:15:20 | |
---|
Mulla oli Hughes & Kettner Tube -sarjan (putki)nuppi, ja vehkeen soundiskaala oli bluesista kevytheviin asti hyvin soveltuva. Raskaampia särinöitä ja törinöitä ei irronnut. Erityisen hyvä ja voimakas cleani vehkeessä oli, ja erittäin Hendrixmäinen fiilis alasävelissä, semmonen tietty pyöreys. Joku varmaan sanoisi Fender-mäinen mutta kun en pidä Fendereistä niin en ala hyvää soundia Fenkkusoundiksi nimittämään. |
Mase 12.03.2003 10:27:24 | |
---|
Mulla on tuollainen H&K:n Triplex 50w combo ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Ostin sen joskus kolmisen vuotta sitten ja maksoin siitä silloin muistaakseni jotain 1700-1800 vanhaa markkaa, laite oli silloin pari kuukautta vanha. On ehdottomasti hintansa väärti. Soundi on aika blues / rock / rautalanka ja teho riittää ainakin omasta mielestäni jopa keikkakäyttöön. Voin lämpimästi suositella H&K:n kamoja, ainakaan tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia Triplexin kanssa. |
Cypher 11.09.2004 17:42:03 | |
---|
Multa löytyy H&K uudensukupolven vahvari ja kaappi(Warp T halfstack).Aivan mielettömän hyvä vahvari.Nuppi on 120W putki ja 200W kaappi.Suosittelen lämpimästi jos haet aika repivää metalli soundia. Pojat on Poikia |
tunkki 11.09.2004 17:54:00 | |
---|
H&K Duotone löytyy meikäläiseltä. Olen todella tyytyväinen vehkeeseen, soundia kuvailtiin jossain sanoin "Marshall on steroids" mikä on todella osuvasti sanottu. Nykyään vetelen ilman mitään lisämausteita ja kyllä jyrähtää maukkaasti. Reenikämpällä kokeilin vielä kuitenkin eteen Bossin Blues Driveria ja dzuuuumalauta! Semmoista säröherkkua en ole mistään aikasemmista vehkeistäni löytänyt! Täydellistä Wylde-henkistä jyrää! Vielä pitää koettaa sitä SD-1:sta jahka sen nyt saan käsiini... Tuhannen megawatin totuus! |
tunkki 11.09.2004 17:56:20 | |
---|
H&K Duotone löytyy meikäläiseltä. Olen todella tyytyväinen vehkeeseen, soundia kuvailtiin jossain sanoin "Marshall on steroids" mikä on todella osuvasti sanottu. Nykyään vetelen ilman mitään lisämausteita ja kyllä jyrähtää maukkaasti. Reenikämpällä kokeilin vielä kuitenkin eteen Bossin Blues Driveria ja dzuuuumalauta! Semmoista säröherkkua en ole mistään aikasemmista vehkeistäni löytänyt! Täydellistä Wylde-henkistä jyrää! Vielä pitää koettaa sitä SD-1:sta jahka sen nyt saan käsiini... Edit: Niin, ja lisänä lähes täydellinen clean-kanava! Uuuh, pysyy puhtaana kautta linjan. En ole myöskään aiemmin kuullut näin ponnekasta clean-soundia! Kirkas mutta myös munakas! Tuhannen megawatin totuus! |
päänahka 11.09.2004 19:11:31 (muokattu 11.09.2004 19:12:10) | |
---|
Triamp on kyllä helvetin kova peli ja veikkaan että se duotone onpi aika vastaava kuin triamp mutta vain kaksikanavainen. jos nyt uskaltaa tämmösen heittää niin triamp vetää ihan hyvin vertoja esim. mesan rectifier sarjalaisille. Vertojahan se vetää, mutta aivan erisoundiset pelit on kyseessä, joten en lähtisi edes vertaamaan. Sanoisin, että Triamp + Recto = aika pitkälti kaikki soundit, mitä äkkiseltään meikäläinen voisi tarvita. Rectosta yksi soundi ja Triampista loput. Triamp on kyllä pirun kova peli. Soolot on perseestä. |
Spez 12.09.2004 00:23:08 | |
---|
H&K Duotone löytyy meikäläiseltä. Olen todella tyytyväinen vehkeeseen, soundia kuvailtiin jossain sanoin "Marshall on steroids" mikä on todella osuvasti sanottu. Nykyään vetelen ilman mitään lisämausteita ja kyllä jyrähtää maukkaasti. Reenikämpällä kokeilin vielä kuitenkin eteen Bossin Blues Driveria ja dzuuuumalauta! Semmoista säröherkkua en ole mistään aikasemmista vehkeistäni löytänyt! Täydellistä Wylde-henkistä jyrää! Vielä pitää koettaa sitä SD-1:sta jahka sen nyt saan käsiini... Älä nyt prkl. Aiheutit mulle järjettömän GAS-kohtauksen. Jason Becker. |
tunkki 12.09.2004 02:40:15 | |
---|
Älä nyt prkl. Aiheutit mulle järjettömän GAS-kohtauksen. En voi muuta sanoa kun että käsissä on tällä hetkellä n. 25 kg (!) hurjaa mäiskettä. Jo tuolla nykyisellä kaapillakin lähtee niin munakas soundi että ohhoi. EQ on todella tehokas, Marshall-henkeen mid ja treble toimii kimpassa ja presence-säädöllä saa yläpäätä muokattua oikein mukavasti. Ja varsinkin kun hieman lisäsin rintakarvaa BD-2:lla... oksat pois! Kanavanvaihto, 2 master volumea ja boost-toiminto ledeillä varustetussa footswitchissä = muuta en ole keikoilla tarvinnut tähän mennessä! Tässä yksi vaihtoehto niille, jotka kaipaa sitä Marsujyrää ja ekstrana vielä aivan mahtava cleani! Tuhannen megawatin totuus! |
Wolffie 12.09.2004 10:53:10 | |
---|
Tällä hetkellä itellä Kettnerin Vortex 100w trankku nuppi + 4x12 kaappi. Sanoisin että aivan loistava hinta/laatu-suhde. Cleanit ovat loistavat ja särötkin ihan mukavat. Ostin rinnalle ProCon rotan säristimeksi, niin nyt vastaavat särötkin omaa näkemystäni. Siinä vaiheessa kun putkinuppeihin aion/on varaa siirtyä niin sanoisin, että H&K:n Duotone on erittäin vahva ehdokas. Iban Artstar myynnissä jos jotain kiinnostaa |
Jimi Henri 12.09.2004 12:29:32 | |
---|
Torilla muuten on myynissä Triamp MK1. Samanlaisen EL84-putkilla omistan itsekin. Talk Less Play More |
tunkki 12.09.2004 12:54:02 | |
---|
Torilla muuten on myynissä Triamp MK1. Samanlaisen EL84-putkilla omistan itsekin. Tarkoitat varmaan EL34:lla? Tuhannen megawatin totuus! |
Jimi Henri 12.09.2004 14:21:36 (muokattu 12.09.2004 14:21:46) | |
---|
Tarkoitat varmaan EL34:lla? Joo, siis todellakin piti sanoman el34. Kahta versiota tuota on olemassa:EL34 ja 6L6. Talk Less Play More |
Henko 12.09.2004 14:28:47 | |
---|
ulisee jotenkin ikävästi ja rupeaa tosi helposti kiertämään. Juuri näiden juttujen takia käytän Marsua :) If it's too loud, you're too old. |