valtteri.h 21.04.2006 20:30:25 | |
---|
olisiko tuonlainen hyvä heavy vahvistin? onko siinä kaiku ym? minkä maalainen? astetta kovempi jätkä.. |
Guitaristi 21.04.2006 20:41:15 | |
---|
olisiko tuonlainen hyvä heavy vahvistin? Minun mielestäni kyllä. Itselläni on combo-malli tuosta ja IMO hyvät soundit irtoaa heviin. onko siinä kaiku Riippuu mallista, nuppimallissa ei ole kaikua, kun taas toisesta combo-mallista, mallista E320 se löytyy. minkä maalainen? Sakemanni. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Juhah3 22.04.2006 13:36:00 | |
---|
olisiko tuonlainen hyvä heavy vahvistin? onko siinä kaiku ym? minkä maalainen? Nuppi löytyy ja juuri tuota metlli-musiikkia soitan. Toimii. |
-Prokitaristi- 23.04.2006 19:02:25 (muokattu 23.04.2006 19:02:52) | |
---|
olisiko tuonlainen hyvä heavy vahvistin? onko siinä kaiku ym? minkä maalainen? Eipä taida olla kaikua, tai mitään muutakaan ylimääräistä. Vaikuttaisi muuten ihan helvetin pieneltä. |
Härski 23.04.2006 20:34:21 (muokattu 23.04.2006 20:35:49) | |
---|
Eipä taida olla kaikua, tai mitään muutakaan ylimääräistä. Vaikuttaisi muuten ihan helvetin pieneltä. Ei vissiin puhuta vääriä asioita, kun et selkeästikään ole ihan perillä (EDIT: Guitaristi vastasi tuolla sitä paitsi ekana kaikkeen oleelliseen, silmiä auki). Tuota saa kaiullisena tai ilman. Kaiuton sikäli parempi, että sen tilalla on toinen volapotikka särölle. Ja 50 wattia - ainakin m.net-standardien mukaan - riittää aivan tarpeeksi hyvin. |
-Prokitaristi- 24.04.2006 15:29:20 | |
---|
Ei vissiin puhuta vääriä asioita, kun et selkeästikään ole ihan perillä (EDIT: Guitaristi vastasi tuolla sitä paitsi ekana kaikkeen oleelliseen, silmiä auki). Tuota saa kaiullisena tai ilman. Kaiuton sikäli parempi, että sen tilalla on toinen volapotikka särölle. Ja 50 wattia - ainakin m.net-standardien mukaan - riittää aivan tarpeeksi hyvin. Puhuin pienestä siis mittasuhteissa. Ja meinasinkin juu tuota ei-reverbillistä mallia. Mutta my mistake tuo. |
Jaakko Hyvärinen 24.04.2006 15:34:04 | |
---|
Puhuin pienestä siis mittasuhteissa. Ja meinasinkin juu tuota ei-reverbillistä mallia. Mutta my mistake tuo. Kyllähän tuolla vetelee metallit..itse en ole koskaan tarvinnu sitä kaikista "rankinta" kanavaa..kaiut tulee sit eri vehkeistä. Pienihän se on toki mitoiltaan, mutta helvetin mukava roudata. Jos juhannuksena talitintti hangella hyppii, on lunta maassa.
-vanha viidakon sananlasku. |
-Prokitaristi- 24.04.2006 19:07:26 | |
---|
Kyllähän tuolla vetelee metallit..itse en ole koskaan tarvinnu sitä kaikista "rankinta" kanavaa..kaiut tulee sit eri vehkeistä. Pienihän se on toki mitoiltaan, mutta helvetin mukava roudata. -Mikä styrkkari sul o? -Englin Thunder 50-combo. Ookko ikinä nähny? -En, mut eikös se oo putkivahvistin? -Joo, 50 wattinen -Se on varmaan aika iso combo..? -No jaa, 15kg... -WTF???!!! :P |
elbowski 24.04.2006 19:24:11 | |
---|
Mitäs väliä sillä kombon koolla on? Raivo määrää nuotin |
meitu 24.04.2006 19:34:30 | |
---|
Mitäs väliä sillä kombon koolla on? No ottasitko itse mielummin esimerkiksi isomman vai pienemmän peniksen? Ne jotka soittaa ne tietää |
elbowski 24.04.2006 20:11:30 | |
---|
No ottasitko itse mielummin esimerkiksi isomman vai pienemmän peniksen? BD Hiukan eri asia. Arvasin tän. Raivo määrää nuotin |
Guitaristi 24.04.2006 20:32:21 | |
---|
-Mikä styrkkari sul o? -Englin Thunder 50-combo. Ookko ikinä nähny? -En, mut eikös se oo putkivahvistin? -Joo, 50 wattinen -Se on varmaan aika iso combo..? -No jaa, 15kg... -WTF???!!! :P 15kg?! Mulla on toi combo ja kyllä voin sanoa että painavammalta se tuntuu kuin 15kg. Sanoisin että ainakin 20kg. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
-Prokitaristi- 25.04.2006 15:33:47 (muokattu 25.04.2006 15:36:17) | |
---|
15kg?! Mulla on toi combo ja kyllä voin sanoa että painavammalta se tuntuu kuin 15kg. Sanoisin että ainakin 20kg. No anteeksi. Mutta silti, jos keikalla olet ja sulla on sellainen pikkiriikkinen ENGL siellä nurkassa, niin kyllä varmasti musiikkikamoihin perehtymättömät rupeaa ihmettelemään/naureskelemaan Ja tarkoitukseni ei ole millään lailla väheksyä tms. Thunderia, mutta silti. E: Thomannilla 17kg... |
Guitaristi 25.04.2006 16:39:22 | |
---|
Mutta silti, jos keikalla olet ja sulla on sellainen pikkiriikkinen ENGL siellä nurkassa, niin kyllä varmasti musiikkikamoihin perehtymättömät rupeaa ihmettelemään/naureskelemaan Jos todella ajattelet näin, niin kai sinun sitten pitää hankkia se JCM800 fullstack. Itse näkisin tuon koon vaan etuna, että on kevyempi roudata, mutta ihan miten vaan... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Eemil 25.04.2006 16:50:18 | |
---|
E: Thomannilla 17kg... Ja Englillä 18kg. Tosin niiden sivujen mukaan Screamer combokin painaa 23 kiloa, mutta sen on pakko painaa kyllä enemmän. Hirveä se on kantaa pitkiä matkoja. :) Miksei tytöt tajua, että jos ne haluavat yllättää poikakaverinsa iloisesti, ne voisivat ilmaantua olkkariin ihan sattumalta alasti :) -Juoppohurtta
K100#2 |
jami87 25.04.2006 16:54:55 | |
---|
"Sain muuten tossa toissapäivänä 25 kg:n Englin." "Ai, milläs sait sen?" "Punertavalla viidensadan setelillä." "Joo, se on ihan hyvä. Sain kans viime viikonloppuna kaks 5 kg:n Marshallin comboa ja yhden ihan järjettömän painavan Marsun fullstackin." Anteeksi. Thunder on hyvä medaliin, mutta Screamer on kivempi miun mielestä kaikkeen musaan. |
Kasperi Tervonen 25.04.2006 16:59:49 | |
---|
Mutta silti, jos keikalla olet ja sulla on sellainen pikkiriikkinen ENGL siellä nurkassa, niin kyllä varmasti musiikkikamoihin perehtymättömät rupeaa ihmettelemään/naureskelemaan Ja tämänkö takia ei vahvistinta kannattaisi ostaa? Aika naurettavaa minun mielestäni. Jos värkki soundaa loistavasti, niin sen pieni kokohan on iso plussa helpon roudattavuuden takia. "En usko, koska olet 16-vuotias kitaranraiskaaja. :)" -Jucciz |
-Prokitaristi- 25.04.2006 18:36:08 | |
---|
Jos todella ajattelet näin, niin kai sinun sitten pitää hankkia se JCM800 fullstack. Itse näkisin tuon koon vaan etuna, että on kevyempi roudata, mutta ihan miten vaan... No voi helvetti sentään, luitkohan lauseen nyt tarkasti? |
aleksi 25.04.2006 18:36:32 | |
---|
...sulla on sellainen pikkiriikkinen ENGL siellä nurkassa, niin kyllä varmasti musiikkikamoihin perehtymättömät rupeaa ihmettelemään/naureskelemaan Tarviiko hirveästi kiinnittää huomiota musiikkikamoihin perehtymättömien naureskeluihin? "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
-Prokitaristi- 25.04.2006 18:37:14 | |
---|
Ja tämänkö takia ei vahvistinta kannattaisi ostaa? Aika naurettavaa minun mielestäni. Jos värkki soundaa loistavasti, niin sen pieni kokohan on iso plussa helpon roudattavuuden takia. -''- |