Aihe: behringerin kaappi.
1
jehve
11.03.2003 23:22:40
Onko tästä mihinkään ja kestääkö se?
Life is NOTHING.
Crackis
12.03.2003 14:12:19
Onko tästä mihinkään ja kestääkö se?

Noista oli juttua tässä joskus. Kokeileppas löytyykö haulla.
Starat tulee aina vartin myöhässä... Minä tunnin.
Crackis
29.04.2006 18:09:39
Olipas varsin asiallista kommenttia. Viitaten omaani ja yllä olevaan.

Olin eilen miksaamassa keikan, jossa oli tuollainen behkun 412S huutamassa. Ei siinä mitään haukkumista ollut. Kaappi on erittäin kunnioitusta herättävä tukevuutensa puolesta eikä Peaveyn ValveKingin ulosanti tuon läpi ollenkaan huonolta kuulostanut. Mutta onko tämä kaappi mikään vintage? EI! Itseasiassa tuota kaapin soundia voisi sanoa jopa varsin ohueksi. Paremmin se kitara istuu siihe bändin tuottamaan äänivalliin kun ei tuutata hirveää bassomössöä sieltä pihalle vaan pääpaino on keskiäänissä. Kyllä siihen soundiin keskiäänilläkin sitä bottnea saa, itseasiassa juuri sitä mitä pitääkin: Selkeää, mutta ei pelkkää puuroa. Mutta siis hevistelyihin varsin pätevä kaappi. Käytettynä ostaisin itselleni toiseksi kaapiksi mikäli pitäisi kahden bändin kanssa soittaa.
Shit happens when u party naked
HeavyMachinery
29.04.2006 19:02:45

Oma kokemukseni on se että se "uudempi" behkun kaappi on parempi, sitä vanhempaa mallia joutuu luukkuttaa enempi että se aukeaa. Ja eikös nää pain confessorin poijaat käytä just pehrinkeleitä.....
Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa.....
ibanezz
30.04.2006 15:54:50
Kellään kokemuksia tästä halvimmasta behkun kaapista?

http://www.thomann.de/thoiw3_behrin … ltrastack_gitarrenbox_prodinfo.html
Antti1
30.04.2006 16:18:51 (muokattu 25.05.2006 11:37:59)
Noi Behkut on hintaisekseen asiallisia kaappeja. Ei välttämättä parhaimmillaan metallissa kuitenkaan, mutta toimii. Toimii loistavasti kirkassointisten nuppien kaverina, koska ominaissointi on vähän tumma ja alapää on aavistuksen kumiseva/löysä. Paras on tietty se kallein, siinä on kirkkaampi sointi. Tosin joku puhui, että noissa olis kaikissa nykyään samat elementit? Mä en osaa sanoa siitä mitään.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)