Aihe: 2-osainen hihna
1
Juhah3
01.05.2006 19:59:02

Miten v***ssa tuommonen 2 osanen hihna säädetään. Siis semmonen jossa se toinen osa on semmonen leveä ja toinen semmonen ohut. Voin olla tyhmä, mutta oon yrittäny kikkailla sen kanssa vaikka miten, mutten oo keksiny että miten sen saa silleen että sitä pituutta voi helposti säätää.
Keke Urlaub
01.05.2006 20:01:33

Miten v***ssa tuommonen 2 osanen hihna säädetään. Siis semmonen jossa se toinen osa on semmonen leveä ja toinen semmonen ohut. Voin olla tyhmä, mutta oon yrittäny kikkailla sen kanssa vaikka miten, mutten oo keksiny että miten sen saa silleen että sitä pituutta voi helposti säätää.

Siis sen paksun osan toisessa päässä on niitä poikittaisia leikkauksia. Kun pistät kapean osan leikkauksista viimeiseen (paksun osan päässä olevaan), hihnasta tulee pitkä. Kun pistät ensimmäiseen, siis sinne lähelle hihnan keskiosaa, hihnasta tulee lyhyt. Ei kai tuo voi olla vaikeata?
Sharing a cigarette with negativity
Kaihua
01.05.2006 20:06:50
http://www.suncreekmusic.com/images/drh-500.jpg

Tollasta kai meinaat? Jos ei meinaa onnistua nii ota kuvasta mallia!
Täytyy nyt tunnustaa että oon joskus itekki tollasen kans jonku verran tuskaillu.. Noh nyt olen viisaampi.
''Mut hei, sellasta se monesti on...''
Thule
01.05.2006 20:08:36
Voin olla tyhmä, mutta oon yrittäny kikkailla sen kanssa vaikka miten, mutten oo keksiny että miten sen saa silleen että sitä pituutta voi helposti säätää.

Vai tarkoitatko sitä, että pituutta saisi "lennosta" säädettyä, kuten useissa yksiosaisissa hihnoissa?
Juhah3
01.05.2006 20:24:53

Vai tarkoitatko sitä, että pituutta saisi "lennosta" säädettyä, kuten useissa yksiosaisissa hihnoissa?

No en välttämättä. Mutta kun vaikka sen laittaa tuohon tekniikkaan kun tuossa kuvassa niin sitä ei saa tarpeeksi lyhyeksi. Se on se mun pointti lähinnä, kun se pittää vaikka miten monta kertaa kiertää ja pujottella että siitä tullee tarpeeksi lyhyt. Kun sen ei tarttis kovin palio pitempi olla tuosta paksusta osasta. Aika kallis hihna vaan oli niin meinaa vähän Vttää ku ei "ossaa" hihnaa käyttää.
Vapour
01.05.2006 20:41:43 (muokattu 01.05.2006 20:46:33)
No en välttämättä. Mutta kun vaikka sen laittaa tuohon tekniikkaan kun tuossa kuvassa niin sitä ei saa tarpeeksi lyhyeksi. Se on se mun pointti lähinnä, kun se pittää vaikka miten monta kertaa kiertää ja pujottella että siitä tullee tarpeeksi lyhyt. Kun sen ei tarttis kovin palio pitempi olla tuosta paksusta osasta. Aika kallis hihna vaan oli niin meinaa vähän Vttää ku ei "ossaa" hihnaa käyttää.

Käy suutarilla rei'ittämässä siihen lisäreik(i)ä. Nahka-ammattilainenkaan tuskin veloittaa tuosta operaatiosta kummoisesti.

EDIT: Tietysti vasta siinä tilanteessa, jos hihna kaikesta muusta huolimatta on liian pitkä.
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut.
Hannu H.
01.05.2006 20:58:30

Pujotat tosta "ylimmäst" eli lähinnä hihnan keskiosaa olevasta jutusta sen pikkuhihnan läpi. Sitten tuot sen päältä sinne ekalle reiälle. Siitä läpi ja se pikkuhihnan leveä pää siitä läpi. Jos on liian pitkä niin pidät kitaraa liian ylhäällä.. =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Skebaristi
01.05.2006 21:16:54

Mulla ainakin tuo Washburnin 2-osainen hihna(omakuva) säädetään ihan normaalisti :P
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
Jannipaali
01.05.2006 21:42:23
Mulla ainakin tuo Washburnin 2-osainen hihna(omakuva) säädetään ihan normaalisti :P

Helevatan turvavyö :D
Allekirjoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)