Aihe: Bad Monkey
1
MarkoA
04.05.2006 11:53:58
Voisko joku hieman kuvailla miten tuo Bad Monkey eroaa äänensävyltään esimerkiksi SD-1:stä tai vaikkapa Tubescreamerista? Onko soundi erotteleva/läpinäkyvä(kuuluva) vai tukkonen RAT tyylinen jne.
Kiitos sille joka kertoo.
- In the days of my youth I was told what it means to be a man, Now I’ve reached the age I’ve tried to do all those things the best I can. - Good times bad times, Led Zeppelin
gator
04.05.2006 12:42:55
Dr. Muff
04.05.2006 12:44:46 (muokattu 04.05.2006 12:46:16)
Voisko joku hieman kuvailla miten tuo Bad Monkey eroaa äänensävyltään esimerkiksi SD-1:stä tai vaikkapa Tubescreamerista? Onko soundi erotteleva/läpinäkyvä(kuuluva) vai tukkonen RAT tyylinen jne.
Kiitos sille joka kertoo.

Vastaukseksi tulet saamaan täysin kritiikitöntä kehumista parin sivun verran. En voi käsittää kyllä miksi. Toisaalta, empä ymmärrä Uraltone modatun SD-1:nkään parhautta. Periaatteessa ihan ok, mutta ei mitään mistä kotiin kirjottaisi. Möin pois. Ehkä vertailukohtien lisääminen voisi tuoda vähän perspektiiviä..
"Jos kesäkuussa on järven jäällä hevosen paskaa, tulee kylmä kesä" - vanhan kansan viisaus
superfly
04.05.2006 13:14:50
Vastaukseksi tulet saamaan täysin kritiikitöntä kehumista parin sivun verran. En voi käsittää kyllä miksi. Toisaalta, empä ymmärrä Uraltone modatun SD-1:nkään parhautta. Periaatteessa ihan ok, mutta ei mitään mistä kotiin kirjottaisi. Möin pois. Ehkä vertailukohtien lisääminen voisi tuoda vähän perspektiiviä..

Juu ei tuo kovin persoonallinen toosa ole, mutta se onkin juuri se asia miksi se on hyvä. Ei väritä saundia oikeastaan ollenkaan ja ajaa asiansa eleettömästi ja asiallisesti.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Kuha
04.05.2006 13:42:19

Mulla oli Fenkun Twinin edessä just kolme purkkia:
Barberin Direct Drive, Bad Monkey ja MEK TD-2. Bad Monkeysta sain ruuvattua parhaat soundit - jonkun toisen vahvistimen edessä tuo Direct Drive taasen toimii paremmin. MEK:in myin pois, liikaa nappuloita...
Muistakaa venytellä.
Wahi
04.05.2006 14:58:32
Onko DLX tosiaan ainoa paikka missä tuota pääsee testaamaan täällä Helsingissä?
Pitää olla fjongaa et on stüldt håjttii!
migreeni
04.05.2006 15:05:51

Tää spedu sai aikaan pahamaineisen insiden bändimme keskuudessa, jonka tuloksena basistimme saa kuulla joka treeneissä jonkin asteista ala-arvoista läppää banaaneista.

On muuten aika tykki pedaali (etten ihan turhaa viestiä lähettänyt)
ministeri
04.05.2006 15:10:25 (muokattu 04.05.2006 15:19:40)

Mulla oli Fenkun Twinin edessä just kolme purkkia:
Barberin Direct Drive, Bad Monkey ja MEK TD-2. Bad Monkeysta sain ruuvattua parhaat soundit - jonkun toisen vahvistimen edessä tuo Direct Drive taasen toimii paremmin. MEK:in myin pois, liikaa nappuloita...

Mulla täysin sama särösetti. Direct drive ja bad monkey. Joitain pedaaleja (mm. ts9 RI ja roctron austin gold, hot head) tullut läpi käytyä ja noihin päätynyt.

Monkeyn soundi on rouhean jämäkkä, mukavalla tavalla kompressoitunut. Mä tosin yleensä käytän tällä hetkellä samaan aikaan direct driven kanssa.

onhan siinä apinassa selkeä sukulaisuus tubescreameriin mutta mun mielestä astetta selkeämpi soundi. mielestäni päihittää ts9 reissuen.
McNulty
04.05.2006 15:13:34
Mä tosin yleensä käytän tällä hetkellä samaan aikaan direct driven kanssa.

Eli boostaatko Apinalla Kuskia, vai Kuskilla Apinaa? Onko vaffarista mitään rosoa noiden kera?
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
ministeri
04.05.2006 15:18:48

Eli boostaatko Apinalla Kuskia, vai Kuskilla Apinaa? Onko vaffarista mitään rosoa noiden kera?

Boostaan kuskilla apinaa ja apina laulaa. Vahvari on clean koska mulla on masteriton vahvari.
McNulty
04.05.2006 15:25:32
Boostaan kuskilla apinaa ja apina laulaa. Vahvari on clean koska mulla on masteriton vahvari.

Oolrait... minulla on boosterina Ibanez TS10 (oli minulla 808RI ja hyllyssä on 80-lukulainen TS9 myös, mutta 10 on osoittautunut parhaimmaksi kaikista). Joskus olen tuolla boostaillut toista spedua tai vaffaria.

Bad Monkeyn omistin hetken aikaa myös... oli varsin hyvä rasia, mutta TS10 oli rakkaampi ja joistain säristimistä piti luopua. Tykkäsin kyllä siitä että siinä sai erikseen Low ja High asetuksia säätää, mutta edelleenkin löysin oman toneni tuosta TS10:stä. Molempi parempi tietysti... kai sitä pitää Paha Apina jossain välissä taas hankkia ja tehdä testejä uuden nupin kanssa.
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)