friteerattu peruna 01.05.2006 22:15:33 | |
---|
Kauhea otsikkohirviö.. Mä ostin omani(näkyy omakuvassa) Slashin vaikutuksesta. Olin katellu sitä ennen jotain superstratoja, mutta kun Appetite for destruction- lätyn sain kouraan, muuttui mielipiteet. Levy on muuten kadoksissa, voitteko auttaa etsimisessä? V.U.K Uusis on ÄIJJJÄ kolmella jiillä! |
koponen 01.05.2006 22:17:43 | |
---|
Levy on muuten kadoksissa, voitteko auttaa etsimisessä? Ootko jo kattonu sängyn alta? Entäs kirjahyllyn takaa..? Sori, en voinu vastustaa. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
N33m0 01.05.2006 22:26:23 (muokattu 01.05.2006 22:27:47) | |
---|
slow music for slow people |
Torniojaws 01.05.2006 22:29:29 (muokattu 01.05.2006 22:29:41) | |
---|
Itse asiassa en edes tiennyt ketään tunnettua joka Schecterillä soittaa :D Kuulin vain paljon hyvää ympäri maailman eri forumeilla ja speksien puolesta oli oma unelmakitara, joten ei muuta kuin sika säkissä ;) Ja säkistä paljastui helmi. |
Härski 01.05.2006 22:34:54 | |
---|
Kyllähän Schenkerin veljekset oli takaraivossa, kun ekan V:n ostin. TOisaalta on se niin hemmetin hyväkin. |
Tompsi 01.05.2006 22:35:46 | |
---|
Minä ostin kaikki Stratocasterini sekä Flying Veeni Angus Youngin vaikutuksesta. ;) |
oo-p 01.05.2006 22:46:13 | |
---|
Itse asiassa en edes tiennyt ketään tunnettua joka Schecterillä soittaa :D Kuulin vain paljon hyvää ympäri maailman eri forumeilla ja speksien puolesta oli oma unelmakitara, joten ei muuta kuin sika säkissä ;) Ja säkistä paljastui helmi. apulannan vallattomat veijarit skulaa schecteriä.. itsekin olen suunnitellut moista peliä.. mutta asiasta otsikkoon, en. ensimmäinen kitara oli jacksoni ja jostakin olin sen verran kuullut että tiesin merkin, silloinhan en tosin ymmärtänyt senkään vertaa kitaroista kuin mitä nykyään.. mutta hyvä keppi silloin tuli ostettua, hintaansa nähden, kun käytetyn pistin.. Terve, ja kiitos kaloista! |
Jag 01.05.2006 22:46:46 | |
---|
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
zuppermuhle 01.05.2006 22:47:49 | |
---|
En ostanut. Mutta projektikitara SG:n rungon muotoon vaikutti joku Iommi. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
oo-p 01.05.2006 22:48:07 | |
---|
Minä ostin kaikki Stratocasterini sekä Flying Veeni Angus Youngin vaikutuksesta. ;) eikö angus soita SG:tä? ..tai ainakin se SG:stä tunnetaan, signature mallit ja kaikki.. :p Terve, ja kiitos kaloista! |
HeavyMachinery 01.05.2006 22:48:51 | |
---|
Kyllä juu... noin silloin kun appetite for destruction ilmestyi sai ricky siirtyä nurkkaan ja tilalle tuli tokai goldtop lespauli :) ja tulipa tuossa taannoin wylden ispiroimana rakennettua itselle bulls eye les pauli mutta negatiivina..... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Tompsi 01.05.2006 22:52:52 | |
---|
|
Juustonaksu 01.05.2006 23:00:02 | |
---|
Kitaraan tartuin nähtyäni muutaman Vuorisen Ernon keikan ja DVD-esiintymisen. Itse kitaran (Rg321) ostin lueskeltuani tätä palstaa pidempään ja sain vanhan Bentonin myytyä. :) Seuraava kitara voisi olla joku Schecter. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Invader 01.05.2006 23:02:45 | |
---|
Sepulturan Chaos DVD:llä Andreas Kisser soittelee valkoisella RR:llä. Muistaakseni siitä taisi lähteä armoton RR-kuume. Tosin valkoista ei löytynyt niin tyydyin mustaan. Tai sitten ei.. |
Jucciz 01.05.2006 23:15:16 | |
---|
Joo. Se oli just se yks toinen tyyppi, joka mun lisäks soittaa Stratocasterilla... tai Les Paulilla... tai Telecasterilla... tai 335:llä. En vaan muista sen nimee. :) |
Rypsolisti 01.05.2006 23:29:54 (muokattu 01.05.2006 23:30:25) | |
---|
Mark Knopfler ja Steve Lukather varmasti vaikutti siihen että eka kitara oli Les Paul. Tosin se ei ollut Standard vaan EKO:n sunburst Les Paul Custom. Samat jätkät ja Stevie Ray Vaughan vaikutti siihen kun ostin Tokain Stratocasterin. |
musaniko 02.05.2006 00:02:45 | |
---|
ei tuoho ekan kitaran ostoon vaikuttanu kukaan (esp f sarjan) mutta seuraavaan kesällä tulevaan kyllä vaikuttaa randy rhodes ja laiho/latvala.. ei kai tarvii sanoo enempää ku et ilmeisestikin vee on tulossa... ;) |
Manicci 02.05.2006 00:23:16 | |
---|
Mitään kitaraa en ole ostanut suoranaisesti jonkin kitaristin vaikutuksesta, mutta stratoissa olen ehkä jonkin verran mieltynyt vaahtera/vaahtera kauloihin myös itse, koska Clapton tuommoisia myös käyttää. Strato ja putkimarsu- muita ei tueta. |
McNulty 02.05.2006 01:01:52 (muokattu 02.05.2006 01:05:02) | |
---|
Minulla on 2 Charvelin Super Stratoa, lähinnä siksi hankin aikanaan ensimmäisen kun paikallisen musakaupan pitäjällä oli (ja on edelleen) sellainen Firecrackle-kuvioitu Model 4... minun piti saada samanlainen ja sainkin. Tämä on varmaan ainoa "artisti" ja soitinhankinta joka on vaikuttanut meikäläisen päätökseen. Les Paulit minulla on oikeastaan siitä syystä että diggailen kovasti tuon soittimen monipuolisuutta, soundimaailmaa, ulkonäköä ja mitä ikinä siihen nyt liittyykään. Täyden kympin soitin minun lapaseen ja simmuille. Stratoista tykkään kovasti myös, sillä ne on mukavia sylissä, kevyempiä kuin LP:t, niissä on laaja soundipaletti ja ne kuulostavat monessa menossa erittäin hyvältä. Minun kitarahankintoja siis ohjaa käytännöllisyys ja soundit. Haluan omistaa ainakin yhden jokaisista sähkökitaran peruspilareista: Les Paul, Stratocaster, Telecaster ja ES335. vaikuttaa randy rhodes Rhodes ja Rhoads ihan eri soittimia :) http://www.geocities.com/francescospn/Randy_Rhoads4.jpg"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
ReBeat 02.05.2006 01:54:06 | |
---|
Ibanezin JS1000:a teki pitkään mieli. Satrianin soittaminen näytti videolla vaivattomalta, mutta halusin kuitenkin tietää onko hän osannut suunnitteluvaiheessa miettiä signature-mallinsa muotoja ja kaikkia yksityiskohtia aivan loppuun asti. Niinpä piti saada soitettavaksi suunnilleen saman tuntuinen kitara kuin Joella ja aloin metsästämään hänen nimikkomalliansa käytettynä. Hiukan myöhemmin uudenveroinen yksilö tulikin sopivaan hintaan vastaan ja etäkaupat tehtiin ilman testaamista. Otin riskin, että Joe ei ehkä aikanaan suunnitteluvaiheessa ole ollut perillä hyvän kitaran syntyprosessista ja joutuisin vielä tänä päivänä lähettämään hänelle sekä Ibanezille e-mailia mahdollisia muutosehdotuksia koskien. Kitara osoittautui kuitenkin hyväksi ja kelpasi mulle aivan sellaisenaan. Joen viimeiseltä levyltä sen sijaan löytyy soitannollisesti pari häiritsevää kohtaa, lähinnä teeman ulkopuolelle johdattelevan improvisaatiotyöskentelyn osalta ja niiden tiimoilta olenkin ajatellut valistaa idolia sähköpostitse. Tietenkään tämän ei tule tapahtua liian ohjaavasti vaan enemmänkin suuntaa näyttäen. Pitää muistaa, että monen kohdalla harrastus on loppunut liian tiukkoja rajoja asettelevan opetustyylin takia. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |