juikka111 15.04.2006 18:05:41 | |
---|
Tästä on varmasti paljon juttua, mutta ei nyt taas äkkiseltään löytäny hakemaani. Eli kitara on siis vuoden -93 jacksoni ja siinä on kaksi humbuckeria. Orkkis mikit ovat minusta hiukan laihat. Soundi puuroutuu aika helposti ja alkaa kiertämään hyvin helposti. Sustainia kaipaisin paljon enemmän kitaraan. Mutta ei kuitenkaan mikkejä, jotka sopivat pelkästään heviin. Semmoiset jokapaikan höylät olisivat hyvät. Ja emg:n mikit ei minua oikein innosta. Vaihtelevalla menestyksellä myös heavy antaa mahdollisuuden parantaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. |
Black Liquid 15.04.2006 20:11:07 | |
---|
Joko Bill Lawrence L-500-L tai dimarzio evolution tallaan ja Seymour Duncan '59 kaulaan. Hyvät mikit, parempi mieli. "You can take the man out of the 80's but you can't take the 80's out of the man" - Paul Gilbert |
Igori 15.04.2006 22:03:31 | |
---|
Dimarzion Steve Morse- humbuckereita voin itse suositella. Hyvät mikit, joista irtoaa monipuolinen soundivalikoima aina hevistä kevyempään musiikkiin. |
oiva tumpeloinen 15.04.2006 22:11:45 | |
---|
Dimarzion Steve Morse- humbuckereita voin itse suositella. Hyvät mikit, joista irtoaa monipuolinen soundivalikoima aina hevistä kevyempään musiikkiin. Vieläkös noita saa, kun en löytänyt DM:n sivuilta? Mä luulen, ettei juurikaan millään merkkivalmistajan mikillä mennä kauheasti metsään, kunhan et ota kaikkein kuumimpia tai heikoimpia mikkejä. |
zuppermuhle 15.04.2006 22:37:27 (muokattu 15.04.2006 22:42:59) | |
---|
Tone Zone tallaan ja Air Norton kaulaan ehkä? EDIT: Jaa jokapaikan mikkiä etsit. Tuo TZ on aika kuuma. Ehkä Evolution? Itselläni on Steve's special tallassa. Suhteellisen kuuma mikki mutta silti mukavan selkeä. EDIT2: Puhun siis DiMarzion mikeistä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
oiva tumpeloinen 15.04.2006 22:42:04 (muokattu 15.04.2006 22:43:53) | |
---|
EDIT: Jaa jokapaikan mikki. Tuo TZ on aika hevi. Ehkä Super Distortion? Itselläni on Steve's special tallassa. Suhteellisen kuuma mikki mutta silti mukavan selkeä. Siis meinaat, että TZ on aika hevi ja suosittelet kuumempaa mikkiä? Eihän pelkkä ulostulo tietenkään kaikkea tee, mutta.... E: Korjasit vastauksen näköjään Evoon, mikä on kuuma sekin, mutta itse tykkään. Ehkä joka paikan höyläksi lähtisin kuitenkin hakemaan jotain Paf Pro:ta tai vastaavaa..... |
zuppermuhle 15.04.2006 22:44:47 (muokattu 15.04.2006 22:48:36) | |
---|
Siis meinaat, että TZ on aika hevi ja suosittelet kuumempaa mikkiä? Eihän pelkkä ulostulo tietenkään kaikkea tee, mutta.... Kerkesin editoida tekstiäni. Mutta tarkoitin siis että tuo Super Distortion on sellainen kasarimpi mikki. EDIT: No johan nyt on. PAF Pro on mainio valinta myös. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
htm 16.04.2006 12:14:46 (muokattu 16.04.2006 12:16:40) | |
---|
Mä vaihdoin mun dinky reverseen tallaan SD:n JB:n ja kaulaan PRS vintage bassin. Molempiin puolitukset. Johan tuli monipuolinen peli. Nyt taipuu ihan kaikenlaiseen. Tuommosessa revyy-tyyppisessä hommassa lähtee niin sillanpäät kuin ironmaidenitkin. Toi JB varsinkin on sopivan tiukka muttei liian heavy. Vintage bass:iin ihastuin kaverin PRS:n kaulassa, mutta eihaän se ihan samalta floikkajaskassa kuulosta. Sopivan hillitty ja rapsakka kuitenkin. Orkkismikit oli liian räyhäkkäät ja diskanttivoittoset. Niillä ei oikein tehny mitään. |
Miikathebest 16.04.2006 13:36:03 (muokattu 16.04.2006 13:41:18) | |
---|
Harley benton.... ehkäpä mikrofonin vaihto ei kuitenkaan ole se kaikkein paras ratkaisu tässä vaiheessa. Se on vahvistimes joka on laiha. Duncanin JB & Jazz taitaa olla se perussetti. Hei sinä! |
Jake.e 16.04.2006 13:40:19 | |
---|
Jos ei EMG:t iske niin lähe katselemaan/kuuntelemaan/kokeilemaan seymour duncania ja löydä mieleisesi. Anal fist fuck is the best! |
saastara 16.04.2006 15:13:40 | |
---|
Evolution tallaan ja Air Norton kaulaan voisivat olla minun valintani. Sinun postimerkkisi palavat. |
VIPMetal 16.04.2006 17:34:46 | |
---|
Evolution tallaan ja Air Norton kaulaan voisivat olla minun valintani. Komppaan! Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille. |
juikka111 04.05.2006 15:50:37 | |
---|
Vaihtelevalla menestyksellä myös heavy antaa mahdollisuuden parantaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. |
Hiku 04.05.2006 16:37:19 | |
---|
Tiedän, että nuo ei aivan jokapaikan höylät ole, mutta miten hevissä menevät? "Distortion Mayhem set on suunniteltu erityisesti Heavy-soittajille. SH-6-mikit soivat lujaa ja toimivat erinomaisesti "droppi" vireissä." Eiköhän nuo kaksi lausetta ja setin nimi kerro, että heviinhän ne on suunnattu, mutta uskoisin kevyemmänkin menevän, kunhan jaksaa vääntää volaa pienemälle. :) "Einstein" sanoi Steve Vai ja tilutti vain. V.U.K #24 |
juikka111 04.05.2006 18:37:56 | |
---|
Tarkoitin lähinnä käyttäjäkokemusia ko mikeistä. Osaan kyllä lukea.. :) Mutta onko jollakin kyseisistä mikeistä kokemusta? Kuitenkin taitaa pääasiassa suuntautua heviin tuo soittaminen. Vaihtelevalla menestyksellä myös heavy antaa mahdollisuuden parantaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. |
mhaarala 04.05.2006 22:38:46 | |
---|
Mitkäs mikit siinä jaskassa nyt on kiinni? Eikös noissa pitäisi vielä olla ihan hyvät mikit alkuperäisenäkin? Omassa Charvelissa on J-50BC ja J-200:t ryyditettynä JE-1200 midboostilla ja vaikka alkuun suunnittelin että olisin laittanut tilalle jotain uudempaa, niin nyt olen kyllä varsin tyytyväinen että päätin sittenkin pitää alkuperäiset. En nimittäin oikein jaksa uskoa että olisin saanut soundipuolelle mitään niin merkittävää parannusta, että uusiin mikkeihin pistetty rahamäärä olisi ollut kannattava. Jotenkin tuntuu että vähän turhan usein ajatellaan että jos siinä lukee jotta "Jackson" niin sillä ei voi soittaa kuin heviä... :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
juikka111 04.05.2006 23:26:56 | |
---|
No nämä mikit ei todellakaan ole hyvät. Vähänkään säröä ja alkaa kiertämään. Ja muutenkin aika ohut soundi. Tarkempaa tietoa mikeistä minulla ei ole, mutta nyt varmasti jotain heavympää laitan. Niin niitä kokemuksia mayhem setistä? Vaihtelevalla menestyksellä myös heavy antaa mahdollisuuden parantaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. |
Mikaelo 05.05.2006 11:15:24 | |
---|
Harley benton.... ehkäpä mikrofonin vaihto ei kuitenkaan ole se kaikkein paras ratkaisu tässä vaiheessa. Se on vahvistimes joka on laiha. Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41 |
juikka111 05.05.2006 14:57:57 | |
---|
No edelleenkin, minulla on music manin hd130 nuppi ja siinä 18 tuumanen kaapi, joten en usko että se on siitä kiinni. Ja kysyin käyttökokemuksia mayhem mikeistä. Vaihtelevalla menestyksellä myös heavy antaa mahdollisuuden parantaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. |