Aihe: Hurrien musaliikkeitä?
1
zzy
08.05.2006 15:58:49 (muokattu 08.05.2006 15:59:31)
Morjesta. Haku ei oikein tuottanut tulosta, jotenka kysynpä nyt sitten uudella aiheella:

Oisko mitään hajua naapurimaamme kitara tarjonnasta, kellään kokemusta? millaisissa hinnoissa liikkuu esim käytetyt jenkki jacksonit, putki marsut jne. rompe? Pistäkää myös joitain nettisivuja tai muuten suositeltavia liikkeitä. Olen siis menossa kaverin kanssa kesällä pienelle pohjoismaihden kiertoajelulle ja ajettelin, että jos ruostista saisi edullisemmin värkkejä kuin suomesta, lähinnä käytettyjä. Rapakon takaa toki saisi noita Jacksoneita edullisesti, mutta siinä on omat riskinsä ja haluan kokeilla soitinta jonka ostan. Jees, kiitos ja kumarrus. Ps. kelpaa myös Norja, mutta lienee kallista.

-Mara
Artist
08.05.2006 16:00:57 (muokattu 08.05.2006 16:02:45)
www.tiptop.se
www.halkans.com
www.vintage-guitars.se

ja niin edelleen

Sieltä löytyy hintatietoja. Toki liikkeitä on paljon muitakin, mutta laitoin noi mitkä ekaksi tuli mieleen. Tästä on kyllä monta ketjua ollut, joten ihmettelen ettei haulla löytynyt.

En ole itse siis ostanut Ruotsista mitään kitaroita tai vahvistimia, mutta näköjään siellä on ihan edullisiakin hintoja.
zzy
08.05.2006 16:04:24
www.tiptop.se
www.halkans.com
www.vintage-guitars.se

ja niin edelleen

Sieltä löytyy hintatietoja. Toki liikkeitä on paljon muitakin, mutta laitoin noi mitkä ekaksi tuli mieleen. Tästä on kyllä monta ketjua ollut, joten ihmettelen ettei haulla löytynyt.

En ole itse siis ostanut Ruotsista mitään kitaroita tai vahvistimia, mutta näköjään siellä on ihan edullisiakin hintoja.

Kiitosta, laita toki lisää jos musitat. Voipi olla että on jotakin ollu noista, mutta eiä tuntunut mitään kunnollista löytyvän, joitakin hujan hajan heittoja. eli ihan reilun kasan noita kaipaisi, kun tulee luultavasti koko hurrilan läpi ajettua parikin kertaa :) Jeps, mullakin oli sellai mielikuva, että suht. edullista ois.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)