Jaa 11.05.2006 10:02:02 | |
---|
Ongelmana siis Line6:n delay modeller. Laite toimii täysin moitteetta omalla muuntajallaan mutta kun otan virran Voodoo Lab:n Pedal Powerista (2. versio, jossa siis vielä erillinen virransyöttö nimenomaan Line 6:n pedaaleille) katkeilee virta itsestään (laite saattaa pysyä päällä kerrallaan 10s-3 minuuttia). Muita pedaaleita ei ole älyttömästi joten virran pitäisi kyllä riittää. Eikä muiden pedaalien kanssa ole mitään ongelmaa. Eli apua? |
McNulty 11.05.2006 10:06:11 | |
---|
En tiedä tuosta 4-sarjasta juurikaan mitään kun en niiden kanssa suuremmin ole pelehtinyt, mutat ToneCore-sarjan pedaalit olivat ainakin TODELLA nirsoja huolimaan muuta virtaa kuin Line6:n oman muuntajan tuottama elektrisiteetti. Pari Constrictoria (niitä ToneCore-sarjan kompuroita) saatiin pas**ksi musakaupassa kun asiakas valitti että 15min soittelun jälkeen soundi meni pipariksi ja tuli ylimääräisiä rätinöitä. Ibanezin 9V muuntajalla ei siis kannattanut ToneCore-sarjan pedaaleita käyttää. Totta se oli mitä paketissa luki, että ToneCoren kanssa on suositeltavaa käyttää L6:n omaa virtalähdettä. Jotenkin sellainen kutina että tuota samaa "vikaa" voisi olla 4-sarjankin kanssa. Jostain käsittämättömästä syystä toisen muuntajan tarjoama virta ei kelpaa, liekö sitten milliampeereista kiinni että ne pitää olla just eikä melkein. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" |
Rämppy 11.05.2006 13:46:46 | |
---|
Vajaan 30 euron hintaisella Visual Soundin 1-Spot virtalähteellä toimii komeasti meikäläisen pedaalilauta, jossa on Line6 DL4 sekä 5 muuta pedaalia. Sähköiltään epämääräisemmissäkään keikkamestoissa ei ole ollut mitään ongelmia. Ollut mulla käytössä tammikuusta asti. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Tomtom 11.05.2006 14:02:28 | |
---|
Mulla toimi MM4 kyllä pedal powerin kanssa ihan moittettomasti. Olen kyllä nähnyt DM4:sen kakovan omankin virtalähteensä kanssa "huonoilla sähköillä" , että ei se aina taida toimia omallansakaan. Kummallista, koska whammy taitaa olla ainnoa purnukka, jota en ole saanut PP:llä toimimaan.. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |