Aihe: Ongelma LINE6:n delay modellerin kanssa
1
Jaa
11.05.2006 10:02:02
Ongelmana siis Line6:n delay modeller. Laite toimii täysin moitteetta omalla muuntajallaan mutta kun otan virran Voodoo Lab:n Pedal Powerista (2. versio, jossa siis vielä erillinen virransyöttö nimenomaan Line 6:n pedaaleille) katkeilee virta itsestään (laite saattaa pysyä päällä kerrallaan 10s-3 minuuttia).

Muita pedaaleita ei ole älyttömästi joten virran pitäisi kyllä riittää. Eikä muiden pedaalien kanssa ole mitään ongelmaa.

Eli apua?
McNulty
11.05.2006 10:06:11
En tiedä tuosta 4-sarjasta juurikaan mitään kun en niiden kanssa suuremmin ole pelehtinyt, mutat ToneCore-sarjan pedaalit olivat ainakin TODELLA nirsoja huolimaan muuta virtaa kuin Line6:n oman muuntajan tuottama elektrisiteetti. Pari Constrictoria (niitä ToneCore-sarjan kompuroita) saatiin pas**ksi musakaupassa kun asiakas valitti että 15min soittelun jälkeen soundi meni pipariksi ja tuli ylimääräisiä rätinöitä. Ibanezin 9V muuntajalla ei siis kannattanut ToneCore-sarjan pedaaleita käyttää. Totta se oli mitä paketissa luki, että ToneCoren kanssa on suositeltavaa käyttää L6:n omaa virtalähdettä.

Jotenkin sellainen kutina että tuota samaa "vikaa" voisi olla 4-sarjankin kanssa. Jostain käsittämättömästä syystä toisen muuntajan tarjoama virta ei kelpaa, liekö sitten milliampeereista kiinni että ne pitää olla just eikä melkein.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa"
Rämppy
11.05.2006 13:46:46
Vajaan 30 euron hintaisella Visual Soundin 1-Spot virtalähteellä toimii komeasti meikäläisen pedaalilauta, jossa on Line6 DL4 sekä 5 muuta pedaalia. Sähköiltään epämääräisemmissäkään keikkamestoissa ei ole ollut mitään ongelmia. Ollut mulla käytössä tammikuusta asti.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Tomtom
11.05.2006 14:02:28
Mulla toimi MM4 kyllä pedal powerin kanssa ihan moittettomasti. Olen kyllä nähnyt DM4:sen kakovan omankin virtalähteensä kanssa "huonoilla sähköillä" , että ei se aina taida toimia omallansakaan. Kummallista, koska whammy taitaa olla ainnoa purnukka, jota en ole saanut PP:llä toimimaan..
"Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)