reppana 03.05.2006 20:51:37 | |
---|
Elikkä mulla on tollanen behkun x v-amp joka ei A)toimi B)Wah-wah ei tule säröjen yli. EIi olisiko järkeä ostaa toi behkun wahi? Tiiän että cry baby ois paras mutta budjetti on max.50€. Keneläkään kokemuksia behkun wahin ja särön ketjusta? ai nii, en tarvii huippua koska en soita kun kotona.. Harjottelemalla oppii=) |
Jaava 03.05.2006 21:01:28 | |
---|
Kerää jostain se puuttuva muutama kymppi ja osta cry baby. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
kuriken 03.05.2006 21:27:27 | |
---|
x v-ampista: Vilkkuuko se punainen wah-valo vai onko se vain päällä? Jos se valo palaa pelkästään, se tarkoittaa että wahi presetti on päällä, mutta wahi on sillä hetkellä pois käytössä. Paina silleen kunnolla polkimen yläpää pohjaan niin wahi pitäisi lähteä käyntiin ja valo wahin kohdalla lähtee vilkkumaan. Valon vilkkuessa wahi on siis käytössä. Näin se meni muistaakseni. Kyllä se wahi ainakin minulla kuului säröjen yli kun joskus oli lainassa kyseinen laite. Luulen ettet vaan osannut laittaa sitä päälle. Jos ohjeeni ovat epätarkat, virheelliset tai sekavat, ohjekirjasta voi löytyä myös infoa asiasta. Olet hullu - Eikä kukaan huomaa sitä |
reppana 03.05.2006 22:04:56 | |
---|
Se on rikki että singaali ei mene sen läpi kitaraan. Oon ajatellu muutenkin siityä erillis efekteihin. Oisko toi behkun wahi hyvä ostos? Harjottelemalla oppii=) |
cruel_destiny 04.05.2006 20:33:30 | |
---|
Se on rikki että singaali ei mene sen läpi kitaraan. Oon ajatellu muutenkin siityä erillis efekteihin. Oisko toi behkun wahi hyvä ostos? en oikeen tykänny, kauhean huono alue mielestäni... laita mielummin rahaa dunlopin crybabyyn tai JH-1 wahiin... toinen hyvä vaihtoehto on bossin tai idanezin vanha (sellasta john fruciantekin käyttää :)... myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D |
reppana 04.05.2006 20:36:44 | |
---|
No taidan ostaan ton silti koska en tarvii mitään huippu wahia. Ostan ton sellaseks koti soitto wahiks Harjottelemalla oppii=) |
WeetM 04.05.2006 20:58:48 (muokattu 04.05.2006 20:59:40) | |
---|
Eikös tuo behkun wahi ole muovikuorinenkin vielä? En kyllä itse uskaltaisi sellaisen päällä kamalasti steppailla. Omistan Bespecon Weeperin, jota ei uskalla käyttää jo pelkästään muovisen kuoren takia huonosta soundista puhumattakaan. Suosittelisin kyllä edelleen säästämään sen kympin käytettyyn crybabyyn, vaikka suosittelullani ei taida kovin suurta vaikutusta enää olla kun olit ilmeisesti ostopäätöksen Behkusta tehnyt jo ennen threadin aloittamista. Ja tuohon aloitusviestiin viitaten, perus-crybabykaan ei ole se kaikista paras wahi ;) Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
reppana 04.05.2006 21:01:08 | |
---|
No mulla oli toi x v-amp ja hyvin kesti polkemista sen pedaali... Harjottelemalla oppii=) |
reppana 04.05.2006 21:01:08 (muokattu 04.05.2006 21:01:42) | |
---|
..... Harjottelemalla oppii=) |
reppana 04.05.2006 21:06:18 | |
---|
TOta cry babyä on turha suositella koska meinaan ostaan myös eq. Budjetti on alle 80. Harjottelemalla oppii=) |
kuriken 07.05.2006 10:50:07 | |
---|
No mulla oli toi x v-amp ja hyvin kesti polkemista sen pedaali... Oletko varma ettei koko multiefekti irtisanonut itseään polkemisesi syystä? Olet hullu - Eikä kukaan huomaa sitä |
slowfinger 07.05.2006 14:41:07 | |
---|
Jos pudjetti on tommonen niin kannattaa vaan suosiolla säästää muutama kymppi ja sitten kytätä käytettynä. Köyhän ei kannata ostaa huonoa kuten sanotaan. Kerää vaikka pulloja. C:stä... |
reppana 07.05.2006 15:56:33 | |
---|
ei mennyt polkemisesta rikki Harjottelemalla oppii=) |
JuliusUK 07.05.2006 20:38:20 | |
---|
Se behringer EQ suhisee jonkun verran ja tuottaa sitä kiertämistä helposti kovilla volyymeillä, pitäis kyhää jonkun sortin eristys sinne sisälle. Treenikämpällä soittaessa siinä on/off-valossa on ollut jotain häikkää, valo ei aina mennyt päälle vaikka polkikin efektin päälle ja sitten Ihq-Behku-wahista: Kyllähän se ihan wahilta kuulostaa vaikka säröt olisi päällä.. Miten muuten näistä "oikeissa" waheissa (jotenkin oon aina pitäny behringeriä leluwahina :) ) syntyy tota suhinaa poljettaessa? Särökanavan ollessa päällä ja mitään soittamatta Behringeri kun Behringeriä polkee se tuottaa suhinaa joka muuttuu treblemmäksi poljettaessa treblempään suuntaan. Näinkö myös noissa hienommissa? P.S. en oo muuten keikalla uskaltanu tota käyttää www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
Ukko 07.05.2006 21:47:48 | |
---|
Eikös tuo behkun wahi ole muovikuorinenkin vielä? En kyllä itse uskaltaisi sellaisen päällä kamalasti steppailla. Kyllä se kestää jos sen päällä ei ala tanssimaan 150 kiloinen mastodontti. Ja saattapi kestää vielä senkin. |
JuliusUK 08.05.2006 19:27:59 (muokattu 08.05.2006 19:28:33) | |
---|
Kyllä se kestää jos sen päällä ei ala tanssimaan 150 kiloinen mastodontti. Ja saattapi kestää vielä senkin. Voipi olla, toisaalta tuosta on kyllä joitain löysiä osia vähän irtoillut kassissa itsestään, ne on kyllä saanu takaisin yhtä helposti. Mitä mieltä olette muuten väitteestä että Shure SM58:n päältä voi ajaa tankilla? :) www.opaquebuff.com Party tight, in the night with Opaque Buff! |
Antti1 08.05.2006 19:30:36 | |
---|
Mitä mieltä olette muuten väitteestä että Shure SM58:n päältä voi ajaa tankilla? :) On se mahdollista, tankilla pääsee monenmoisen yli. Kestäminen on siinä ja siinä. Runko saattaa kestää, jos ei ole tasaista betonia alla, tuulisuojat yms. rutisee säpäleiksi välittömästi. Epäilen kuitenkin jotain soikean muodon ilmaantumista pyöreän tilalle. Tankit painaa aikalailla, vaikka on niitäkin niin monenmoista. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Jaava 08.05.2006 20:26:08 | |
---|
Mitä mieltä olette muuten väitteestä että Shure SM58:n päältä voi ajaa tankilla? :) Ehkä se tankki siitä juuri ja juuri yli pääsee. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
reppana 09.05.2006 13:16:42 | |
---|
Tuosta behkun wahista vielä, Ostin sen ja alku vaikutelma on helvetin hyvä. Se joka on haukkunu tota nii oo varmaan kokeillu tuota. Ja parempi toi on kun halvin cry baby, koska tossa on säätö mahdollisuuksia ja buusteri. Eli omasta mielestäni erittäin hyvä wahi.=) Harjottelemalla oppii=) |
kuriken 09.05.2006 17:40:20 (muokattu 09.05.2006 17:41:44) | |
---|
Tuosta behkun wahista vielä, Ostin sen ja alku vaikutelma on helvetin hyvä. Se joka on haukkunu tota nii oo varmaan kokeillu tuota. Ja parempi toi on kun halvin cry baby, koska tossa on säätö mahdollisuuksia ja buusteri. Eli omasta mielestäni erittäin hyvä wahi.=) Ok. Oletko siis testannut molempia waheja kun väität toista paremmaksi? Vaikka behku olisi ominaisuuksiltaan parempi, ei se tee siitä parempaa wahia kuin joku toinen laite jota et ole testannut. Olet hullu - Eikä kukaan huomaa sitä |