kipu69 27.04.2006 14:20:04 | |
---|
Kertokaa kokemuksia edellämainitusta päättäristä. Miten riittää tehot treeniksellä, soundi ym. olen ostaamassa sansampin psa-1.1:stä ja tätä päätettä olen katsellut koska hinta on ihan kohdallaan. ehdottakaa myös muita päätteitä jos tulee mieleen, kuintenkin suuripiirtein samassa hintaluokassa olevia. Ja jos jollain on kokemusta tästä uudesta sansampin psa-1.1:stä, niin kerro. |
ballfish 27.04.2006 15:13:28 (muokattu 28.04.2006 08:02:08) | |
---|
Haulla löytyy molemmista laitteista juttua. Minuakin kiinnostaa kyllä kuulla tuosta Velocitystä. Lähinnä tuo tehojen riittäminen bändikämpällä. Uuuuuh, räkkikamat... Nam. *TÄSSÄ EI OLE KOSKAAN LUKENUT MITÄÄN* Katteleppa kuule Trademark-sarjaa, niissä kun tuo Sansamp taitaa olla. Edit: Tämmösiä ne ÄIJIEN räkkilaiteet on ;D http://www.johnpetrucci.com/images/equipment/jpmainrack2.jpg Edit: Anteexi off-topic, mutta mikä tuo Korg tuossa keskellä on? Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " |
ReBeat 27.04.2006 15:53:35 | |
---|
Edit: Anteexi off-topic, mutta mikä tuo Korg tuossa keskellä on? Korg DL8000R Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
kipu69 27.04.2006 15:57:02 | |
---|
ei tuo haku näytä toimivan. jos joku pistäis suoran linkin keskusteluun niin oli bueno homma. |
Lego 27.04.2006 16:11:01 | |
---|
Tuo SansAmp on yllärihyvä vekotin. Omistin muutaman kuukauden kyseisen kapistuksen mutta siinä oli 'liikaa' tavaraa mulle. Siis bändikäyttöön, kun tarvitsen itse vain paria hassunhauskaa särösoundia niin tuo poistui putkinupin tieltä. Kotikäyttöönkin turhan arvokas laite joten kotiin jäi toinen räkkietunen. Soundithan tuossa PSA:ssa on ihan huippua. Rocktronin päättäreitä on ollut pari kappaletta eli Velo120 ja Velo300 (tämä on vieläkin). Mulle toi 120 jäi liian pieneksi, jollekin varmasti riittääkin. Tuo 300 taas oli hetken myynnissäkin mutta onneksi tulin järkiini ja jätin sen odottamaan parempia aikoja. Hinta/laatu suhteeltaan Rocktronin päättäreitä ei mielestäni hakkaa mikään. Suosittelen. "Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward.
Whoever cannot take care of themself without that law is both.
For a wounded man shall say to his assailant,
'If I live, I will kill you. If I die, You are forgiven. |
ballfish 27.04.2006 16:17:45 | |
---|
Hinta/laatu suhteeltaan Rocktronin päättäreitä ei mielestäni hakkaa mikään. Suosittelen. Ei vaan meinaa nuita isompia malleja olla saatavilla. Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " |
Juustonaksu 27.04.2006 16:45:18 | |
---|
Nääin. Tässä ihan mielenkiinnolla olen jotain Velocityn päätettä hommaamassa. JAK:in vanhalla Sansampilla soittelen. =) By the way, aivan mahtava. Löytyy joka päivä jotain uutta ruuvattavaa. =) Kiinnostaa nuo Velocityt, mutta pelkään myös tuon satasen olevan liian pieni reeniskäyttöön. Suurempia sarjalaisia taas liikkuu niin hemmetin harvoin missään. Joku 150/240 olisi varmasti ideaali koon ja tehojen puolesta. :) Täytynee alkaa metsästämään ihan urakalla. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron |
kipu69 27.04.2006 17:40:37 (muokattu 27.04.2006 17:41:09) | |
---|
Rocktronin päättäreitä on ollut pari kappaletta eli Velo120 ja Velo300 (tämä on vieläkin). Mulle toi 120 jäi liian pieneksi, jollekin varmasti riittääkin. Tuo 300 taas oli hetken myynnissäkin mutta onneksi tulin järkiini ja jätin sen odottamaan parempia aikoja. ei taida olla paljoa liikkeellä noita velo120/300 päättäreitä? missähän hinnoissa liikkuvat noin jos käytettynä löytäisi...? |
Lego 27.04.2006 18:02:41 | |
---|
ei taida olla paljoa liikkeellä noita velo120/300 päättäreitä? Harvemmin näitä kyllä liikkuu kun ei ole muutamaan hetkeen valmistettukaan. missähän hinnoissa liikkuvat noin jos käytettynä löytäisi...? Velo120:n möin pois pauttiarallaa kahteensataan, 300 ostin tuplalla. Oliko noi sitten käypiä markkinahintoja, mene ja tiedä kysyntä ja tarjonta kohtaa. "Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward.
Juustonaksu 27.04.2006 18:03:41 | |
---|
ei taida olla paljoa liikkeellä noita velo120/300 päättäreitä? missähän hinnoissa liikkuvat noin jos käytettynä löytäisi...? 300 on 500€ molemmin puolin yleensä ja tuota pienempää varmaan saa parilla sadalla. Siitä vielä tingit niin ei nuo niin hirveitä ole. Mutta noistahan on välimallejakin? Kuten sanoin: 150 ja 240 tietääkseni ainakin. Minusta tuo 300 on ehkä vähän turhan järeä. 150 pelittää ainakin Amoralilla ihan passelisti niin se voisi olla ok. Ilmeisesti 85W/kanava. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron |
Lego 27.04.2006 18:05:22 | |
---|
Mutta noistahan on välimallejakin? Kuten sanoin: 150 ja 240 tietääkseni ainakin. Köh, 250. Eli 100, 120, 150, 250, 300 & 500. Haluan ton viissatasen, ei lopu hönkä kesken. Ei sillä että tässä kolmisatasessakaan loppuisi.... "Whoever appeals to the law against his fellow man is either a fool or a coward.
kipu69 27.04.2006 18:06:03 | |
---|
Kiitoksia infosta. nyt vaan pitäis saada edellinen myytyä alta pois niin pääsis kauppoja tekemään.. |
kipu69 27.04.2006 18:06:50 | |
---|
onko sulla se 300 ollu treeniskäytössä? |
fox 27.04.2006 18:08:42 | |
---|
Harvemmin näitä kyllä liikkuu kun ei ole muutamaan hetkeen valmistettukaan. Näin se lienee, ei oo oikein viime aikoina ollu edes fleaBayssa kovinkaan.. Itse asiassa meidän backlinestahan noita löytyy kolmin kappalein vielä. Kaks 150:stä ja sitten vielä 250. Niitähän tehtiin sitte vielä 300 ja 500-malleja. Velo120:n möin pois pauttiarallaa kahteensataan, 300 ostin tuplalla. Oliko noi sitten käypiä markkinahintoja, mene ja tiedä kysyntä ja tarjonta kohtaa. Tämähän se on se perimmäinen totuus.. Hinta määräytyy markkinoilla, ja jos on kova tarve laitteelle, ja vähän tarjontaa, saattaa olla hintaviakin nuo. Yleensä ovat kyl melkoisen "pomminkestäviä" vehkeitä, nuo vanhat ainakin. Toisesta 150:stä Kurki korjaili jotain kylmäjuotoksia/auki tärisseitä juotoksia, ja tuos 250:ssä on nyt siinä reaktiivisyyssäätöpotikassa jotain käpyä, päästää rusahduksia kovin... |
fox 27.04.2006 18:10:10 | |
---|
onko sulla se 300 ollu treeniskäytössä? Uskoisin kyl että se satanenkin riittää hyvin, ellei missään palloiluhallissa treenaa... oikeesti. Kyllä se sen verran puhaltaa. |
Juustonaksu 27.04.2006 18:51:12 (muokattu 27.04.2006 18:52:24) | |
---|
Uskoisin kyl että se satanenkin riittää hyvin, ellei missään palloiluhallissa treenaa... oikeesti. Kyllä se sen verran puhaltaa. Nojaa. Mitä se puhaltaa maksimissaan 50 trankkuwattia sillattunakaan? Vai peräti tuplat hyvällä tuurilla? Muistelin 40w/kanava. Kyllähän 80W riittää trankuissakin, mutta koskaan ei ole liikaa headroomia. ;) Edit: 2 x 40W / 8 Ohm elikkä jos tuo tukee siltausta niin silloin saisi 80W ulos? Kyllä tuolla jo pelittää. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron |
fox 27.04.2006 19:02:28 | |
---|
: 2 x 40W / 8 Ohm elikkä jos tuo tukee siltausta niin silloin saisi 80W ulos? Kyllä tuolla jo pelittää. Ainakin nuo vanhemmat on sillattavia.. Kannattaa varmistaa vaikka valmistajan sivuilta, miten on tuon uuden satasen kanssa. Mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että riittää jo hyvän kokoseenkin treenikämppään. Toki jos soittaa sillee, että on ensin jotku elacinit, niitten päällä silentat ja komeuden kruunaa karvalakki josta on korvaläpät alhaalla, saattaa olla hissua. 8) Mutta onko tuollanen sitte treenaamista vai jotai desibeli-skabaa, niinku automaailmassa, jää harkittavaksi. |
Juustonaksu 27.04.2006 19:12:59 | |
---|
Ainakin nuo vanhemmat on sillattavia.. Kannattaa varmistaa vaikka valmistajan sivuilta, miten on tuon uuden satasen kanssa. Mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että riittää jo hyvän kokoseenkin treenikämppään. Toki jos soittaa sillee, että on ensin jotku elacinit, niitten päällä silentat ja komeuden kruunaa karvalakki josta on korvaläpät alhaalla, saattaa olla hissua. 8) Mutta onko tuollanen sitte treenaamista vai jotai desibeli-skabaa, niinku automaailmassa, jää harkittavaksi. Ei toki ole skabaa, mutta kaikki rumpalit eivät osaa paukuttaa hiljaa. ;) Olisi ihan mukava, jos se kitarakin sieltä alta kuuluisi. Ja mielellään ilman mitään surinatsuhinapäätesäröä, jos trankulla ollaan liikkeellä. 50W putkikone kyllä pelittää jo ihan mallikkaasti, vaikka olisi kovempi rumpali. Pistää vain gainia hieman pienemmälle niin päätesärö kompensoi mukavasti. =) Toki, jos musiikkityylissä ylipäänsä ei veivata liioitelluilla säröillä ja meluilla niin varmaan tuo 55W pelittäisi jo riittävästi. Trankku on aina trankku. Hommaisin putkipelin, jos olisi rahaa ja treenis, niin ei tarvitsisi pohtia tällaisiakaan niin paljoa. =) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron |
kipu69 27.04.2006 19:19:38 (muokattu 27.04.2006 19:20:34) | |
---|
meillä tosiaan on rumpali joka ei hiljaa osaa paukuttaa kannuja. sen takia epäilen että riittääkö velo100 tehoiltaan... |
Juustonaksu 27.04.2006 19:35:10 | |
---|
meillä tosiaan on rumpali joka ei hiljaa osaa paukuttaa kannuja. sen takia epäilen että riittääkö velo100 tehoiltaan... Siis kannattanee muutenkin katsella ensin noita suurempia käytettynä. 100W Sillattuna riittää jo kyllä kovakätisenkin rumpalin yli. Tähän ilmeisesti 120 tai viimeistään 150 jo yltää? Itse katselisin vielä jonkin aikaa niitä vanhoja malleja. :) P.S. Sano sille rumpalille, että oppii paukuttamaan hippasen hiljempaa. :) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron |