HeavyMachinery 29.04.2006 18:46:50 | |
---|
Mimmotisia niitä on markkinoilla ? Uusia ja vanhoja ja ominaisuuksia..? Halvat yksi kanava mallit olisi suurin kiinnostuksen kohde.. Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
ReBeat 29.04.2006 18:56:06 | |
---|
Yksikanavaisia räkkimallin kitaraetuasteita saakin etsiä kissojen ja koirien kanssa. Muunlaisia kyllä on tusinoittain. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
McNulty 29.04.2006 19:02:40 | |
---|
Minulla on Rocktron Piranha putkietunen, midillä ohjattava ja kaikin puolin loistava laite. Ei mitään ylimääräistä, potikat etupaneelissa, liitännät takana. Clean, crunch ja hi-gain kanavat, hush ja kaikkeen pääsee käsiksi etupaneelista ilman menuja ja valikkoja. Mainio laite, mutta Helionin kitaristi on tuleva omistamaan tuon loistavan etusen jatkossa. Räkki ei kuitenkaan ollut se minun juttu midilankkuineen... "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
ReBeat 29.04.2006 19:13:29 | |
---|
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
HeavyMachinery 29.04.2006 19:13:49 (muokattu 29.04.2006 19:15:10) | |
---|
Minulla on Rocktron Piranha putkietunen, midillä ohjattava ja kaikin puolin loistava laite. Ei mitään ylimääräistä, potikat etupaneelissa, liitännät takana. Clean, crunch ja hi-gain kanavat, hush ja kaikkeen pääsee käsiksi etupaneelista ilman menuja ja valikkoja. Mainio laite, mutta Helionin kitaristi on tuleva omistamaan tuon loistavan etusen jatkossa. Räkki ei kuitenkaan ollut se minun juttu midilankkuineen... Jahve... Mulla on sellainen rocktronin kasari filtteri :) eli 3 kanavainen trankku pre amppi 80-luvulta ei sekään huono ole.... Kasailen juurii kompinaatiota räkistä ja nupista marsun jcm-900 dualreverbin kanssa, ja tarviisi siihen jonkun preampin tuomaan variaatiota.... Eli jos joku keksii hyvän lisän niin siitä vaan ehdottelemaan spedumallitkin käy. Tällä hetkellä systeemi on tälläinen: Mulla on 5 looppinen midi switcheri jonka loopeissa numero järjestyksessä ovat : 1.Vox tonelab SE (joka on lattialla ja ohjaa midillä kaikkea) ja tone labin loopissa on Behkun GDI 2.Marshall JCM-900 pre amppi osuus. 3.? Tähän tarviis sen pre ampin ? 4.Boss CE-20 + rocktron side winder pre amp 5. TC-kee majori (perkuleen bonecrusher kun möit sen :) eli tilauksessa) Tämä roska ohjataan NS-2:sen läpi JCM-900 pääte puolee jossa 6550 päättärit. Marsua piti modata etta loopista tuli serial jotta kytkennät onnistu. Lisäksi on 4-releinen rolls midi vaihtaja joka vaihtelee marsun kanavaa ja reverbiä+ rocktronin kanavia. Eli tolla vois ohjata vielä sitä pre amppia ja tullepa tossa kee majorissa 2 relettä lisää..... Niin ja edittiä vielä... Tämä kaikki tulee sis yhteen räkkiin.... so i will pimp my rack Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
N33m0 29.04.2006 19:17:09 (muokattu 29.04.2006 19:18:12) | |
---|
Peavey Rockmaster löytyy mun räkistä. Loistava etunen, 5 efektilooppia (kaikki, clean, crunch/ultra, crunch, ultra), 4 putkea (4 vahvistusastetta). Eli tästä löytyy todellakin sitä putkisäröä toisin kuin mm. englin 530 ja marsun jmp-1. Yllättäen tosta löytyy todella hieno clean ja todella muhkea särö. En tiiä onko se 5150:n kaltainen kun en ole testannut mutta todella hyvä soundi soundi kuitenkin. Midiä ei löydy mutta pidän sitä plussana kun en käytä kuin yhtä säröä ja yhtä cleania niin noitten fx looppien takia riittää pelkä 2-nappinen jalkakytkin. Särön loopissa Korg DL800r. Kun ostin käytettynä tossa tais oll JJ:n putket joissa ihan mukava soundi oli mutta ajattelin kokeilla jotain muuta. Pistin Tung-Sol putket vahvistusasteisiin niin erottelevuus parani paljon ja soundi on aavistuksen tiukempi. Maksoin tosta käytettynä 220e, tekisi mieli hommata toinen kotisoittelua varten jos lompakko antais periksi. tossa pari kuvaa räkistä: http://koti.mbnet.fi/pupp3t/rack_new/slow music for slow people |
HeavyMachinery 29.04.2006 19:22:56 | |
---|
Peavey Rockmaster löytyy mun räkistä. Loistava etunen, 5 efektilooppia (kaikki, clean, crunch/ultra, crunch, ultra), 4 putkea (4 vahvistusastetta). Eli tästä löytyy todellakin sitä putkisäröä toisin kuin mm. englin 530 ja marsun jmp-1./ Toi vaikuttaa hyvältä..... En kaipaisi kun kunnon komppi säröä. Laskinko että tarviin noin 14 erilaista soundia jos soitan kaiken niinkuin nauhoittaessa.... Nyt on käytössä 6 erilaista puhdasta ja 4 rosoa+ 1 liidi. kaikki tulee vielä Tonelab SE+ behkun GDI kompinaatiosta.... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
mhaarala 29.04.2006 19:30:30 | |
---|
Njoo, tuollainen voisi olla minullekin ihan hyvä valinta kun näyttäisi siltä että kesän tienestit tulevat jäämään aika pieniksi... voisi käyttää JCM800:n päättärin kanssa, jos siitä saisi sellaiset 5150-tyyliset runttaukset. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Crackis 29.04.2006 19:59:33 | |
---|
Mikäli tiukkaa rouheaa "komppikanavaa" olet vailla, niin komppaan N33moa tuon RockMasterin puolesta. Itellä on neljä kappaletta EH:n 12ax7 siellä sisällä ja soundi on nimenomaan varsin...kasari. Tuosta joko tykkää tai ei tykkää, minä tykkään parametrisen läpi ajettuna. Noiden etu on nimenomaan käyttökelpoinen paletti soundeja: Ihan mukava cleani (en juurikaan ite tätä kanavaa käytä), tiukka ja erotteleva komppikanava ja lead-kanava jossa riittää gainia aivan liiaksikin asti. Tuo lead on mulla kyllä periaatteessa ihan vain "reunasäröjä" varten, jossa se toimii myös varsin mainiosti kiitos molempien säröasteiden gainbuustien. Ja hinta noissa ei todellakaan ole paha, ite maksoin omastani 150€ Shit happens when u party naked |
N33m0 29.04.2006 20:19:54 (muokattu 29.04.2006 21:41:24) | |
---|
Tossa rockmasterissa on gaininupissa sellane pull/boost säätö millä tulee pieni buusti siihen säröön ja samalla pieni noisegate (samalla särösät tulee sellanen metallisempi, vähän ohkanen) mut mulla on kitarassa je1000 niin ei tarvii tota käyttää. Sellasen kasarisärön tosta saa hyvin irti, ite tykkään yli kaiken :D EDIT: aktiivisen eq:n ansiosta rm:sta saa loistavan dime-soundin, midit leikkaantuu juuri oikeilta taajuuksilta slow music for slow people |
ballfish 29.04.2006 20:29:06 (muokattu 29.04.2006 20:29:26) | |
---|
Mitäs olisi hintaluokkaan 500-700€?? Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " Jotta mitäh?? |
mhaarala 29.04.2006 20:40:47 | |
---|
Tossa rockmasterissa on gaininupissa sellane pull/boost säätö millä tulee pieni buusti siihen säröön ja samalla pieni noisegate (samalla särösät tulee sellanen metallisempi, vähän ohkanen) mut mulla on kitarassa je1000 niin ei tarvii tota käyttää. Sellasen kasarisärön tosta saa hyvin irti, ite tykkään yli kaiken :D Kansa vaatii ääninäytettä ;) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
ballfish 29.04.2006 21:02:31 | |
---|
Kansa vaatii ääninäytettä ;) Olen hyvä uimaan katiskaan.
N33m0 29.04.2006 21:27:47 (muokattu 29.04.2006 21:30:59) | |
---|
slow music for slow people |
ReBeat 29.04.2006 21:30:48 | |
---|
Mitäs olisi hintaluokkaan 500-700€?? eBay:ssä näyttää olevan nyt Brunetti Mille tarjolla 598€ alkuhintaan. Soldano Series II SP-77 näyttää menevän usein siinä viidensadan hujakoilla ja alle. Mesa Boogien etuasteista pyydetään kanssa tuota luokkaa. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
ballfish 29.04.2006 21:33:27 | |
---|
eBay:ssä näyttää olevan nyt Brunetti Mille tarjolla 598€ alkuhintaan. Soldano Series II SP-77 näyttää menevän usein siinä viidensadan hujakoilla ja alle. Mesa Boogien etuasteista pyydetään kanssa tuota luokkaa. Mitkä nuista Mesoista on hyviä?? Triaxis Quad Studio Formula V-Twin Rack Rectifier Olen hyvä uimaan katiskaan.
ballfish 29.04.2006 21:38:09 | |
---|
Mitä eroa noilla Triaxis versioilla on?? Olen hyvä uimaan katiskaan.
N33m0 29.04.2006 21:38:19 | |
---|
Mitkä nuista Mesoista on hyviä?? Triaxis Quad Studio Formula V-Twin Rack Rectifier Triaxis Quad Rectifier kuulopuheen perusteella ;) slow music for slow people |
ballfish 29.04.2006 21:44:47 | |
---|
Emmie uskalla tilata Ebaysta... :( Rohkaiskaa minua! Olen hyvä uimaan katiskaan.
HeavyMachinery 29.04.2006 21:49:24 | |
---|
Tollaista soldanoa olen itse haaveillut kanssa. Myykääs mulle tollainen peavey nyt joku ..... sekin taitais ajaa asian...... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |