fox 29.04.2006 03:29:04 | |
---|
|
Invader 29.04.2006 04:58:23 | |
---|
Kovin on yleistä nykyään tuo ilmoitusten kaappaaminen. Törkeätä toimintaa, mutta eipä nuo tosiaan kovin kauaa listoilla ole kun ylläpito ne poistelee. Tai sitten ei.. |
benny 29.04.2006 08:47:40 | |
---|
Jumalauta, että on nätti Ipanetsi. Olen kyllä jo pidemmän aikaa GASittanut juurikin tuollaista taitelijaa. Kai se on pakko alkaa pistää dollareita sukan varteen ;) shitfuck inc. |
fox 29.04.2006 10:04:56 | |
---|
Jumalauta, että on nätti Ipanetsi. Olen kyllä jo pidemmän aikaa GASittanut juurikin tuollaista taitelijaa. Kai se on pakko alkaa pistää dollareita sukan varteen ;) Onhan ne.. ;) Kovin harvinainen väri tuo wine red, tai Iballa Cherry Wine (CW)... siis Artisteissa. Samoin kuin mustakin noissa isonumeroisimmissa Artisteissa. |
oiva tumpeloinen 29.04.2006 10:11:23 | |
---|
Oletan, että tuo Kiinanpojan huudettava oli sama kitara? Se on jo poistettu, joten sitä ei näe... Samanlaiseen törmäsin viime vuoden vaihteessa, kun uutta etusta metsästin. Yhdellä britillä oli 6 unitin räkki täynnä tavaraa myynnissä ja kuinka ollakaan täysin samanlainen räkki löytyi Kiinanpojiltakin. Ja ihan samanlaiset huoneeetkin... ;) Mut sitä mä vähän ihmettelen.... Eikös tuon ebayn käyttö myyjälle ole maksullista? Ja kaikki tuntuu nykyään "haistavan" tuollaiset yritykset, ei niihin ainakaan kukaan koskaan mitään huuda. Onkos tuo kusetusyritys ollenkaan kannattavaa? |
fox 29.04.2006 10:18:59 | |
---|
Oletan, että tuo Kiinanpojan huudettava oli sama kitara? Se on jo poistettu, joten sitä ei näe... Samanlaiseen törmäsin viime vuoden vaihteessa, kun uutta etusta metsästin. Yhdellä britillä oli 6 unitin räkki täynnä tavaraa myynnissä ja kuinka ollakaan täysin samanlainen räkki löytyi Kiinanpojiltakin. Ja ihan samanlaiset huoneeetkin... ;) Mut sitä mä vähän ihmettelen.... Eikös tuon ebayn käyttö myyjälle ole maksullista? Ja kaikki tuntuu nykyään "haistavan" tuollaiset yritykset, ei niihin ainakaan kukaan koskaan mitään huuda. Onkos tuo kusetusyritys ollenkaan kannattavaa? Maksullistahan se, mutta hei, jos kaupat tulee, niin kyllähän siit ne prossat kannattaa maksaa.. Nuo kaapatut yleensä ei oo normaalisti huudettavina, vaan ainoastaan "Buy now"- pohjalta. Tuolla kaverilla oli neljä ns. "parempaa Ibanezia" samanaikasesti myynnissä, kaikki kaapattuja samanaikasista käynnissä olevista huutokaupoista.. ja samaan kokonaisedulliseen hintaan, plus satkun postitus- ja käsittelykulut.. |
oiva tumpeloinen 29.04.2006 10:23:18 | |
---|
Maksullistahan se, mutta hei, jos kaupat tulee, niin kyllähän siit ne prossat kannattaa maksaa.. Nuo kaapatut yleensä ei oo normaalisti huudettavina, vaan ainoastaan "Buy now"- pohjalta. Tuolla kaverilla oli neljä ns. "parempaa Ibanezia" samanaikasesti myynnissä, kaikki kaapattuja samanaikasista käynnissä olevista huutokaupoista.. ja samaan kokonaisedulliseen hintaan, plus satkun postitus- ja käsittelykulut.. Sitä mä oon noissa ihmetellyt, että eikö olisi viisaampaa laittaa noita rippauksia vasta vähän myöhemmin. Siis siinä vaiheessa, kun se oikea tavara on jo myyty. Siten niistä ei näkyisi kahta listausta samaan aikaan..... ....vidy, mähän oisin hyvä tossa hevoskaupassa..... =) |
fox 29.04.2006 10:38:40 | |
---|
Sitä mä oon noissa ihmetellyt, että eikö olisi viisaampaa laittaa noita rippauksia vasta vähän myöhemmin. Siis siinä vaiheessa, kun se oikea tavara on jo myyty. Siten niistä ei näkyisi kahta listausta samaan aikaan..... =) Tuoss on vielä hiomista niillä... Ei vais, on niit ollu. Ajattelepa, joku on suuresti himoinnu jotain, vaikka kitaraa, jonka on hävinny sitte viimeisen-sekunnin-snaipperille.. Sitten onkin ykskaks ihan samanmoinen, halvemmalla, ja "Buy it now"-optiolla! Eiku kimppuun!! "kliks" Tuo siinä monesti auttaa huijarin tiliä...ostajat kun on jo valmiiksi "lämpösinä". |
lukeman 08.05.2006 11:36:34 | |
---|
Tämän tästä näkyypi olevan vastaavia ilmoituksia. Tarkkana kannattaa kyllä olla. |
fox 10.05.2006 03:01:44 | |
---|
|
Mixeri75 10.05.2006 07:17:15 (muokattu 10.05.2006 07:20:44) | |
---|
Onko Foxilla tietoa mikä Artistin malli tuo ihan ekan linkissä oleva on, pikkubroidilla on Artist, jonka tyyppiä ollaan koitettu metsästää tuloksetta. Sarjanumero on 766413, otelaudan inlayt samanlaiset kuin tuossa punaisessa, samoin nuo kaksi katkaisijaa potikoiden vieressä, mikinvalitsin ylhäällä sekä koneistot ja lavan koristelut ovat identtiset. Ainoa ero on tuohon punaiseen on väritys, joka on loimutettu vaalean/keltainen kansi, ja samansävyinen "look like loimutus" jatkuu myös kaulan ja otelaudan takana erittäin hienona. Kiitos etukäteen, kuvan koitan vielä keksiä pikapuoliin. Edit: sen verran eroa tuohon, että virittimet ovat kullatut, ja hieman eri malliset. Ostin sit putken kuitenkin... |
fox 10.05.2006 11:01:10 | |
---|
Kiitos etukäteen, kuvan koitan vielä keksiä pikapuoliin. Edit: sen verran eroa tuohon, että virittimet ovat kullatut, ja hieman eri malliset. Juu,se kuva auttais kummasti.. ;) Samoin voisitte katsastaa oikeen tarkasti sen sarjanumeron, monesti jää huomaamatta (vallankin, jos kirjain on I) sarjanumeron edessä oleva kuukautta merkkaava kirjain. Tuon tapasestako olis kysymys? http://www.ivc.ca/misc/artist/ar2619.htm |
Mixeri75 13.05.2006 10:49:47 | |
---|
Ostin sit putken kuitenkin... |
fox 13.05.2006 11:44:14 | |
---|
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Mixeri75&album_id=652694 tuolla linkissä olisi kuvia siitä broidin artistista, ja se sarjanumero oli k766413. Ihan kiva jos tietoa löytyisi, ilmeisesti tuohon on noita osia jonkun verran vaihdeltu. Pahuksen komee ykkössarjan 2619 abalone-reunakoristeella.. marraskuulta 1976. Elikkäs siis 2619 Artist, josta sitten tuli myöhemmin uudistuksessa Artist AR 300. Vaihdettu ei välttämättä ole muuta ku virikoneet ja mikit, niistäkin voi olla, että on vaan kuoret revitty veks. Mutta Grover Imperialeja ei oo Ibanetseissa. 8) Muuten kyllä kaikki muut osat on alkuperäisiä, tuo levee Nashville soapbar tallana on orkkis, samoin tuo wanha 1-piece kieltenpidin. Potikannupitkin todennäkösesti on alkuperäiset. Tuo pikku switchi nois vanhoissa on vaiheenkääntö tai tri-soundi, vähän riippuu.. ja etumikille kytketty. Vähän myöhemmin tuost mallista lähti tuo abalone-komistus rungosta mutta tuli kaks switchiä. |
Mixeri75 13.05.2006 19:38:44 | |
---|
Kiitoksia Fox. Broidi osti ton 10v sitten kouvolalaisesta musakaupasta, jossa se oli joltain yksityiseltä myynnissä, hintaa taisi olla 2000mk, joten ei kai ollut kauhean huono kauppa, on nimittäin melkoisen mukava peli soittaa, ja kuulostaa hyvältä. Tosin painaa kuin synti, mut kai kuuluu asiaan :) Ostin sit putken kuitenkin... |
Mustikkamuffinssi 13.05.2006 21:39:15 | |
---|
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Mixeri75&album_id=652694 tuolla linkissä olisi kuvia siitä broidin artistista, ja se sarjanumero oli k766413. Ihan kiva jos tietoa löytyisi, ilmeisesti tuohon on noita osia jonkun verran vaihdeltu. Huhhuh. Komea artisti. Yksi näteimmistä kansista mitä olen nähnyt. Tuommoinen, että loimua kylä löytyy ihan hyvin, mutta ei ole kauhean yliampuvat. Eikä ole edes ihan perinteistä fleimiä. Minä tykkään. Sano veljellesi, että myy tuon mulle. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
fox 13.05.2006 22:15:28 | |
---|
Kiitoksia Fox. Broidi osti ton 10v sitten kouvolalaisesta musakaupasta, jossa se oli joltain yksityiseltä myynnissä, hintaa taisi olla 2000mk, joten ei kai ollut kauhean huono kauppa, on nimittäin melkoisen mukava peli soittaa, ja kuulostaa hyvältä. Tosin painaa kuin synti, mut kai kuuluu asiaan :) Taitanee olla nykyään vähän eri luokkaa hinnat noilla.. ;) Ei se varmaan 5 kiloo paina, ohutrunkonen smooth-heel Artisti. Pikkusen painavampia (ja paksumpia) nuo seuraavan sukupolven Artistit. |