npk 10.02.2005 18:53:19 | |
---|
Moi, Olen hankkimassa uutta akustista kitaraa, ja Thomannilla näyttäisi olevan huomattavan halvat hinnat. Onko kyseisestä puljusta millaisia kokemuksia kitarahankintoihin liittyen? Onko kitarat saapuneet kunnossa ja toimiiko takuuhuolto/palautukset? |
J-PPP 10.02.2005 19:00:14 | |
---|
|
Zambe 10.02.2005 21:48:55 | |
---|
Thomann on todella luotettava: Kaveri tilas sieltä Epin Gothic Exxplorerin mistä oli lapa jostain kumman syystä poikki, no postissa tehtiin vahinkoraportti ja jo seuraavana päivänä Thomannilta tuli jumalaton valittelu kirje ja uus kitara tuli viikon kuluessa. SUOSITTELEN! |
k1mm0 11.02.2005 00:33:37 (muokattu 11.02.2005 00:34:12) | |
---|
Minä tilasin sieltä tuon Explorerini, ja siinä ilmeni sitten pientä vikaa pariinkin otteeseen. Toisella kerralla sitten lähetin ihan Saksaan asti, maahantuojalle veivät siellä sen huollettavaksi. Pari kuukautta siinä kesti (lähetin sen kyllä jouluna, jolloin heillä on paljon kiireitä ja työntekijöitä jää paljon lomille), mutta tänään tuli kitara takaisin entistä ehompana. Alkuperäinen satula hajosi, pyysin tilalle Earvanaa -> Earvana tuli, ja kaulamikkikin toimii nyt niin kuin pitääkin. Lisäksi ovat säätäneet sen todella tarkkaan vireeseen, ja voin kehumatta sanoa, että ikinä en ole noin vireisellä kitaralla soittanut (Earvana vaikuttanee osaltaan asiaan). Muutenkin soitettavuutta säädetty todella hyväksi, kieliä laskettu ja säädetty siten, etteivät rämise vaikka ovat todella alhaalla. Lakkapinnan naarmutkin ovat peittäneet vissiin laittamalla vähän uutta lakkaa päälle. Eli kannatti todellakin odotella sen pari kuukautta, kitara on todella nyt entistä ehompi. Varsinkaan kun en itse kitaroiden sielunelämästä kovin hirveästi tiedä, en olisi saanut sitä itse noin hyvin säädettyä kyllä millään. Tai ainakin omaan korvaani tuo kuulostaa todella hyvältä, en sitten tiedä miten jonkun ammattimaisemman henkilön korvaan. Mutta minun osaltani todella iso kiitos Thomannin väelle, kyllä he asiansa siellä osaavat. Ainoa miinus todellakin tuo etäisyys, vähän on wittumaisia nuo mahdolliset takuuhuollot. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
overtake 11.02.2005 00:54:11 | |
---|
Asiallista, nopeaa ja luotettavaa palvelua. Takuuhommista onneksi ei toistaiseksi kokemuksia. www.stonetabs.tk |
deevee 11.02.2005 01:09:18 | |
---|
Kyllä aina on laatutavaraa tullu ku on tilannu. Esim. Fender Telecaster (mex) ja Harley Benton 16BE-tele. do it |
Putte 11.02.2005 23:26:10 | |
---|
Hyvin toimi ainakin minulla.. Hyvää yhteydenpitoa koko ajan, ja paketti tuli ajallaan..Kitara, minkä tilasin, oli todella hyvin pakattu.. Suosittelen vilpittömästi! Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |
JartZA 11.02.2005 23:32:22 | |
---|
Hyviä kokemuksia on. Vastaavat nopeasti kysymyksiin, tavara tulee suht nopeasti (kunhan varastosta löytyy) ja todella hyvin pakattuna. Reski Yrkki ja parsakaalisafarit. |
Feggy 12.02.2005 10:12:26 (muokattu 12.02.2005 10:13:04) | |
---|
Less is more. |
Boltsa 12.02.2005 10:57:45 | |
---|
Mun ibanez tuli kans täysin ehjänä ja kerran laittoivat 10kpl plekuja kaupanpäälliseksi :D No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
Ukko 12.02.2005 11:10:19 | |
---|
Olen hankkimassa uutta akustista kitaraa, ja Thomannilla näyttäisi olevan huomattavan halvat hinnat. Kyllä Thomanin palvelut pelaavat useamman kokemukseni mukaan mutta älä sitten hypi seinille jos halpis kitarasi ei soikaan kuin unelma. Yleensäkin kitarat ja bassot kannattaisi hankkia vain testaamisen perusteella. |
Kimmo72 12.02.2005 11:12:06 | |
---|
Eeeeikä tarvi jos tietää mitä haluaa :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Aki 12.02.2005 12:01:31 | |
---|
Eeeeikä tarvi jos tietää mitä haluaa :) Ei se nyt tietämisestä ole kiinni. Kitarat on toisistaan selkeästi eroavia yksilöitä kaikissa hintaluokissa. -Aki. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG140 '86!! |
Reclez 12.02.2005 12:10:12 | |
---|
olen itse ostanut tavaraa thomannilt ja suosittelen lämpimästi Play Your Guitar With An Feeling |
Robert 12.02.2005 15:09:20 | |
---|
Ei se nyt tietämisestä ole kiinni. Kitarat on toisistaan selkeästi eroavia yksilöitä kaikissa hintaluokissa. Olisi kyllä hienoa, jos joku joskus oikein kädestä pitäen esittelisi noita eroavaisuuksia... Kyllä varmasti "huono" Gibson on silti hyvä kitara, vai? Onhan niilläkin jonkinlaiset laatustandardit... Mä seuduilla näillä oon tunnettu...
kalamies#4 >-)))> |
Tompsi 12.02.2005 16:26:07 | |
---|
Olisi kyllä hienoa, jos joku joskus oikein kädestä pitäen esittelisi noita eroavaisuuksia... Kyllä varmasti "huono" Gibson on silti hyvä kitara, vai? Onhan niilläkin jonkinlaiset laatustandardit... Kyllä huono Gibson on ihan vain huono kitara. |
Hohhoijaa 12.02.2005 16:55:33 | |
---|
I love donkey, donkey don't lie. I love donkey, almost as pie. |
Jackie 12.02.2005 17:42:01 | |
---|
Toimii, mutta parempi valikoima on täällä: http://guitar24.de/ guitar24.de ei taida luottaa postiennakkoon? Mites toi maksuhomma menee? Onko tilaus kokemuksia? Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
Feggy 12.02.2005 18:33:53 | |
---|
guitar24.de ei taida luottaa postiennakkoon? Mites toi maksuhomma menee? Onko tilaus kokemuksia? Ei toimi postiennakolla. Maksu tilille ja tulee sitten. Tästä oli ennenkin puhetta, mutta testannut olen (moni muukin) ja toimi ilman mitään ongelmia. Less is more. |
Fortune 12.02.2005 18:39:16 | |
---|
Kyllä huono Gibson on ihan vain huono kitara. Kyllä. Itse huomasin tuon jo testaillessani noin kolmeakymmentä Les Paulia sellaista etsiessäni. Joukkoon sopi niin huonoja kitaroita, että ei mitään rajaa. Ja hinnat olivat silti Gibson-luokkaa. Sokkona en ostaisi kyllä kitaraa ikinä. Paitsi ritsoja tietysti! "Look behind you, a three-necked guitar!"
Kuuntele Demoa! |