jarkko l 17.05.2006 21:02:06 | |
---|
Uudet sivut on aukaistu. Käykäähän katsomassa! Uusia kitaramalleja ja muutakin. Ja jättäkäähän palautetta! www.woodyguitars.com T: Woody |
Tympee Huttunen 17.05.2006 21:08:49 (muokattu 17.05.2006 21:09:30) | |
---|
Hienot sivut. Itse käytän 1024x768 resoluutiota ja sivua joutui vaivalloisesti koko ajan scrollaamaan. Ei siinä muuta, mutta esim. alkusivulla on osa linkeistä alhaalla näkymättömissä. Hienoja kitaroita. Kirjoitusvirheitä tosin riittää. Kannattaa antaa jollekin natiiville teksti luettavaksi ja korjattavaksi. |
superfly 17.05.2006 21:12:21 | |
---|
Hintatietoja olisi kiva pällistellä myös. Jostain syystä kotimaisten rakentajien sivustoilla ei ole hintoja juurikan näkyvissä. Hienoja soittimia kyllä oli, varsinkin tuo Wolverine Mucha Custom. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
jarkko l 17.05.2006 21:28:03 | |
---|
kiitoksia... joo kirjoitus virheitä varmaan löytyy =) pitänee korjailla! Hinnat on tulossa kunhan saan jotkin myytävää.. guitar shopista löytyy myös osio Coming up josta löytyy seuraavaksi myyntiin tulevat soittimet! |
Artist 17.05.2006 21:31:21 | |
---|
Hienot sivut ja upeita kitaroita! "And I've lost my light, for I toss and turn I can't sleep at night" |
Ze Kink 17.05.2006 21:39:44 | |
---|
Hienoja kitaroita. Kirjoitusvirheitä tosin riittää. Kannattaa antaa jollekin natiiville teksti luettavaksi ja korjattavaksi. Samaa mieltä. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
oiva tumpeloinen 17.05.2006 21:45:34 | |
---|
Saakos noita palkkeja toimimaan yhdellä painalluksella? Mulla ainakin pitää painaa kaksi kertaa hiiren nappia, että uusi sivu aukeaa.....ja mä jään joka kerta katsomaan, että mikä siinä kaistassa nyt mättää, tyhmä kun olen. =( Toinen asia, mikä mun silmää vähän häiritsi. Asiakaskanta pääosin lienee suomalaisia? Ainakin tuosta soittajalistasta päätellen. Miksi sivut on tehty pelkästään Lontooksi? Voisihan siinä ihan hyvin olla tuo englanninkielinen versiokin, mutta kyllä mun mielestä olisi kiva saada info suomeksi, jos mä suomalaiselta nikkarilta olisin kitaraani hommaamassa. |
jarkko l 17.05.2006 21:59:11 | |
---|
Sivut on tulossa myös Suomeksi.. kunhan joudan! En tiedä onko koneesi Flash päivityksesi kunnossa.. Se voi johtua siitä, jos ne buttonit ei toimi. En tiedä.. arvelen vaan |
oiva tumpeloinen 17.05.2006 22:01:30 | |
---|
En tiedä onko koneesi Flash päivityksesi kunnossa.. Se voi johtua siitä, jos ne buttonit ei toimi. En tiedä.. arvelen vaan Ne kyllä toimii, mutta niitä pitää painaa kaksi kertaa. Voi vika olla ihan hyvin kyllä munkin koneessa. On pitänyt asentaa koko roska uusiksi pitkään.....teen sen, kunhan joudan. =) |
jarkko l 17.05.2006 22:05:05 | |
---|
EN kyllä yhtään ihmettelisi jos sivuissa olisi vikaa... elämäni toiset sivut jotka teen! =) |
Hanok 17.05.2006 23:15:12 | |
---|
Juu, sivustossa ja kielessä on vähän viilaamista. Linkkipainikkeet toimivat Firefoxissa mutta niiden asettelu näyttää olevan pielessä. Internet Explorerissa taas asettelu on ok mutta nappeja täytyy painaa kaksi kertaa. Se on melko hämäävää koska webbiä selatessa ihmiset ovat tottuneet klikkaamaan linkkejä kerran. Muutoin sivusto vaikuttaa ihan järkevältä ja selkeältä - pesee joka tapauksessa sisällössä useimpien suomalaisten rakentajien sivut. Lopultahan ihmisiä kiinnostaa: 1. Kitaroiden kuvat ja speksit 2. Hintatiedot 3. Muu informaatio Mitä tulee itse kitaroihin, meinasin pudota perseelleni kun näin tämän: http://www.woodyguitars.com/wolverine_aki.htm Aivan tajuttoman upea. Vaikka eipä Muchaa lainaamalla pahasti voi pieleen mennäkään, sen puoleen. Siro lapa toimii mielestäni tässä upeasti ja muutenkin tässä on muoto tasapainossa. Itse diggailen vähän enemmän LP-henkisistä kitaroista, mutta ulkonäön puolesta olen ihan myyty. Vaan kyllähän tuollaisen varmaankin saisi kahdella humpparilla ja kiinteällä tallalla? Mahonki löytyikin jo runkomateriaaleista. Muutenkin näyttää erittäin hienolta. Odotan mielenkiinnolla hintatietoja. |
LaXu 18.05.2006 00:50:04 (muokattu 18.05.2006 00:50:20) | |
---|
Kivan näköiset sivut ja komeita kitaroita. Komppaan kyllä muuten mitä muut ovat sanoneet. Tähän väliin pitää wanhana webdesignerina sanoa, että Flash on täysin turha sivuston navigoinnissa. Sitä ei käytetä kuin tuohon rollover efektiin, jonka voi tehdä ilman Flashia todella helposti. Flash on parempi jättää sellaisiin juttuihin, jossa sitä oikeasti kannattaa käyttää, kuten tuo "Virtual Workshop." Suosittelen tutustumaan http://www.alistapart.com/articles/sprites sivun menetelmään, helppo toteuttaa, toimii hyvin ja ennen kaikkea ei vaadi kävijältä mitään erikoisuuksia. |