Aihe: Schecter Damien 8
1
morb
15.05.2006 22:08:31
Surffailin tossa Schecterin saittia ja törmäsin kyseiseen hirviöön. Aluksi toivon että olisi 8 -kielinen kitara (niinkun meshuggahilla mmm), mutta kuva osoitti toiveeni vääriksi. Sitä se ei kuitenkaan kertonut että mitä tollasella vehkeellä oikeen tehdään.

http://www.schecterguitars.com/spec.asp?id=84

Vehje näyttää basso- ja sähkökitaran äpärälapselta, mutten saa päähäni kyseisen vehkeen käyttötarkoitusta, tai edes soittotekniikkaa. Jos joku tietää mitä tollasella tehdään niin saa kertoa .. ja kuka tollasta vehjettä käyttää.

Niin, ja ei mitään "no tolla soitetaan musiikkia" -kommenteja kiitos. sen verran sain kuitenkin itekkin jo selville.
"Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin."
Super-Jari
15.05.2006 22:09:37
Basistien maniska.
McNulty
15.05.2006 22:09:44
8-kielinen basso...

Ihan normaalia. Eli siinä on oktaavikielet 4-kieliselle bassolle. Samoin kuin 12-kielinen kitara on 6-kieliselle. Oktaavikielet, ei sen kummempaa.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
morb
15.05.2006 22:14:33
Okei.

Tajusin myös laittaneeni tän väärälle paltastalle, josta jo kommentia tulikin. Kai tää kohta täältä lähtee muutenkin kun mode tän täältä äkkää.

Ookkemoi.
"Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin."
Exhausted
17.05.2006 13:07:12

12-kielinen basso se vasta on jotain...triplakielet :)
McNulty
17.05.2006 13:08:36

sil on helppo vetää släbää :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
Ze Kink
17.05.2006 13:12:32 (muokattu 17.05.2006 13:14:21)

On muuten aika muhkee saundi sellasessa, oon kokeillu.

E: Ibaneziltahan tollasta 8-kielistä on varmaan jossain vaiheessa tulossa.
Tossa Dino Cazares poseeraa sellaisen kanssa: http://www.ibanezregister.com/image … /images-cazares/prestige8/Dino1.jpg
Huomaa Prestige -teksti lavassa.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)