Quu 18.05.2006 20:13:26 | |
---|
Eli olen nyt kysellyt Tokaista, mutta olen vähän huono katsastamaan kaikkia vaihtoehtoja (joita ei montaa kuitenkaan ole). Eli mahonkirunkoinen (vaahterakansi saa olla, jos se malliin kuuluu), kahdella humpuukkerilla varustettu, kiinteällä tai vintagevibralla ja suht tuhdilla (fenkun modern-c on mun mieleen) kaulaprofiililla ja liimatulla kaulaliitoksella varustettua kitaraa haen. Vaihtoehtoja karsii se, että sen pitää olla vasuri. Hintakatto n. 850e Tokain LS-70 on yksi vaihtoehto ja pari muuta (Schecter C1-E/A (hankitaan sitten joskus) ja Hamer Sunburst on karsittu kinnan ja saatavuuden perusteella). SG ei ole vaihtoehto kaulapainoisuuden takia. Stänks. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Bald Anus 18.05.2006 20:37:31 (muokattu 18.05.2006 20:42:26) | |
---|
SG ei ole vaihtoehto kaulapainoisuuden takia. Ei ne kaikki ole kaulapainoisia ja noilla spekseillä ei taida paljoa tuon budjetin kitaroita löytyä. E: Jaa, kiinteäkin talla kelpasi... Ehdotan näitä: Käytetty (ei kaulapainoinen) SG Tokai Love Rock tai SG Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Ze Kink 18.05.2006 20:51:56 | |
---|
Tohon hintaan voisi kyllä saada käytettynä ihan Giban Sg Standardin tai V:n jos niistä tykkää. Tai sitten faded -sarjalaisen. Tokait on tietty toinen vaihtoehto. Vasurien saatavuudesta en kyllä tiedä, paitsi että Tokaita ainakin on myös vasurina. Ibanez Sz olisi myös vaihtoehto, mutten tiedä saako niitä vasureina. Tuollaisen löysin kanssa Thomannilta: http://www.thomann.de/thoiw3_framus … custom_lh_nb_egitarre_prodinfo.html mutta en ole tuollaista testannut. Tosin muutamat testaamani Framukset on olleet hyviä. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Bald Anus 18.05.2006 21:24:22 | |
---|
Tohon hintaan voisi kyllä saada käytettynä ihan Giban Sg Standardin Tuskin käytetty Stankku tuolla hinnalla lähtee. Mutta kun tarpeeksi etsii, saattaa ehkä löytyäkkin. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Quu 19.05.2006 20:11:05 | |
---|
Sellaista, että onko kellään tietoa näistä uusista Hagströmeistä? Swedestä lähinnä, kun se sopii spekseihin (kaulaprofiilista ei ole tietoa). Ja onko kellään tietoa, että mistäpäin helsinkiä saattaisi näitä uusia Haggeja löytää? Asialla on vähän hoppu, kun olisi tarkoitus lähteä sinne Helzinkiin huomenna... juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |