joukov 17.05.2006 21:42:25 (muokattu 18.05.2006 02:59:39) | |
---|
|
oiva tumpeloinen 17.05.2006 21:50:04 | |
---|
En nyt jaksanut muuta kuin kuvaa katsoa, mutta onko tuon idea pitää tuosta vispilän päästä kiinni? Gsus, että vaikuttaa ihan joltain ostostv:n patentilta. Sä saat ihan varmasti yhtä kovan iskun tarpeeksi kovaa plekulla rappaamalla. |
kimurantti1 17.05.2006 22:21:47 | |
---|
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
Skebaristi 17.05.2006 22:22:21 | |
---|
Ei herranjumala... Veit jalat suusta. "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |
Antti1 17.05.2006 22:24:53 | |
---|
Niksipirkka ainesta selvästi. Hommatkaa jostain pikaliimaa ja jäätelön tikku. Liimaa tikku kiinni plektraan ja eikun soittamaan. Jos on vähän pienempi käsi, niin tikku puoliksi ja nyt sä saat kaksi loistavaa ihmekahvaa yhden jäätelön ja liimatuubin hinnalla! Kovat jätkät tietenkin liimaa ton itse kasvatetulla perunalla. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
oiva tumpeloinen 17.05.2006 22:26:08 | |
---|
Niksipirkka ainesta selvästi. Hommatkaa jostain pikaliimaa ja jäätelön tikku. Liimaa tikku kiinni plektraan ja eikun soittamaan. Jos on vähän pienempi käsi, niin tikku puoliksi ja nyt sä saat kaksi loistavaa ihmekahvaa yhden jäätelön ja liimatuubin hinnalla! Kovat jätkät tietenkin liimaa ton itse kasvatetulla perunalla. Mut siihen pitää sitten vetää jeesusteipillä tai väsätä vaikka patjasta kahva.......ja sen pitää olla ergonominen. |
kimurantti1 17.05.2006 22:26:37 (muokattu 17.05.2006 22:28:31) | |
---|
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
villeh 17.05.2006 22:27:49 | |
---|
tai kaivaa työkalupakista porakone ja liimata siihen kolme plekua ja vetää Gilbertit....... beautiful music... |
Kaihua 17.05.2006 22:30:36 | |
---|
Kaikkea sitä.. tästä sainkin idean että nyt voisin alkaa kehitellä koneistettua tekokättä joka voisi sahata väsymättä vaikka kymmenen tuntia putkeen! Tämän voisi lisätä kaikkiin aloittelija paketteihin kitaran ja vahvistimen lisäksi, menestys olisi taattu pienten alexi laiho-kakkosten keskuudessa! Tuleekohan sopimusta Fenderin kanssa... ''Mut hei, sellasta se monesti on... - Life sucks, luckily I don't own one.'' |
oiva tumpeloinen 17.05.2006 22:40:05 | |
---|
Kaikkea sitä.. tästä sainkin idean että nyt voisin alkaa kehitellä koneistettua tekokättä joka voisi sahata väsymättä vaikka kymmenen tuntia putkeen! Tämän voisi lisätä kaikkiin aloittelija paketteihin kitaran ja vahvistimen lisäksi, menestys olisi taattu pienten alexi laiho-kakkosten keskuudessa! Tuleekohan sopimusta Fenderin kanssa... Kerronko mä sulle, mihin sen kymmenen tuntia putkeen sahaavan käden vois markkinoida paremmin.....ja varmasti nettoaisi paremmin. ;) |
Kaihua 17.05.2006 22:43:48 | |
---|
Kerronko mä sulle, mihin sen kymmenen tuntia putkeen sahaavan käden vois markkinoida paremmin.....ja varmasti nettoaisi paremmin. ;) No jospa nyt jätämme sen idean sitten jollekkin muulle toteutettavaksi.. Itse ajattelin pysyä ihan tässä ''musiikkibisneksessä''. :D ''Mut hei, sellasta se monesti on... - Life sucks, luckily I don't own one.'' |
kimurantti1 17.05.2006 22:54:43 | |
---|
Kerronko mä sulle, mihin sen kymmenen tuntia putkeen sahaavan käden vois markkinoida paremmin.....ja varmasti nettoaisi paremmin. ;) Ei saatana... Reps :-D Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
BenGlenton 18.05.2006 02:00:01 | |
---|
Halvemmalla pääsee, kun tekee sukkahousuista itse. Katso Pirkka 02/97. www.supremecourtband.fi |
joukov 18.05.2006 03:26:39 | |
---|
Luin Power Pickistä kun selailin Michael Wagenerin kirjoittelua Skid Row:n uuden levyn äänityksistä. Hänen mielestään äänessä kuulee eroa. Lukekaa itse, äänittäjäfriikit voivat jotain ehkä ymmärtääkin: http://gearslutz.com/board/showthread.php?t=68031&page=7 En tiedä kannattaako hänen korviansa uskoa kun on tuottanut/äänittänyt/mixannut tuollaisia tuntemattomia bändejä kuin Metallica, Megadeth, Dokken, Mötley Crüe, Accept, Alice Cooper, Poison, Extreme, Queen, Skid Row, Ozzy Osbourne, King's X, yms. Tosin ei kaikkea tarvitse aina uskoa mitä lukee, vempain vain näytti niin mainiolta, että oli pakko mainita asiasta. ; ) |
ballfish 18.05.2006 13:23:12 (muokattu 18.05.2006 13:31:27) | |
---|
Hiljaa dissaajat!!!! Minulta tuo kyseinen kapistus löytyy(tai oikeastaan veljeltä, mutta minä sitä käytäm). Oli muuten etsimistä tuossa, veli sai hommattua sisäpiirisuhteilla Musamaailmasta. Loistokapistus, tekee soitosta jämäkkäämpää. E. ja tuohan taitetaa noin 90-asteen kulmaan ja tuo plektra on normaalisti sormien välissa ja tuo tikku menee tuosta etusormen ja peukalon välistä. Siis tonne kämmensyrjän puolelle, yläoikeelle junou :) E: http://img126.imageshack.us/img126/9516/rbgrrrarhbga3dt.jpgLess is Less and More is More. |
McNulty 18.05.2006 13:29:11 | |
---|
Tuo siis soveltuu vain niille jotka pitävät plektraa NYRKISSÄ... minulla kun pikkurilli, nimetön ja keskisormi nojaavat kitaran kanteen ja ote on "avoinainen". En pidä muita sormia nyrkissä kun soitan plektra etusormen ja peukalon välissä. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
ballfish 18.05.2006 13:32:15 | |
---|
Tuo siis soveltuu vain niille jotka pitävät plektraa NYRKISSÄ... minulla kun pikkurilli, nimetön ja keskisormi nojaavat kitaran kanteen ja ote on "avoinainen". En pidä muita sormia nyrkissä kun soitan plektra etusormen ja peukalon välissä. Sopii kyl sullekki, kato tuo "vähän" huono kuva. Less is Less and More is More. |
McNulty 18.05.2006 13:41:52 | |
---|
Uskon silti että tuo häiritsee soittoani enemmän kuin antaa hyötyä... voishan tuollaista kokeilla joskus, jossain jos kohdalle sattuu. Jotenkin vain tuntuu omituiselta idealta... eikö saman asian ajaisi kun vetäsis jonkun kilon painoisen värkin pikaliimalla kiinni tuohon rystysten taakse? :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
ballfish 18.05.2006 13:44:25 | |
---|
Uskon silti että tuo häiritsee soittoani enemmän kuin antaa hyötyä... voishan tuollaista kokeilla joskus, jossain jos kohdalle sattuu. Jotenkin vain tuntuu omituiselta idealta... eikö saman asian ajaisi kun vetäsis jonkun kilon painoisen värkin pikaliimalla kiinni tuohon rystysten taakse? :) No joo, mutta tuolla on hienompi nimi! En sitä itsekään enää käytä, mut kyl sil saa lisävolyymia... kai.... eikö... pitäisihän sillä saada.. eiks ni.. ihan varmasti saa... oli se rahan arvoinen.... Less is Less and More is More. |
jogo3000 18.05.2006 14:03:22 | |
---|
Olisi kyllä todella mielenkiintoinen kokeilla, mutta! Mitenkä herkästi tuon kanssa sitten kielet katkeilevat? Voisi kuvitella että jos sillä tulee hirveästi voimaa pikkaukseen niin kielet menevät nopeammin. Hyötähyviää. Kahakkättee. Myötämöykkynee. |