Aihe: Ibanez 684 concord valmistus materiaalit?
1
vale
02.12.2005 12:49:42 (muokattu 02.12.2005 12:53:25)
Terve,

Ostin tuossa ennen vuotta 1975 valmistetun ibanez concord 684-12 kitaran. Kitarassa ei ole sarjanumeroa tms ja se omaa open book lavan kuten lawsuiteissa on. Nyt kysyisin ibanez asian tuntevilta että onko kitarassa laminoitu kansi, itse en sitä osaa erottaa.. Lähteistä löytyy kaikenlaista tietoa ja nyt kun nimen omaan haluaisin tietää mitä ovat noiden lawsuit kopioiden osata nuo puut. concordejahan taitaa olla valmistettu 80-luvulle saakka ja silloin niissä taisi olla laminoitu kansi.

Edit: kuivia kitarasta:

http://koti.mbnet.fi/~wom/ibanez%20concord%20684-12/
Rock n' Roll is the only way to DIE
fox
02.12.2005 16:01:46

Terve,

Ostin tuossa ennen vuotta 1975 valmistetun ibanez concord 684-12 kitaran. Kitarassa ei ole sarjanumeroa tms ja se omaa open book lavan kuten lawsuiteissa on. Nyt kysyisin ibanez asian tuntevilta että onko kitarassa laminoitu kansi, itse en sitä osaa erottaa.. Lähteistä löytyy kaikenlaista tietoa ja nyt kun nimen omaan haluaisin tietää mitä ovat noiden lawsuit kopioiden osata nuo puut. concordejahan taitaa olla valmistettu 80-luvulle saakka ja silloin niissä taisi olla laminoitu kansi.

Edit: kuivia kitarasta:

http://koti.mbnet.fi/~wom/ibanez%20concord%20684-12/

Koska tehtaan ilmoitus on tuolle mallille spr/mah niin otaksuttaneen että on kuusikansi? Katso siit aukon reunasta miltä vaikuttaa.. Mulla oli joskus 6-kielinen tuollanen, ja oon toista hakenut..kun tuli myytyä pois. :(
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
LaXu
02.12.2005 16:31:56 (muokattu 02.12.2005 16:32:47)
Kuusikansi ja takaosa mahonkia, tai siltä tuo ainakin meikäläisen silmään näyttää. Laminaattia vai kokopuuta, sitä en osaa sanoa.

PS. On muuten erittäin nätti kitara.
fridgebuzz
19.05.2006 09:20:12

Huom! Olet kirjoittamassa yli 167 päivää vanhaan ketjuun!

Kyllä vain, mutta ostin just tuollaisen 684 12-kielisen, pitänee laittaa fiiliksiä kunhan kitara tuolta ruotsista kotiutuu. Mitä olen netistä lueskellut niin tosiaan kuusikansi, sivut ja takaosa mahonkia, kuten joku taisi jo sanoakin.. Kaunis on ainakin kuvissa, saa nähdä miten livenä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)