Executioner 13.03.2005 21:47:17 | |
---|
Vahvistinvarustusta olisi tarkoitus päästä jonkun ajan kuluttua (toivottavasti pian!) uusimaan. Elieli, pystyisin ystäväni kautta hommaamaan Brunetin 3 tonnin vehkeet parilla tonnilla. Siinä vain on se, että minun pitäisi lähteä testaamaan niitä vehkeitä Belgiaan. Minulla ei ole hajuakaan näiden Brunettien laadusta ja toimivuudesta metallin soitossa, joten te viisaammat voisitte hieman kertoa näistä peleistä. Mie en kovin paljoa tiedä nupeista ja kaapeista, enkä osaa speksien perusteella päätellä niistä oikeastaan mitään :) Kannattaako noista Bruneteista edes haaveilla ja olisiko vain parempi hommata jo hyväksi todettu ENGLin Powerball? Tähtäimessä siis XL R-evo -nuppi ja XL -kaappi. http://www.brunetti.it/products.php?prodID=18&lang=ENExplicit gore is what I need. |
Safaweb 13.03.2005 21:58:54 | |
---|
Kalliita ovat, ja rumia :) |
Sunrise 13.03.2005 22:26:13 (muokattu 13.03.2005 22:35:47) | |
---|
Kyllähän noi boutique vahvarit on laatupelejä. Mutta ensi vaikutelma noin ulkoapäin on että noi ei ole ensisijaisesta tarkoitettu rankempaan menoon. Mutta, mitä oon lukenu niin soundi on aika lähellä Diezelin VH4:sta. Pitäs irrota rankat soundit. Smouldering decay, Take her breath away, Millions of our years, In minutes disappears |
ReBeat 19.05.2006 22:49:01 | |
---|
En viitsi aloittaa uutta aihetta kun tämä sopii tähänkin. Äsken kokeilin Brunetin XL60 nuppia Yellow Jacketsien kanssa eli EL84-putkilla A-luokassa. Signaaliketju oli strato yksikelaisilla mikeillä --> XL60 --> keinokuorma --> line out --> multiefekti (aavistus reverbiä) --> transistoripäätevahvistin --> Celestion V30 --> konkkamikki --> Behringer MIC2200 --> paska äänikortti. Äänitysvolume oli varsin maltillinen kerrostalovolume. Kitaroita ei ole kompressoitu eikä editoitu. Pahoittelen clipin mahdollisesti hiljaista äänentasoa ja pientä häiriösurinaa taustalla. http://mp3.mikseri.net/hifi/r/rebeat_2006_-_xl60yjbl.mp3 Mitä mieltä komppikitaroiden soundista? Niiden kaistaa joutuisi toki varmaan ohentamaan jos tuohon haluaisi edes basson sekaan. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
joukov 20.05.2006 02:44:02 | |
---|
Makoisasti murisi! |
msormune 20.05.2006 09:47:47 | |
---|
Vahvistinvarustusta olisi tarkoitus päästä jonkun ajan kuluttua (toivottavasti pian!) uusimaan. Elieli, pystyisin ystäväni kautta hommaamaan Brunetin 3 tonnin vehkeet parilla tonnilla. Siinä vain on se, että minun pitäisi lähteä testaamaan niitä vehkeitä Belgiaan. Kyllähän nuo ihan kivalta kuulostavat, mutta luulisi lähempää löytyvän jotain vastaavaa? Ja ei sinne Belgiaan matkustaminenkaan ihan ilmaista ole. Ja 2000 euroa noista on ihan riistohinta, oli sitten miten putiikkia tahansa ja käsin tehtyä. Mikä noissa muka on niin erikoista, että se oikeuttaa tuon hinnan? Hommaisin itse sen Powerballin tai vastaavan. |
Aki 20.05.2006 10:40:43 (muokattu 20.05.2006 10:40:52) | |
---|
enkä osaa speksien perusteella päätellä niistä oikeastaan mitään :) Sitä suuremmalla syyllä suosituksista huolimatta ei taida olla syytä kauppoja tehdä, makusi kun saattaa olla aika eri. Ääninäyte oli jännästä pörinämurinastaan huolimatta jostain syystä hyvinkin mitäänsanomaton. Vaikkakin hyvin soitettu ja hyvä komppi, mutta toi kitarasoundi ei tuollaisenaan vakuuta. Ainakaan mua. |