the_slash 25.05.2006 23:42:45 | |
---|
Olen aatellut ostaa tällaisen spedun siihen tarkoitukseen, että saan bändissä soittessani kitarasoolot nousemaan (siis pelkästään volumea lisää sooloihin). Onko kellään kokemuksia tästä kyseisestä polkimesta, että toimiiko se kyseiseen tarkoitukseen ja kannattaako sitä osataa? Vai Oisko kellään suositella jotain parempaa pedalia kyseiseen takoitukseen? |
msormune 26.05.2006 09:41:02 | |
---|
Sitä Behringerin EQ700:aa voisi varmaan myös käyttää samaan tarkoitukseen, ja sillä saa korostettua niitä taajuuksia mitä haluaa. Itse olen käyttänyt tuota juuri soolobuustaukseen, ihan hyvin toimii. En tiedä sitten kumpi noista ottaa enemmän häiriöääniä, ainakin tuo EQ700 alkaa jo pitämään vähän meteliä, jos pistää sen ensimmäiseksi pedaaliksi eli suoraan kitarasta piuha EQ700:aan. |
käsi 26.05.2006 10:01:26 | |
---|
Olen aatellut ostaa tällaisen spedun siihen tarkoitukseen, että saan bändissä soittessani kitarasoolot nousemaan (siis pelkästään volumea lisää sooloihin). Onko kellään kokemuksia tästä kyseisestä polkimesta, että toimiiko se kyseiseen tarkoitukseen ja kannattaako sitä osataa? Vai Oisko kellään suositella jotain parempaa pedalia kyseiseen takoitukseen? juurikin tuohon trakoitukseen tehty omien testien mukaan, voipi sitä kai käyttää muutenkin, mutta soolojen boostaamiseen mä sain siitä eniten iloa irti jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
reppana 01.06.2006 18:38:34 | |
---|
Itelläni toi pedaali ja kyllä siitä saa hyvät buustit sooloihin. Mulla ei oo ollu mitään häiriö ääniä, ketju menee Vahvistin->PB100->sd-1->wah->flanger-> kitara. Harjottelemalla oppii=) |
Spasi 01.06.2006 20:01:50 | |
---|
Sitä Behringerin EQ700:aa voisi varmaan myös käyttää samaan tarkoitukseen, ja sillä saa korostettua niitä taajuuksia mitä haluaa. Itse olen käyttänyt tuota juuri soolobuustaukseen, ihan hyvin toimii. En tiedä sitten kumpi noista ottaa enemmän häiriöääniä, ainakin tuo EQ700 alkaa jo pitämään vähän meteliä, jos pistää sen ensimmäiseksi pedaaliksi eli suoraan kitarasta piuha EQ700:aan. Efektiloopissa toimii ainakin omien kamojeni kanssa paaljon paremmin kuin suoraan kitarasta. |