Aihe: Visual sound Jekyll & hyde
1 2 3
Asmi
31.08.2004 18:46:55
Onkos tuommosesta kokemuksia. Mistähän päin suomea tuota vois havitella, on saanu ilmeisesti kovasti kehuja eikä hintakaan ole paha. Harmi vaan kun ei saksanmaan t-kaupasta löysy
King Tut's wah wah club
Kassu
31.08.2004 18:51:31
Musamaailmassa tollaiseen olen törmänny, kokeilemaan enoo päässy.
skebajaba
31.08.2004 21:23:02 (muokattu 31.08.2004 21:25:02)
musamaailmassa noita on, ja en voi muuta sanoa kuin että voi saakutta miten hyvä pedaali..

DIT: tossa on vielä juttua vikalla sivulla mitä tykkäsin siitä testatessani.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=60970&o=60
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Tomtom
31.08.2004 22:38:09
Omalla hankintalistalla myös. Saksan ebayssä meni juuri moinen jollain 75€ hinnalla. Itse vähän kyttäilin sitä, mutta en sitten jaksanut vääntäytyä koneelle sunnuntai-iltana, kun ajattelin että hinta nousee kuitenkin yli satasen. ja kuinkas kävikään. Jenkeistä tilaaminen hieman kiinnostaisi myös, tuntien MM:n hinnoittelun.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Kassu
01.09.2004 09:53:36
Olisi hauska päästä vihdoinkin kokeilemaan koska mm. Riffi ja Total Guitar ovat tuota kehuneet.

Entäs ne muut Visual Soundin pedaalit?
skebajaba
01.09.2004 10:28:44
niin, musamaailma my tuota 150 euroon. saa varmasti siitä kympin pois ainakin kun pytääpi, veikkaisin ainakin.
Kassu
01.09.2004 10:58:23
niin, musamaailma my tuota 150 euroon. saa varmasti siitä kympin pois ainakin kun pytääpi, veikkaisin ainakin.

No tavallisessa musakaupassa saisi parikin kymppiä helposti tingittyä mutta musamaailma on täysin eri juttu.
MrGuitarist
01.09.2004 20:53:18
Itse kävin tyypittämässä tänään. Pikatestin perusteella hieno peli. Joutunee ostoslistalle :)
goose
02.09.2004 18:12:33
Visual Soundin pedaalit on ihan kohtuu hinnoissa Musamaailmassa. Ei kannata lähteä tilailemaan maailmalta. Route 66:sta olen käyttänyt jo tovin. Hyvä kompura ja overdrive samassa. Ja kun Edgekin sitä nykyisin käyttää... ;)
skebajaba
02.09.2004 18:47:52
Visual Soundin pedaalit on ihan kohtuu hinnoissa Musamaailmassa. Ei kannata lähteä tilailemaan maailmalta. Route 66:sta olen käyttänyt jo tovin. Hyvä kompura ja overdrive samassa. Ja kun Edgekin sitä nykyisin käyttää... ;)

joo, musicstorekoelnissa on jekyll & hyde 150 euroa, joten musamaailmasta saa tinkaamalla halvemmalla kuin saksasta...
Tomtom
03.09.2004 09:27:03
No jenkeistä löytyy kuuleman mukaan alle satasella paikallista rahaa, että jos jaksaa nähdä vaivan muutaman kympin tähden, niin sieltä saa halvimmalla. Eri asia on justiinsa se, että kannattaako alkaa tilausprojektia sieltä saakka..
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Lilli
03.09.2004 09:45:16

Kesällä TammerPiano&Soitin möi J&H:ta 140 ekellä. Kokeilun perusteella hintansa väärti.
- Minne hoppu, poju ?
NigorPappa
04.09.2004 17:54:06
Itse lunastin tuollaisen Musamaailmasta viime keväänä. Ei ole tähän mennessä ollut mitään pahaa sanottavaa. Pytystä löytyy säröä hempeään ja vähän tuhdimpaankin menoon. Sillä on saatu oikeen fiiliksellä läpi kaikki biisit, Paranoidista Panamaan. :)

Pedaali on suht helppokäyttöinen ja mukana tulevat ohjeet, jossa kerrotaan säädöt muutamiin säröihin. Itse tosin en niitä kovasti käytä, säädän omat säröni. Pedaali toimii 9v paristolla, mutta itselläni on verkkovirtaan kytkettävä verkkolaite (en muista tuliko kaupan päälle vai pitikö ostaa erikseen).

Loistava purkki, tuon jälkeen tuskin muita säröpedaaleja kaipaakaan.
"Ei meitä surulla ruokita", sanoi puliukko, kun naurulokkia nuotiolla paistoi.
MrGuitarist
09.09.2004 13:10:37
Hommasin nyt tämän pedaalin parin positiivisen testikerran jälkeen. Miedompi särö on hyvin tube screamer-henkinen ja Sparkle Driven kanssa vierekkäin testaillen saa siitä lähes saman soundin. Tämän (J&H) gaini hönkää vain enemmän haluttaessa. Rajummasta kanavasta löytyy sitten monenlaista, pikkurososta hevanderiin saakka. Eq-potikalla saa vaikutettua enemmän middle-puoleen ja tone toimii samallalailla kun kevyemmällä puolellakin.

Kotisivujen mukaan tästä on tullut uudempi versiokin, punainen väriltään. Mulla on kuitenkin tämä vanhempi harmaa malli. Kellään kokemusta tuosta uudemmasta?
Hohhoijaa
09.09.2004 19:15:13
Visual Soundejahan kehuttiin mm. Riffi- ja Soundi- lehdissä.
PlopPlopPlop, sano Lord of the Strings kun plussaa jakeli
Imper
04.10.2004 02:32:13 (muokattu 04.10.2004 02:33:08)

Hommasin nyt tämän pedaalin parin positiivisen testikerran jälkeen. Miedompi särö on hyvin tube screamer-henkinen ja Sparkle Driven kanssa vierekkäin testaillen saa siitä lähes saman soundin. Tämän (J&H) gaini hönkää vain enemmän haluttaessa. Rajummasta kanavasta löytyy sitten monenlaista, pikkurososta hevanderiin saakka. Eq-potikalla saa vaikutettua enemmän middle-puoleen ja tone toimii samallalailla kun kevyemmällä puolellakin.

Kotisivujen mukaan tästä on tullut uudempi versiokin, punainen väriltään. Mulla on kuitenkin tämä vanhempi harmaa malli. Kellään kokemusta tuosta uudemmasta?

Soitin musamaailman ja kysyin tuosta uudemmasta ja sanoivat, ettei heille ole tulossa tuota punaista mallia vielä moneen kuukauteen. Ei kuulemma ole muuta suurempaa eroa kuin bassboost jekyll-kanavalle. Kotisivuilla oli mainittu joitain muitakin eroja.

Onkos jollain lisää kokemuksia Jekyll&Hydestä? Itse olen sitä ehkä ostamassa, mutten pääse ihan lähiaikoina sitä testaamaankaan. Ääninäytteet ovat enemmän kuin tervetulleita!

Pitänee huomenna soittaa tai käydä tuolla tammerpiano&musiikissa kattomassa onko siellä kyseistä laitetta enää tarjolla ja mihin hintaan.

Ps. TS9-DX myytävänä :)
Everyone is a per-son
Jäärä
04.10.2004 09:38:42 (muokattu 04.10.2004 09:39:36)
Tuli tommonen härpätin hankittua, mutta olen hieman kahden vaiheilla, tuleeko se pysyväksi pedaalilautaan ton Rat II:n tilalle. Periaatteessa mun mielestä tossa Rat:ssa on ehkä hitusen parempi soundi ja siinä on enemmän dynamiikkaa, tossa J&H:ssa on aika lytyssä se soundi siinä Jekyl-puolessa. Toisaalta siinä J&H:ssa on enemmän mahdollisuuksia. Hmmm... tarttee tuumailla vielä hetki.
Suomen Hiihtoliiton luvalla.
J-PPP
04.10.2004 11:56:42 (muokattu 04.10.2004 11:59:46)
Entäs ne muut Visual Soundin pedaalit?

Route 66 on hyvä, erityisesti sen kompressori on todella nätti. Käytän sekä puhtailla että sooloissa, joskus pelkkänä boostina. Ollut aktiivisessa käytössä jo reilut pari vuotta ja ei ole pahaa sanottavaa tuosta.

Lisätään vielä että itse en Jekyll&Hydestä pikaisen testin perusteella välittänyt. Tähän vaikutti tosin myös varmasti se että musiikkiliikkeissä ei voi soitella sillä volyymillä jolla säröjä kuuluisi testata.
WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa!
rosberg
04.10.2004 12:05:04
testattu musamaailmassa englin kombon läpi ja pakko sanoa, että onpa siinä pedaali. haluaisin vielä testata näitä muita kaksikanavaisa speduja ennen kuin tuon hankin. mxr:n doubleshotti voi olla kyllä rutkasti parempi.

mieletön tuo j&h on sellaseen scooppisoundin hakuun. se nimittäin löytyy heti. ja hallittu kierto lähti lapasesta melko mildeillä volilla, että siihen se käy kans.
keep on truckin!
Antroid
04.10.2004 15:49:23
Haluankos mä tuollaisen vai Fulldrive II:sen?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)