Aihe: Minä hyljännyt kitarani?
1 2
arvid70
04.06.2006 16:43:16
eli onko muille käynyt näin, tässä päivänäyhtenä mietin että voi voi, kun tossa toisen sähkökitarani joskus ostin EpisLespa std:n ja olin aivan onneni kukkuloilla että se on siinä. Mutta sen jälkeen Tokain Straton ostettuani olen huomannut että ton straton otan aina syykkyyn, ja tuo lespa maannu stälningis kuukausikaupalla toimettomana?
ja se noista ollu vielä kaikkein kalleinpeli.

Menee raukka pian pilalle tossa telineessä?

ja jos ja kun näin käy niin missä noita pitäs säilyttää vai onko siitä mitään haittaa vaikka tossa telineessä vanheneekin??

Ihan vaan pyhäpäivänratoksi ajattelin kysellä kuulumisia ja puhdistaa omaatuntoani.
KAUPPIAANPUHETTA!!
Landola59
04.06.2006 16:47:33
Itellä on joskus tullu semmone vaihe että otan vain tuon landolani syliin ja pidän sitä vain siinä... enkä soita välttämättä ollenkaan. Washburni jää kokonaan huomiotta. Mutta sitten menen ja soitan washburnillani poikkeuksellisesti heavyä, tai jotain muuta raskaampaa...

Ei se mitään jos sen kitaran sinne jättää... joskus silleki pitää vaan sanoa että nyt on sun vaan kestettävä...
Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään.
Hannu H.
04.06.2006 16:51:33

Kyl sitä tulee erilaisia kausia jonka mukaan kitara vaihtuu. Itellä tällä hetkellä stratokausi, jonka johdosta loverokki, krameri ja akustinen on aikahyvin pölyttyny.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
kimurantti1
04.06.2006 16:53:20
Eihän tuossa mitään erikoista ole. Strato ja Les Paul on aivan eri planeetoilta, ehkä oot ennemmin strato-miehiä?
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
arvid70
04.06.2006 16:54:18
aikahyvin pölyttyny.
nimenomaan pölyyntyny o aivan pinttyny?
KAUPPIAANPUHETTA!!
arvid70
04.06.2006 16:55:28
Eihän tuossa mitään erikoista ole. Strato ja Les Paul on aivan eri planeetoilta, ehkä oot ennemmin strato-miehiä?

näin mä luulen kans, tuo lespa o niin saatanan painavaki, ja kai tuo tuli vaan ostettua jostain mielijohteesta ;)

mutta elämä opettaa
KAUPPIAANPUHETTA!!
Aki
04.06.2006 17:26:02

Pussissa ne kitarat on hyvä pitää ettei pöly syö. Ja veljenpojat kaada tai heitä haarukalla.

Mulla on kans alkanu yht'äkkinen stratokausi tuossa äsken 19 vuotta sitten. Se on kuulema ihan normaalia.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
Kaihua
04.06.2006 18:34:19
Itkin kun luin tämän.. Muistan kun jaska tuli taloon, jäi dearmond vähälle huomiolle.
Mut hei, sellasta se monesti on... - Life sucks, luckily I don't own one. - Rovaniemi Fuckin' ROCKS!!!
arvid70
04.06.2006 18:36:36
Itkin kun luin tämän..
niin minäkin, mutta en mä tahallani ;)
KAUPPIAANPUHETTA!!
Ze Kink
04.06.2006 19:35:37
Vaihtelee about viikottain että kumpaa soittelen enemmän, Carvinia vai Stratoa. Nyt on ollut Carvin lähinnä käytössä tämän viikon, viime viikolla vetelin Stratolla.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
arvid70
04.06.2006 19:43:57
Vaihtelee about viikottain että kumpaa soittelen enemmän, Carvinia vai Stratoa. Nyt on ollut Carvin lähinnä käytössä tämän viikon, viime viikolla vetelin Stratolla.

niin mut mulla on käyny niin että tua lespa o ollu varmaan puolvuotta telinees, mut toisaalta ku ei nappaa ei nappaa.
KAUPPIAANPUHETTA!!
Rypsolisti
04.06.2006 20:02:14
nimenomaan pölyyntyny o aivan pinttyny?

Kannattaskohan pyyhkiä siitä sitten pölyt? Kyllä mullakin oli vähän aikaa niin että Tokain Strato väi vähälle soitolle kun ton Jackson kopion hankin mutta nykyään soitan Tokaita vähintään yhtä paljon.
Chemo
04.06.2006 20:21:06

onko muille käynyt näin

On toki! Se, mitä kamoja tulee käytettyä, riippuu aina siitä minkälaista proggista on kullakin hetkellä käynnissä. Kamat sitten valitaan arsenaalista sen mukaan. Kaikille on kuitenkin paljon käyttöä, eri aikoina vaan.

Itse pidän kitaroitani laukuissa, ihan normivireessä, silloin kun on vuoro olla ei-aktiivisina.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Stradlin
04.06.2006 20:28:38
Mulla on Landola, Yamahan stratomallinen keppi ja EpiLP Std. ja soittelen kyllä kaikilla, joskus jopa samana päivänä. Aina vähän sen mukaan, millä tyylillä tekee mieli soittaa. Landolalla tosin soitan ehkä vähemmän kuin sähkiksillä, koska siitä lähtee kovin meteli.
Ain't It Fun?
koponen
04.06.2006 20:32:53
eli onko muille käynyt näin, tässä päivänäyhtenä mietin että voi voi, kun tossa toisen sähkökitarani joskus ostin EpisLespa std:n ja olin aivan onneni kukkuloilla että se on siinä. Mutta sen jälkeen Tokain Straton ostettuani olen huomannut että ton straton otan aina syykkyyn, ja tuo lespa maannu stälningis kuukausikaupalla toimettomana?

Ihan normaalia siinä vaiheessa kun alkaa kitaroista jotain tajuamaan, että haluaa soittaa stratolla tai superstratolla. Osoittaa älykkyyttä ja tervettä kehitystä. Olisin huolissani siinä tapauksessa että se strato alkaisi lojumaan tyhjänpanttina.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
Kaihua
05.06.2006 20:36:44
Ihan normaalia siinä vaiheessa kun alkaa kitaroista jotain tajuamaan, että haluaa soittaa stratolla tai superstratolla. Osoittaa älykkyyttä ja tervettä kehitystä. Olisin huolissani siinä tapauksessa että se strato alkaisi lojumaan tyhjänpanttina.

Hohoho.. tämä pelasti mun päivän. :)
Mut hei, sellasta se monesti on... - Life sucks, luckily I don't own one. - Rovaniemi Fuckin' ROCKS!!!
arvid70
05.06.2006 20:38:54
Hohoho.. tämä pelasti mun päivän. :)

Myös minun ilta ja päivä pyhästi pelastettu!
KAUPPIAANPUHETTA!!
Fortune
05.06.2006 20:40:27
Pääasiahan tässä kitarasaturaatio-ongelmassa on, että sen tullessa kohdalle ei mene myymään yhtään soitinta, ei yhtäkään.

Pistää ne laukkuun sängyn alle, sieltä ne on saturaation lieventyessä tai muuttaessa kohdettaan helppo kaivaa. Kanista tai kavereilta niitä on vaikeampi lunastaa...

Nimim. "Tahdon Talmanini takaisin"
Look behind you, a three-necked guitar!
arvid70
05.06.2006 20:46:21
Pääasiahan tässä kitarasaturaatio-ongelmassa on, että sen tullessa kohdalle ei mene myymään yhtään soitinta, ei yhtäkään.

Pistää ne laukkuun sängyn alle, sieltä ne on saturaation lieventyessä tai muuttaessa kohdettaan helppo kaivaa. Kanista tai kavereilta niitä on vaikeampi lunastaa...

Nimim. "Tahdon Talmanini takaisin"

tuo on juuri totta yhtään noistakaan mun omista mitä on en meinaa myyä vaikka halpiksiahan nuo, mutta kuitenki lisää ostan en myy! ;)
KAUPPIAANPUHETTA!!
Angus
05.06.2006 22:14:26

Nimim. "Tahdon
Tokain LC-80S LP:ni ja Epi SG:ni takaisin"

Tuon Tokain myynti kyllä harmittaa, aika uskomattoman hyvä kitara oli, mutta minkäs teet kun Strato-GAS oli kova ja rahaa ei ollut... no lohduttaudun kuitenkin sillä, että tuo Tokai Strato on myös aivan uskomattoman hyvä kitara.
Fast Remedy Good Time Rock 'N' Roll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)