TheMurno 03.06.2006 14:47:03 (muokattu 03.06.2006 14:48:34) | |
---|
Voisiko joku kertoa miten saan tallasta vibrakammen palan pois, joka jäi sinne kun kampi katkesi? Tallasta en tiedä, että mikä se on. Kitara on Washburn maverick series. |
Nieby 03.06.2006 15:00:40 | |
---|
poraa siihen kammen tappiin reikä, laita kierteet siihen väärinpäin ja pyöritä joku itse tehty, kierteet väärin päin omaava ruuvi, ja kierrä se ulos sieltä! xD en tiiä onko mahdollista.. |
Jannipaali 03.06.2006 15:03:53 (muokattu 03.06.2006 15:05:19) | |
---|
poraa siihen kammen tappiin reikä, laita kierteet siihen väärinpäin ja pyöritä joku itse tehty, kierteet väärin päin omaava ruuvi, ja kierrä se ulos sieltä! xD en tiiä onko mahdollista.. Niin tai poraa siihen katkenneesen tynkään reiän ja liimaa sihen jonku tikun ja sitten vaan ruuvaa sen tapin tyngän sieltä pois. Nimin. Kokemusta on, muttei vibrakammella tapahtunut. "Paskan möivät" |
TheMurno 03.06.2006 16:33:18 (muokattu 03.06.2006 16:35:53) | |
---|
Pakko kysyä että millä helvetillä sen kammen saa katkeamaan sinne tallaan? Oon mäkin kännipäissä roikotellu koko Charvelia kammesta mutta en oo saanu katkeamaan! :D Mietin vain kun näitä katkeemisia tuntuu sattuvan aika paljon... Luulin et oon ainut jolt on katkennu. Se tais olla valmiiks jo vähän mäsä se kampi. En mä tiiä. Edit: kokeilen tota tapin porausta sitte ku oon käyny lähimmässä soitinliikkees kyselemässä. |
Kumiankka 03.06.2006 18:18:43 | |
---|
Autovaraosaliikkeissä on joskus ollut myynnissä jotain vastakierretappisarjoja jotka on tarkoitettu kiinnijuuttuneen tai katkenneen pultin irroittamiseen. Olen joskus autosta irroittanut sellaisella katkenneen pultin Hankalaa tuo varmaan on, hyvällä tuurilla saattaa onnistua Tuli vaan mieleen että jos kammen reikä jatkuu läpi sustainblokin, niin tavallaan on kaksi mahdollisuutta yrittää, etu- ja takakautta |
Johnny99 03.06.2006 20:38:48 | |
---|
Autovaraosaliikkeissä on joskus ollut myynnissä jotain vastakierretappisarjoja jotka on tarkoitettu kiinnijuuttuneen tai katkenneen pultin irroittamiseen. Olen joskus autosta irroittanut sellaisella katkenneen pultin Hankalaa tuo varmaan on, hyvällä tuurilla saattaa onnistua Tuli vaan mieleen että jos kammen reikä jatkuu läpi sustainblokin, niin tavallaan on kaksi mahdollisuutta yrittää, etu- ja takakautta Tuskinpa tarvii noin järeitä vehkeitä, koska kammenpätkähän ei todennäköisesti ole kovinkaan piukassa kuten auton pultit. Tuota silti kannattaa koittaa jos mikään muu ei tepsi. Elämän ohje:
"Ekana pitää löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jääkiekosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa..." |
32788 03.06.2006 21:02:01 | |
---|
Poraa siihen pätkään pienellä (tarpeeksi hyvällä) terällä vieri viereen jotenkin reikiä, ja tämän uran avulla sitten ruuvaat talttapäämeisselillä sen ulos... |
Nieby 03.06.2006 21:11:18 | |
---|
Poraa siihen pätkään pienellä (tarpeeksi hyvällä) terällä vieri viereen jotenkin reikiä, ja tämän uran avulla sitten ruuvaat talttapäämeisselillä sen ulos... tuossa vastaus ongelmaasi! |
kivi 03.06.2006 21:11:20 | |
---|
Poraa siihen pätkään pienellä (tarpeeksi hyvällä) terällä vieri viereen jotenkin reikiä, ja tämän uran avulla sitten ruuvaat talttapäämeisselillä sen ulos... Mulla on kans penskana katkennut parikin stratonkampea kiinni. Ratkaisu on porata tynkään reikä, kiertää tähän reikään teräväjenkainen pitkä puu/peltiruuvi kiinni, ja ruuvin avulla kiertää tynkä ulos. |
TheMurno 03.06.2006 21:23:42 | |
---|
Kiitos kaikille neuvojille. Nyt eikun kokeilemaan. :D |
Bubbles 03.06.2006 23:16:54 | |
---|
Eiköhän toi vastakierre pultti oo paras on tullu käytettyä ja hyvin toimii niitä on semmosia pieniäki. Walk of life |
Kitara-män 04.06.2006 12:46:04 | |
---|
Poraa siihen pätkään pienellä (tarpeeksi hyvällä) terällä vieri viereen jotenkin reikiä, ja tämän uran avulla sitten ruuvaat talttapäämeisselillä sen ulos... pitänee kokeilla ku omaki jäi kiinne... |
Squirrel2 04.06.2006 15:38:53 | |
---|
Poraamista kannattaa kokeilla viimeisenä konstina. Itse kokeilin piikillä yrittää kammeta sitä pois tai liimata joku tappi siihen kammenpätkään kiinni ja sen kautta avata |
oiva tumpeloinen 04.06.2006 15:55:49 (muokattu 04.06.2006 15:58:59) | |
---|
Poraamista kannattaa kokeilla viimeisenä konstina. Itse kokeilin piikillä yrittää kammeta sitä pois tai liimata joku tappi siihen kammenpätkään kiinni ja sen kautta avata Miksi kaikista helpoin ja toimivin tapa pitää säästää viimeiseksi? Onko jotenkin jännempää aluksi yrittää operaatiota jollain purkkavirityksellä. Jos ruvetaan ainoastaan jonkun liiman kanssa leikkimään, niin saman tienhän sen katkenneen pätkän liimaa siihen takaisin paikoilleen ja on tyytyväinen.....tai sitten ei. E: Jos se poraaminen kauheasti pelottaa tuossa, niin kannattanee kokeilla ottaa tallasta irti se palikka, johon kampi kierretään. Se on usein tallassa ihan jollain koneruuvilla tai vastaavalla kiinni. Jos siihen kampeen pääsisi sitä kautta vaikka pihdeillä kiinni ja pyörittämään sen pois. |
Squirrel2 04.06.2006 16:56:05 | |
---|
Miksi kaikista helpoin ja toimivin tapa pitää säästää viimeiseksi? Onko jotenkin jännempää aluksi yrittää operaatiota jollain purkkavirityksellä. Jos ruvetaan ainoastaan jonkun liiman kanssa leikkimään, niin saman tienhän sen katkenneen pätkän liimaa siihen takaisin paikoilleen ja on tyytyväinen.....tai sitten ei. Koska se poraaminen työntää / vääntää sitä palaa syvemmälle / tiukemmalle. |
Antti1 04.06.2006 16:57:46 | |
---|
Koska se poraaminen työntää / vääntää sitä palaa syvemmälle / tiukemmalle. Järki käteen, sitä poraamista voi todennäköisesti harrastaa myös alakautta? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Squirrel2 04.06.2006 17:04:42 | |
---|
Järki käteen, sitä poraamista voi todennäköisesti harrastaa myös alakautta? Ehkä, enpä ole tutustunut vibrallisiin kitaroihin |