Aihe: Putkiradioni synkkeni
1
SURf
06.06.2006 07:58:40
Tere
Onko kellään kokemusta mikä voisi olla vikana putkiradiossa kun soundi muuttui yllättäen paljon tummemmaksi kuin aikaisemmin. Sävysäätö toimii kuten ennenkin mutta paljon "synkemmillä vesillä".
Samalla tuntuu kuin tehot olisi tipahtanut. Putkissa vikaa?

Tattista vaan vastailijoille.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Deranged
07.06.2006 12:21:51
Onko kellään kokemusta mikä voisi olla vikana putkiradiossa kun soundi muuttui yllättäen paljon tummemmaksi kuin aikaisemmin. Sävysäätö toimii kuten ennenkin mutta paljon "synkemmillä vesillä".
Samalla tuntuu kuin tehot olisi tipahtanut. Putkissa vikaa?

Putkissa vikaa. Yes.
Vasu
07.06.2006 12:32:02
Taitaa olla pääteputki finaalissa.
SURf
07.06.2006 12:39:50
Taitaa olla pääteputki finaalissa.

Mitenkäs minä sen totean kun avaan tuon toosan?
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Guitar Hero
07.06.2006 13:53:50
Mitenkäs minä sen totean kun avaan tuon toosan?

1.tsekkaat, onko päättärin kupuun erittynyt valkoista hyhmettymää ----> putki haukannut happea

2.koputtelet (mielellään sähköäjohtamattomalla) tikulla radion ollessa päällä päättäreitä ja jos kopse kuuluu kajareista ----> putket vaihtoon. (kyrvähtämässä oleva putki muuten palaa toooosi vaaleella liekillä ja koko putki näyttää olevan "liekeissä")

3.vaihdat putket ja katsot vaikutuksen saundiin
Come to the dark side. We have cookies
Vasu
08.06.2006 00:26:35
Tuo koputtelutesti ei mun mielestä ole ihan noin selkeä. Kaikki putket on jonkunverran mikrofonisia ja riippuu kytkennästä miten paljon mikrofonisuus vaikuttaa. Elikä jos ääni kuuluu putkea koputtaessa kaiuttimesta niin putki voi olla täysin kunnossa oleva ja hyvä putki. Muiten olen edellisen kanssa samaa mieltä.
SURf
08.06.2006 07:07:36
Kiitoksia vastauksista!

Ryhdyn tänään ruuvaamaan takapanelia auki, katsotaan mihin törmään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)