Mulla on tollanen vähän vanhempi malli (ilman plekusuojaa ja kuorelliset mikit). Maksoin joskus 4 vuotta sitten Musamaailman poistomyynnissä tästä 810e -tai 710e, en muista. Hinta-laatu -suhde on kyllä kohillaan. Ei kauheasti valittamista, nyt kun nauhatkin on uusittu. Tai.. potikat kyllä on aika halpiskamaa, ainakaan mulla ei oo kestäny kauheasti. Tallassa mulla oli kans vähän vikaa (katkoi kieliä ihan miten sattu), sekin on huollossa hoidettu. Mikit on loistavat! Näillä soittaa oikeestaan mitä vaan. On tosi hotit ja tonen kanssa saa kaikenlaista aikaan. Virityskoneisto on myös hyvä. Niin.. ei tästä kauheasti pahaa sanottavaa ole, kun on nyt huollettkuin ja kaikki pelaa. Alle tonnin kepiksi kyllä aika lyömätön laadussaan. Tällä hetkellä mieli vetää kyllä lespaan päin, koska siinä on kapeampi otelauta -helpompi soittaa. Tämähän on aika leveä sen suhteen. Kaula on kivan tuhti. Ton otelaudan leveyden kanssa voi helposti elää, kai se on vaan tekosyy mulle haluta lespaa :D Jos se tuntu hyvältä sun käteen ja hinta ei oo ylitsepääsemätön, niin kyllä mä annan ääneni sille kitaralle. Huoltaa vaan säännöllisesti, niin kestää ja soi kauan! Kitaristia vailla? Ota yhteyttä. |