Aihe: Behringer Hallbabe wahwah
1
ronkainen_ron
09.06.2006 14:11:39

Elikkäs joo, tossa tuli tommonen hankittua ja semmonen hieman ikävähkö
röpleemi tuli samalla vastaan, että näyttäis että tota ei saa mistään kytkettyä pois päältä. Normaalistihan wah-pedaaleissa on se nappi siinä alhaalla mutta tässä ilmeisesti sitten ei ole. Manuaalin mukaan sellainen on, mutta itse sitä en ole ainakaan vielä löytänyt. Sen kyllä saa kytkettyä pois päältä, että kääntää sen kannan ylöspäin, mutta se ei pysy niin päällä ellei jalkaa pidä koko ajan siinä.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, vai onko tämä vain joku pieni säätö mikä pitää ensin hoitaa ennenkuin pedaali toimii kunnolla. Sellaiset postaukset voi suoraan jättää laittamatta että "osta dunlop/muu parempi, behringer on paska". Haluan tämän ensin toimintaan ennenkuin ostan mitään uutta.

Kiitos jo etukäteen!
Antti1
09.06.2006 14:15:58
Siis eihän tossa tarvitse mitään nappia painella, kun on optisesti toimiva laite? Jousi vetää polkimen ala-asentoon ja laite kytkeytyy itsekseen pois päältä.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
reppana
09.06.2006 14:18:54 (muokattu 09.06.2006 14:20:25)
Mulla oli toi sama ongelma alussa kanssa. Riitävän monta kertaa poljet sitä, nii se vika häviää, ainakin mulla hävis..

Ja se poljin palaa ylä-asentoon kun jalka ei oo sen päällä..
Harjottelemalla oppii=)
Sam
09.06.2006 14:27:48
Valmistus-(tyyppi-?) vika.

Mulla oli sama vika ja kävin vaihtamassa sen, ostoa seuraavana päivänä, myyjäliikkeessä toiseen, jonka vahingosta viisastuneena testasin liikkeessä.

Itse wahi on kyllä, efektiä/eurolla-suhteeltaan, erinomainen.
ronkainen_ron
09.06.2006 18:30:27

Muchos gracias! Kokeilen noita vihjeitä! :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)