Aihe: Meksikolaisen hinta on pudonnut
1
Jonte
08.06.2006 20:35:46
Fat Strat std sunburstin hinta on alennettu 555 eurosta 499 ecuun T-kaupassa. Arvaa harmittiko. Ehdin ostaa omani huhtikuussa vanhalla hinnalla.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
Montte
08.06.2006 21:21:17
Fat Strat std sunburstin hinta on alennettu 555 eurosta 499 ecuun T-kaupassa. Arvaa harmittiko. Ehdin ostaa omani huhtikuussa vanhalla hinnalla.

No onpa suuri säästö...
Elämä ei aina ole schöniä
hullu_ukko
08.06.2006 21:37:21 (muokattu 08.06.2006 21:38:17)
No onpa suuri säästö...

No on se 56 euroa eli n.340 mummon markkaa. Kyllä tuolle säästyneelle rahalle olis varmasti käyttöä löytynyt.
''Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten...'' -Friedman
Rypsolisti
08.06.2006 21:41:35
No on se 56 euroa eli n.340 mummon markkaa. Kyllä tuolle säästyneelle rahalle olis varmasti käyttöä löytynyt.

Jep, vaikka iso kasa kieliä.
echo66
08.06.2006 22:37:45
Hoh hoh! todella iso harmi..entäs ne jotka ostivat esim. kuukausi sitten Autokeskuksesta Chrysler 300C 5,8 Hemi Sedan-auton, jonka hinta oli yli 70 000 Euroa ja nyt Sportscar Center myy samaa autoa 58 000 Eurolla..... pieniä on kuule soittajien murheet!!! ..Elämä on!!!!
Surf´s up!! www.surfwipes.net
Joees
09.06.2006 00:32:12
Hoh hoh! todella iso harmi..entäs ne jotka ostivat esim. kuukausi sitten Autokeskuksesta Chrysler 300C 5,8 Hemi Sedan-auton, jonka hinta oli yli 70 000 Euroa ja nyt Sportscar Center myy samaa autoa 58 000 Eurolla..... pieniä on kuule soittajien murheet!!! ..Elämä on!!!!

No ketään ei kiinnostaa moista autoa. Ylipäätänsä uutta autoa. Ja noita autoja ostaa ihmiset joilla on rahaa. Jos ei ole ja ostaa silti niin oma moka. Anyway, kyllä mä ymmärrän tuon. 50e on paljon rahaa. Sillä saa vaikka mitä. Ja kun sitä ei ole niin se tuntuu. Etenkin opiskelijalle tuo on hitonmoinen raha. Tai saatika työttömälle.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Stradlin
09.06.2006 00:44:15

Kyllä mä tota auton hintaa pidän pienempänä murheena. Ei voi olla ainakaan rahallisesti kauheen vaikee elämä, jos on varaa 70.000€ autoja ostella.
Ain't It Fun?
echo66
09.06.2006 09:42:39
No ketään ei kiinnostaa moista autoa. Ylipäätänsä uutta autoa. Ja noita autoja ostaa ihmiset joilla on rahaa. Jos ei ole ja ostaa silti niin oma moka. Anyway, kyllä mä ymmärrän tuon. 50e on paljon rahaa. Sillä saa vaikka mitä. Ja kun sitä ei ole niin se tuntuu. Etenkin opiskelijalle tuo on hitonmoinen raha. Tai saatika työttömälle.
Totta! laitoin vaan ihan vertauksena... onhan 50€ rahaa kenelle vaan oli työtön, työssäkäyvä, opiskelija.... Mutta oikeasti tommoisia ihan turha miettiä jälkeenpäin, kun ostos on jo hankittu.. Turhaa stressiä!!! :)
Surf´s up!! www.surfwipes.net
Aki
09.06.2006 10:34:41

Mä ajattelen tollasissa tilanteissa, että tässä kahden kuukauden aikana soittimen arvohan on sunkin käsissä laskenut sen 56 euroa. Eli ole vain iloinen näistä kilometreistä mitä olet kahden kuukauden aikana päässyt funkkaamaan!
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
flattopguitar
09.06.2006 10:49:17 (muokattu 09.06.2006 10:49:41)
Totta, sillä hetkellä kun kitara on kaupasta kävellyt ulos tai se on saapunut sulle thomannilta sen arvo on tippunut n. 30%. Eli, päivän vanhana ja käytettynä hinta on 0.7x555e=388,5e.
Kitara ja -laitepalsta jonne myynti-ilmoitus ei hautaannu henkilöiden jatkuvan ilmoitusten uusimisen vuoksi ja jossa on hyvät osastot tavaroille ja tarkat säännöt: http://kitara.myfreeforum.org/
oiva tumpeloinen
09.06.2006 10:55:10
Mä ajattelen tollasissa tilanteissa, että tässä kahden kuukauden aikana soittimen arvohan on sunkin käsissä laskenut sen 56 euroa. Eli ole vain iloinen näistä kilometreistä mitä olet kahden kuukauden aikana päässyt funkkaamaan!

Tää on mun mielestä paras turva omalle mielenrauhalle. Tai vielä parempi on se, jota itse käytän: juuri tällaisten juttujen takia mä lopetan kyseisen tavaran hintojen kyttäämisen ostamisen jälkeen. Ei sillä hinnalla ole enään mitään väliä sen jälkeen, kun se on jo maksettu.
Joees
09.06.2006 12:19:55

Näin mäkin olen aina ajatellut. Hyvin se on toiminut ;)
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Jonte
09.06.2006 15:38:23

Aki, Oiva T ja Flattopguitar...kiitos näistä lohduttavista sanoista. Kitarani ei siis sittenkään ole kallis, enää. Kommenteistanne tuli hyvä olo, ihan kuin olisi tullut kotiin.

Nimim. Mex Fat Strat SB RW
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)