Squirrel2 08.06.2006 15:27:42 | |
---|
En ole hankkimassa kyseistä ART SGX 2000 laitetta, mutta minulla on ollut se aikoinaan ja jouduin luopumaan siitä, ennenkuin pääsin edes soittamaan. Siksi kysyisinkin, onko kellään kokemusta moisesta multiefektistä? Jottan voisin tietää, minkälaisen pelin päästin käsistäni. |
oiva tumpeloinen 08.06.2006 15:32:02 | |
---|
Eipä voi muuta sanoa, kuin että hyvän koneen päästit käsistäsi pois. Koneesta saa ihan laadukkaat soundit pihalle ja reagoi yllättävän hyvin soittotatsiinkin. Tosin mä en osaa sanoa tarkkoja eroja Express- ja tuon perusversion välillä. |
Squirrel2 08.06.2006 15:53:12 | |
---|
Öö, sekin oli Express |
Wyled 08.06.2006 16:38:58 | |
---|
Täältä päin myös tuollainen laitos löytyy. Mielestäni laitteesta saa kelpo soundit muuten, mutta säröt ei meikäläisen korvalle ole niitä parhaimpia. Toisaalta varmasti jollekin laitteen säröt ovat todella hyviä. Mielipideasia. Mutta muut efektit toimivat ainakin mun käytössä hyvin. Mielestäni vähintään kokeilemisen arvoinen laite niille jotka eivät ole kyseisestä laitteesta ennen kuulleet. Muistaakseni myös Eppu Normaalin toinen kitaristi käytti tällaista jossain 90-luvulla. Että eppu-soundit pitäis ruuvaamisella tästä laitteesta ainakin irrota jos sellaisia halajaa. Ahhe. |
Squirrel2 08.06.2006 16:54:15 | |
---|
Voisin kyllä ostaa uuden, mutta kun ei tehdä. :P |
mika78 08.06.2006 19:41:59 | |
---|
Joo.. Säröt otan itsekin mieluummin vahvarista kuin Artista, mutta muut soundit siinä on kyllä hyviä. Oli mulla torilla myynnissäkin jonkun aikaa, mutta kun ei menny kaupaksi, niin oon antanu sille uuden mahdollisuuden. |
Puoskari 08.06.2006 21:30:09 | |
---|
express päivitettynä on ollut, elä kysy miten päivitettynä en tiedä, mutta sen tiedän että soundit oli kyllä suoraan perseestä. hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi...
...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan |