Aihe: Uusi kitara! + Mikä nimeksi?
1 2 3
Boogierooster
08.06.2006 15:21:03
Elikkäs kitarat meni keväthulluuden johdosta vaihtoon, Fenix Lespaul kannettiin juuri kotoota ja tilalle tuli pari viikkoa sitten lahtelaisen Heikki Nyrhisen tekemä skeba, joka löytyi käytettynä lähi-liikkeestä.
http://koti.phnet.fi/hannvi/custom2.JPG
http://koti.phnet.fi/hannvi/custom3.JPG
http://koti.phnet.fi/hannvi/custom5.JPG
Runko (kait wolfgang-muotoilua?) taitaa olla vaahteraa tai leppää viilukannella, kaula mahonkia. Mikkeinä tallassa evo, kaulassa fred, virittimet schalleria, dimarzion strato-talla, satula ja tallapalat graphtekkiä. Kyllä tuntuu hyvältä peliltä varsinkin huomattavan alhaiseen hintaan nähden! On muuten tuo evo melko messevä tallamikki! Toi fred ei vielä oikein ole vakuuttanut, tuuttaa aika kovaa.. Onko muilla siitä kokemuksia? Mutta nyt varsinaiseen ongelmaan! Koska kitaralle ei mitään merkkiä tai mallia ole niin kysymys on : Mikä kitaralle nimeksi? Auttakaa minua, oi ystäväni!
Pastilli?
McNulty
08.06.2006 15:23:39 (muokattu 08.06.2006 15:23:59)
Ihan hieno peli...
Jos tuossa on hieman Wolfgangia ja ruskea väritys niin miten olis ihan joku seuraavista nimistä?

-Browngang (ois sopivan roisi)
-Brownwolf (ooks riittävän susi lampaiden joukossa... vai onko kitara ihan susi? ei kai)
-Ruskis
-Brunetti

Jotain tuollaista vissiin...

PS. ketuttaa kun Fenix meni, mie oisin kanssa voinut haluta sen :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
Jouni Antero
08.06.2006 15:24:38
On vähän Ricky meininki tuossa pleksissä joten (osoittain loistavaa mielikuvitusta)

Rickengang
Magic Bullet
08.06.2006 15:24:38
Kitarassa on vähän Eddie Van Halenin signatuurimodelin tapaisia piirteitä. Eroavaisuus ilmenee siinä hopiassa plekkrasuojassa vai mikä nyt sitten onkaan. Joten nimen täytyy olla... Henrietta R. Hippo...
JuSu
08.06.2006 15:26:47
Mikä kitaralle nimeksi? Auttakaa minua, oi ystäväni!

*Bad humour mode on*

Mulle tulee noista wolfgang -muotoisista vehkeistä jotenkin mieleen hanhi (älkää kysykö, en mä tiedä miksi), joten jos sitä kautta assosioisi Nils Holgerssonin seikkailuihin ja siihen valkoiseen kesyhanheen...?

Eli kitaralle nimeksi Martti.

*Bad humour mode off*

Anteeksi.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Woland
08.06.2006 15:54:41
No perkele. Paa sille nimeksi vaikka Miihkali. Se näyttää vähän Miihkalilta.
vitun jees allright
losli
08.06.2006 16:09:37 (muokattu 08.06.2006 16:13:50)
Eastwood tai pelkkä Clint. :-)

Perustelut:
Huomaa pleksin, potikoiden ja switchin yhdessä muodostamat teräksisen kylmät ilmeettömät kasvonpiirteet. Aina kun vaihdat mikkiä niin on kuin sikarin natsa siirtyisi suupielestä toiseen. ;-))))
Amplifier
08.06.2006 16:15:49 (muokattu 08.06.2006 16:35:15)
Tekijä oli siis Nyrhinen, joten kepin nimen tulee olaa siitä johdettu.

vaihtoehtoja:

-Nyrgenburger
-Nyrrester
-Nyrockastren
-Nyrcaster
-Newstren
-Nyrhenvarius
-Nyrsound
-Nyskeb
-Nyydback
-Nyrkki

Edit:
ja pari lisää:

-Nyrgester
-Norgaster

Näihin kehittämiini nimiin on myös helppo lisätä mikä tahansa mallinimi, joka kunnon kepissä tulee ollakin.
Esim. Nyrrester Broadcast 330
Boogierooster
08.06.2006 16:33:52
Mahtavaa, reipeilen vähän väliä! Tosin, mitään "Nyrhis"-tyylistä nimeä en tälle anna :) Toi Clint oli hyvä idea, sitä vois koittaa. Kaiken muun lisäks, volapotikka menee 11:sta :)
Pastilli?
Tuomas.
08.06.2006 16:35:15
Eli kitaralle nimeksi Martti.

Kyllä. Sehän on ihan Martin näköinenkin.
V.U.K #34?
Amplifier
08.06.2006 16:36:45
mitään "Nyrhis"-tyylistä nimeä en tälle anna

No jumalauta mikä vika Nyrhisessä on?
Boogierooster
08.06.2006 16:38:29
No jumalauta mikä vika Nyrhisessä on?

Ei todellakaan yhtään mitään! Mielestäni vain esim. "Nyrhis" ei ole sopiva vaihtoehto! Kuiteski mun kitarasta kyse!
Pastilli?
drlecter
08.06.2006 16:41:10

Musta toi on ihan Annelin näköinen.
Amplifier
08.06.2006 16:42:39
Turhaan nyrpistelet,

ja löytyyhän sieltä Norgasterkin. Tuo orgastisen mahtava nimi sähkökitaralle, fallossymbolien kuninkaalle!!!
kari10
08.06.2006 16:45:17
Turhaan nyrpistelet,

ja löytyyhän sieltä Norgasterkin. Tuo orgastisen mahtava nimi sähkökitaralle, fallossymbolien kuninkaalle!!!

Silloin se voisi olla HeppiKeppi, HK...ja pidot paranee:-)
Boogierooster
08.06.2006 16:52:19
Musta toi on ihan Annelin näköinen.
Tosta tulikin mieleeni, onkos kellään kokemuksia kitaran nimeämisestä jonkun muun naikkosen ku oman tyttöystävän mukaan? En haluis olla eka joka tollasta koittaa. En vain viitsisi ottaa riskiä. Tosin jos sellaista ei jonkun kokemuksen perusteella ole niin... Siis riippumatta olisiko kitaran nimenä Anneli vai Päivi olen vain huolestunut omasta terveydestäni.
Pastilli?
Jag
08.06.2006 16:54:28

Mormon

En tiedä- Tuli mielee
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
JuSu
08.06.2006 16:57:56
Tosin jos sellaista ei jonkun kokemuksen perusteella ole niin... Siis riippumatta olisiko kitaran nimenä Anneli vai Päivi olen vain huolestunut omasta terveydestäni.

Voi olla vähän kiinni nimestäkin? Joku Ritva tai Pirjo ei varmaan herätä yhtälailla kummastusta (ehken mieluummin jopa hymyä) kuin vaikka Traci, Nikki tai Jenna... =)

Eli jos tyttönimellä =) haluat kitaraasi kutsua, valitse ns. hassu nimi (anteeksi nyt vaan Ritvat ja Pirjot).

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Boogierooster
08.06.2006 17:01:10
Voi olla vähän kiinni nimestäkin? Joku Ritva tai Pirjo ei varmaan herätä yhtälailla kummastusta (ehken mieluummin jopa hymyä) kuin vaikka Traci, Nikki tai Jenna... =)
Hmm.. Eiks Nikki oo se Operation:Mindcrimen kovisjäbä? Mut jotenki oon jo tohon Clinttiin kallistumassa...
Pastilli?
McNulty
08.06.2006 17:11:31
Tosta tulikin mieleeni, onkos kellään kokemuksia kitaran nimeämisestä jonkun muun naikkosen ku oman tyttöystävän mukaan?

Mulla oli kultainen fernandes strato joka sai lempinimekseen Goldie. Keksit varmasti näyttelijän tuosta nimestä :) Jep, juuri se... Goldie Hawn!
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)